Юлия
Економіст, асистент, менеджер з продажу
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10000151
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Економіст, помічник директора, менеджер з продажу, управляючий персоналом
Ціль:
Самореалізація та професійний розвиток на відповідальній роботі у високоорганізованній компаніі, що забезпечує гідну фінансову винагороду, кар'єрне та особисте зростання.
Вважаю за необхідне використовувати весь свій потенціал та можливості для збільшення престижу та успішності в компаніі.
Вважаю, що вихід можно знайти з будь-якої ситуації.
Освіта:
1996 - 2007 ЗОШ І-ІІІ ст. Волноваського району (нагороджена золотою медаллю за високі досягнення у навчанні)
2007 - 2012 Харківський національний університет імені В.М.Каразіна
Спеціальність : міжнародна економіка
Диплом ХА №43230167 кваліфікація магістра з міжнародної економіки з поглибленим знанням іноземної мови (англійської) мови, економіста
Досвід роботи:
З 07.2019 по 12.2021 (2 роки 6 місяців)
Головний спеціаліст з електронного документообігу, начальник відділу
ДГП Укргеофізика, м. Київ
З 01.2017 по 09.2018 ( 1 рік 9 місяців)
Помічник директора, менеджер з продажу мінеральних добрив
Енерго Компанія, м. Київ
З 10.2015 по 12.2016 ( 1 рік 2 місяці )
Помічник депутата, керуючий готельно – ресторанним
Комплексом, м. Київ
З 02.2023 по 08.2014 ( 1 рік 6 місяців )
Головний державний ревізор – інспектор відділу перевірок платників податків управління податкового аудиту
ДПІ у Московському районі м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області
Обов'язки:
Організація та планування робочого дня керівника (календар, зустрічі, дзвінки, організація нарад, переговорів, вхідна та вихідна документація);
Здійснення письмової та усної комунікації з колегами, партнерами, зовнішніми компаніями, переклад документів;
Ведення протоколів, написання листів;
Отримання завдань керівника та розподіл між співробітниками;
Пошук та підбір персоналу;
Робота з постачальниками, служби доставки;
Підготовка та аналіз інформації на запит керівника;
Оперативне виконання поточних доручень керівника;
Контроль та звіт виконання поставлених завдань;
Супровід та допомогу у проведенні нарад, зустрічей, переговорів, заходів;
Пошук клієнтів для заключення договорів, повний супровід документів.
Професійні навички :
Досвідчений користувач пакетом MSOffice, Mac Os X, робота з електронною поштою, з різними браузерами, навички оперативного пошуку інформації у мережі інтернет
Українська – вільно
Російська – вільно
Англійська - Upper – Intermediate
Про себе :
Пунктуальність, активна життєва позиція, комунікабельність, цілеспрямованість, працьовитість, відповідальність, старанність, уважність, швидка навченість, ініціативність, адекватність, стресостійкість, уміння завжди вийти з конфліктної ситуації, розуміти людей і легко встановлювати контакти, порядність
Хобі :
Фітнес, катання на велосипеді, йога, танці;
Подорожі до екзотичних країн з метою пізнання місного населення та їх побуту та цінностей до життя;
Вивчення психологіі, медитаційні практики.
місто Киів,
метро Деміївська
[
[
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
Менеджер з продажу, закупівель, помічник менеджера
Киев
Менеджер відділу закупівель, менеджер з продажу
30000 грн, Киев
Помічник директора, менеджера, бухгалтера, модератор, контент-менеджер
Киев
Менеджер-аналітик з постачання, помічник менеджера
Киев, Ирпень, Удаленно
Помічник економіста, економіст
20000 грн, Киев