Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 апреля 2024 Файл

Vladimir

Керівник виробництва

Возраст:
44 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Винница, Днепр, Житомир, Запорожье, Ивано-Франковск, Луцк, Львов, Полтава, Ровно, Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Савчук Володимир Валерійович
Дата народження: 31.07.1979
м. Токмак Запорізької обл.,
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:

вересень 1994р. – червень 1998 р., Токмацький механічний технікум, спеціальність «Виробництво двигунів», присвоєно кваліфікацію «Технік-механік» (експлуатація та технічне обслуговування ДВС, стаціонарних дизель-генераторів та їх аналогів), диплом молодшого спеціаліста з відзнакою.
вересень 1998р. – січень 2003 р., Академія пожежної безпеки України, м. Харків, спеціальність «Пожежна безпека», диплом бакалавра.
вересень 2003р. – травень 2005 р., Національний університет цивільного захисту України, м. Харків спеціальність «Пожежна безпека», диплом спеціаліста.
червень 2010 р. Проходження навчальних курсів, в учбовому центрі (Німеччина) за програмою: «Сільськогосподарське виробництво, зберігання та переробка с/г продукції, відновлювальні джерела енергії та виробництво біопалива»;
вересень 2012р. – травень 2016 р., Таврійський державний агротехнологічний університет, м. Мелітополь спеціальність «Агрономія», диплом бакалавра.

Досвід роботи:

Інспектор пожежної безпеки
МНС України, м. Токмак.
Листопад 2003 р. – січень 2005 р.
Функціональні обов’язки:
— розслідування та встановлення причин виникнення пожеж;
— проведення аналізу виникнення пожеж та розробка профілактичних заходів;
— здійснення контролю дотримання діючого законодавства щодо вимог пожежної безпеки на підконтрольних об’єктах;
— проведення експертиз протипожежного стану об’єктів;
— чергування у складі оперативних груп.

Ст. інспектор цивільного захисту та техногенної безпеки
МНС Україні, м. Токмак.
Січень 2005 р. – грудень 2006 р.
Функціональні обов’язки:
— розслідування та встановлення причин виникнення НС;
— проведення аналізу виникнення НС та розробка профілактичних заходів;
— розробка планів реагування на виникнення НС, взаємодія з органами влади;
— здійснення контролю дотримання діючого законодавства щодо вимог техногенної безпеки та цивільного захисту населення на підконтрольних об’єктах (ПНО і ОПН) та відповідному районі;
— чергування у складі оперативних груп.

Юрисконсульт
ТОВ «Будкераміка», с. Лугівка Токмацький район.
Січень 2007 р. – квітень 2008 р.
Функціональні обов’язки:
— надання консультаційних послуг;
— ведення прямих переговорів в корпоративній діяльності;
— взаємодія з державними та контролюючими органами;
— правове забезпечення діяльності підприємства;
— забезпечення пожежної, техногенної та безпеки праці на підприємстві;
— проведення реєстраційних дій в державних установах.

Фізична особа підприємець
Оптова торгівля ПММ.
Квітень 2008 р. – грудень 2010 р.

Головний інженер
ТДВ «Сільгосптехніка». Співзасновник товариства, м. Токмак.
Травень 2008 р. – березень 2017 р.
Функціональні обов’язки:
— організація виробничої діяльності підприємства;
— складання та контроль виконання технологічних карт проведення польових робіт;
— оформлення дозвільних документів щодо перевезення і переміщення негабаритних та небезпечних вантажів;
— підготовка та організація проведення повного циклу польових робіт, а також подальше їх удосконалення з урахуванням виявлених недоліків;
— забезпечення належного зберігання с/г продукції;
— підготовка, технічне обслуговування с/г техніки, агрегатів та автомобілів;
— відновлення та модернізація с/г агрегатів та техніки;
— розробка та контроль виконання технічних регламентів, щодо проведення ТО та ремонтів с/г, автомобільної та спеціальної техніки;
— організація проведення ТО, ремонтів та відновлення с/г техніки, агрегатів, механізмів, деталей та машин замовників, на виробничих ділянках підприємства;
— підбір, монтаж і налагодження обладнання та устаткування, необхідного для виробничої діяльності підприємства;
— розробка і впровадження ППР та ТО виробничого обладнання, устаткування;
— забезпечення безперебійної роботи виробничого обладнання та устаткування підприємства;
— контроль за станом і проведення ППР та ТО інженерних мереж та комунікацій;
— контроль стану виробничих, складських та адміністративних будівель, проведення робіт щодо їх ремонту або реконструкції у разі необхідності;
— повне забезпечення технічної підготовки усіх циклів і видів виробництва;
— організація проведення обов’язкових медичних оглядів та навчання робітників підприємства;
— взаємодія з державними та контролюючими органами, забезпечення безпеки підприємства;
— забезпечення пожежної безпеки та безпеки праці на підприємстві, згідно вимог діючого законодавства;
— планування щодо забезпечення, підрозділів підприємства, необхідними МТЦ, ПММ;
— розробка нових та удосконалення існуючих видів і методів виробництва.

Заступник директора
ТДВ «Сільгосптехніка». Співзасновник товариства, м. Токмак
Березень 2017 р. – вересень 2020 р.
Функціональні обов’язки:
— загальна організація виробничої діяльності підприємства;
— контроль та корегування роботи підрозділів підприємства;
— організація розробки проектів та планів забезпечення МТЦ, ПММ, структурних підрозділів;
— забезпечення підприємства МТЦ, ПММ;
— формування та управління бюджетом підприємства (річне, стратегічне та щомісячне бюджетування);
— реалізація сільськогосподарської продукції та продукції власного виробництва;
— ведення переговорів в корпоративній діяльності;
— взаємодія з державними та контролюючими органами, забезпечення безпеки підприємства;
— здійснення контролю за протипожежним станом, та станом безпеки праці на підприємстві;
— удосконалення існуючих видів та методів виробництва;
— реконструкція наявних та будівництво нових об’єктів на підприємстві;
— запуск, налагодження та контроль роботи виробничих ліній;
— розробка та втілення перспективних планів розвитку підприємства.

Самозайнятість – реалізація власного проекту
вересень 2020 р - лютий 2022 р.
Імпорт найпопулярніших та затребуваних товарів:
— вивчення та аналіз потреб окремих товарів на ринку України;
— тестування окремих категорій товарів, для формування асортименту;
— налагодження взаємодії безпосередньо з виробниками продукції;
— співпраця з логістичними компаніями;
— розробка рекламної стратегії;
— запуск рекламної компанії та подальше її удосконалення, за допомогою сучасних
інструментів;
— робота з маркетплейсами та торгівельними інтернет майданчиками;
— загальне управління, контроль та корегування процесів проекту.

Директор
ТОВ «Екопел», м. Любомль Волинська обл.
Лютий 2022 р. – березень 2023 р.,
Функціональні обов’язки:
— основне завдання: налагодження та систематизація усіх виробничих процесів;
— планування, організація та контроль ефективної роботи всіх служб с/г підприємства;
— оптимізація та розвиток діяльності підприємства, розробка пропозицій щодо покращення ефективності діяльності підприємства та бізнес процесів;
— розробка плану робіт. Управління бюджетом с/г підприємства (річне, стратегічне та щомісячне бюджетування);
— розвиток земельних відносин у регіоні;
— контроль якості та своєчасність проведення с/г робіт, використання техніки, контроль якості продукції, що виробляється;
— підбір, навчання, розстановка та мотивація персоналу. Оптимізація залучення персоналу з урахуванням сезонності робіт;
— управління колективом, постановка завдань та контроль їх виконання.

Радник директора
Державне підприємство «Конярство України» м. Київ.
Березень 2023 р – листопад 2023 р. (Скорочення штату працівників)
Функціональні обов’язки:
— організаційно-технологічне керівництво с/г виробництвом;
— організація розробки перспективних та річних планів розвитку господарства. Організація розробки технологічних карт, виробничих програм та робочих планів;
— організація розробки бюджету виробництва (стратегічне та щомісячне бюджетування);
— організація розробки та освоєння науково обґрунтованих систем землеробства, виконання заходів щодо інтенсифікації виробництва в галузі, ефективного використання землі, основних фондів, трудових та матеріальних ресурсів, впровадження інтенсивних технологій вирощування сільськогосподарських культур, зниження собівартості та витрат на одиницю продукції, зростання продуктивності праці та виконання на цій підставі планів та завдань з виробництва;
— забезпечення розробки та впровадження агротехнічних та організаційно-економічних заходів, спрямованих на підвищення родючості ґрунту, зміцнення зернового господарства;
— організація вдосконалення технологій вирощування с/г культур, проведення сільськогосподарських робіт у оптимальні терміни та на високому агротехнічному рівні;
— проведення роботи з розвитку та впровадження систем контролю за використанням матеріально-технічних засобів, науково обґрунтованих норм виробітку, ефективного застосування чинних положень;
— контроль якості та своєчасність проведення сільськогосподарських робіт, використання техніки, якість виробленої продукції, витрати праці та матеріально-грошових засобів у галузі, вжиття заходів для запобігання збиткам;
— контроль роботи відділень відповідно до розроблених планів та графіків виконання робіт, дотримання бюджетів;
— участь у розгляді та виборі проектів будівництва виробничих об'єктів та споруд для галузі та у приймальних комісіях щодо введення їх в експлуатацію.

Професійні навички:
— володію комп’ютером;
— знання законодавства;
— уміння проводити переговори;
— навички складання юридичних документів;
— навички правого забезпечення діяльності організації та її безпеки;
— навички організаційно-технологічного керівництва;
— навички проведення контролю та корегування роботи підрозділів підприємства;
— навички проведення аналізу діяльності підприємства або поподій;
— досвід роботи в режимі багатозадачності та великої кількості інформації;
— досвід планування та розробки перспективних планів та графіків розвитку підприємства;
— досвід формування та управління бюджетом підприємства;
— досвід з проведення ремонтів, реконструкції та будівництво нових об’єктів;
— досвід введення в експлуатацію нових виробничих потужностей на підприємстві;
— досвід модернізації(реконструкції) зерноочисних комплексів та комплексів сушіння зернових культур;
— досвід співпраці з проектними та монтажними організаціями, а також заводами виробниками різноманітного обладнання;
— досвід переробки сільськогосподарської продукції та переробки відходів сільськогосподарського виробництва на біопаливо;
— досвіт організації експлуатації, ремонту та відновлення: автотранспортних засобів, с/г техніки, машин та механізмів;
— досвід організації повного циклу сільськогосподарського виробництва;
— досвід забезпечення безпеки підприємства, запровадження превентивних заходів, які унеможливлюють не законні дії(розкрадання) наявних МТЦ, ПММ, МТЗВ;
— досвід роботи в напрямку забезпечення пожежної, техногенної та безпеки праці.
— досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
— досвід оперативної та контрольно-наглядової діяльності в підрозділах МНС України;
— досвід у розробці документації що регламентує порядок дій відповідних служб у випадках виникнення НС;

Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Прагнення до навчання та розвитку. Готовий до переїзду.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: