Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 апреля 2024 Файл

Ірина

Керуючий персоналом, менеджер з продажу

Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ананійчук Ірина

м. Одеса (Київський р-н)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber, Telegram, WhatsApp)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ключові компетенції:
✔ Досвід керування персоналом до 30 чол.
✔ Успішний досвід навчання персоналу.
✔ Досвід у сфері роздрібної торгівлі понад 10 років.
✔ Досвід управління хлібопекарнею 3 роки.
✔ Знання та розуміння бізнес-процесів у продовольчому та непродовольчому ритейлі.
✔ Знання основ категорійного менеджменту, касової дисципліни, закупок та доставки, сервісу обслуговування та контролю якості готової продукції.

Досвід роботи:
З 2021 -2023
ТОВ «TDT», магазин посуду та товарів для дому «Tescoma»
Керівник магазину, менеджер з продажу.

✔ управління товарними запасами, формування замовлення на склад, прийом та оприбуткування товару;
✔ ведення та контроль касової дисципліни;
✔ підвищення якості сервісу обслуговування покупців, консультація та допомога у виборі товару;
✔ виконання встановленого плану продажу та збільшення обсягу продажу;
✔ викладення та розміщення товару в торговому залі.
З 2015 р. по 2021: управління домашнім господарем замовника та надання комплексу послуг: закупівля продуктів харчування та побутової хімії, організація клінінгу та хімчистки, приготування їжі, нагляд за дітьми замовника.

2008 – 2015 р.р.
ТОВ «STD», магазин німецького жіночого одягу «Gerry Weber»
Адміністратор магазину (старт з посади продавця – консультанта)

✔ управління персоналом та його навчання, бізнес – процесами магазину;
✔ контроль касової дисципліни; участь у проведенні інвентаризацій;
✔ підвищення якості сервісу обслуговування покупців, консультація та допомога у виборі товару;
✔ виконання встановленого плану продажу та збільшення обсягу продажу;
✔ контроль викладки та розміщення товару, управління товарними запасами та залишками, аналіз асортименту товару;
✔ комунікації з контролюючими органами та вирішення конфліктних ситуацій.
2004 – 2008 р.р.
ПП «Земельна ділянка - інвестор Плюс», продаж земельних ділянок
Заступник директора (старт з посади ріелтора)
✔ пошук потенційних клієнтів, організація зустрічей та проведення переговорів; укладання та оформлення угод.

2000 - 2003 р.р.
ПП «Спектр», хлібопекарня та продовольчий магазин, м. Харків
Управляє хлібопекарнею та магазином «Любавушка»
✔ управління персоналом до 30 осіб, пошук та навчання персоналу;
✔ управління та контроль бізнес – процесів пекарні та магазину;
✔ управління та контроль товарних запасів, касової дисципліни; викладення товару та списання простроченого товару;
✔ пошук клієнтів, розширення асортименту продукції;
✔ управління виробничими та технологічними процесами пекарні; участь у формуванні замовлень та організації закупок; збут готової продукції та збільшення прибутку; складський облік; списання простроченої чи бракованої продукції.
✔ формування замовлень та організація закупок сировини, товару та ін.;
✔ вирішення адміністративно – господарських питань та вирішення конфліктних ситуацій, комунікації з контролюючими органами.
Освіта: 2017 р., «Міжрегіональна академія управління персоналом», управління персоналом та економіка праці.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: