Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 апреля 2024 Файл

Ольга

Виконавчий, операційний директор, помічник президента

Возраст:
45 лет
Город проживания:
Вышгород
Готов работать:
Вышгород, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Морохова Ольга Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
44 роки. м.Вишгород.

Освіта: 1996 - 2001 Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту та бізнесу,
спеціальність-маркетинг, кваліфікація-спеціаліст економіки (економіст - маркетолог)
Перепідготовка та 2005 Центр підготовки та перепідготовки кадрів та інформаційно-аналітичного забезпечення
підвищення страхової діяльності
Сертифікат Фахівця із проведення первинного фінансового моніторингу у фінансових установах
кваліфікації: України.
2008-2009 Навчальний центр "АНАСТАСІЯ" підвищення кваліфікації диплом Фінансового
директора
2017 Навчальний центр StartIT QA Courses (диплом QA Start course Manual Black box testing, Agile mindset &scrum
framework, Client-server architecture).
Досвід роботи: 12.2022-07.2023 Державна аудиторська служба України (ГУ ДАСУ).
Головний державний фінансовий інспектор відділу організаційно-аналітичної роботи
Департаменту контролю у сфері будівництва.
Проведення аналізу/моніторингу ризиків використання фінансових та матеріальних ресурсів
підконтрольних установ у сфері будівництва;
Забезпечення повноти, якості та обґрунтованості висвітлення результатів здійсненого
аналізу/моніторингу;
Здійснення відбору найбільш ризикових господарських операцій об’єкта контролю, що
заслуговують ретельнішої перевірки, та надання пропозиції до підготовки програми проведення
заходу державного фінансового контролю або самостійна підготовка такого проєкту;
Участь в організації або проведенні заходів державного фінансового контролю, які проводяться
Департаментом і галузевими самостійними структурними підрозділами та міжрегіональними
територіальними органами Держаудитслужби;
Надання консультаційної допомоги підрозділам міжрегіональних територіальних органаів
Держаудитслужби у межах повноважень;
Внесення пропозицій щодо удосконалення організації роботи, автоматизації та спрощення процесів
Відділу, Департаменту, Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів.

05.2018-06.2021 ТОВ ЗАРТМЕТ.
Асистент директора (Виконавчий Директор).
Основні обов'язки:
Бюджетування, оптимізація витрат;
Ведення договірної роботи, підбір постачальників послуг та ТМЦ; моніторинг цінового ринку;
Організація закупівель, контроль за контрактами.
Постійна комунікація (письмова та усна) з партнерами та зовнішніми компаніями;
Своєчасна обробка та розподіл усієї інформації, що надходить;
Координація дій з банками, брокерами, логістами, форвардами, нотаріусами, проектантами,
енергетиками, забудовниками та Держреєстраторами (реєстрація договорів оренди);
Організація робочих заходів: підготовка та проведення зустрічей, переговорів, нарад ведення
протоколів;
Організація всього циклу виробництва (від закупівлі матеріалів до випуску готової продукції);
Логістика авто та морським транспортом. Організація операцій з Імпорту (Європа, Білорусь,
Пів.Корея, Китай);
Підбір та навчання персоналу.
Систематизація та планування діяльності;
Складання документів (розпоряджень, заяв, договорів, звітів 1С, Excel та рекламацій)
Робота з поштою (сортування, написання відповідей та переадресація);
Консолідація, структурування та візуалізація інформації;
Оперативний пошук та обробка інформації (в інтернеті та інших джерелах);
Підготовка аналітичних, довідкових та інших інформаційних матеріалів;
Ведення двох підприємств (відкриття та організація роботи другого ТОВ)
Організація ділових та особистих поїздок керівника (візовий супровід, бронювання залізничних та
авіаквитків, трансфери, готелі, квитки на розважальні заходи, планування дозвілля);
Виконання особистих доручень директора;
Забезпечення життєдіяльності офісу;
Оперативне вирішення поточних адміністративних питань у офісі;
Контроль за виконанням доручень керівника співробітниками компанії.
10.2013-11.2014 Концерн РРТ (Радіомовлення Радіозв'язку та Телебачення).
Начальник відділу маркетингу.
Основні обов'язки:
Ведення переговорів, укладання та подальше ведення договорів з новими замовниками послуг
Концерну РРТ;
Розробка проектів щодо розвитку Концерну РРТ;
Вивчення досвіду роботи міжнародних організацій у сфері телекомунікацій – шляхи розвитку, дохід
від додаткових послуг;
Ведення переговорів зі світовими виробниками ліфтового обладнання для модернізації ліфтів
Київської телевежі Концерну РРТ до стадії одержання проектної пропозиції;
Закордонні поїздки з метою набуття міжнародного досвіду та проведення переговорів щодо
спеціалізованих проектів.

07.2011-10.2013 Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації України
(Держспецзв'язок).
Проходження служби на посаді помічника першого заступника голови Держспецзв'язку.
Основні обов'язки:
Надання консультативної, методичної та практичної допомоги першому заступнику;
Підготовка проектів потокових та перспективних планів робіт, пропозицій щодо виконання указів та
розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України та Кабінету Міністрів
України;
Підготовка інформаційних матеріалів, виступів, проектів доповідей, спільних доповідей,
розпоряджень на розгляд на колегіях, нарадах Держспецзв'язку, оформлення протокольних
доручень;
Проведення переговорів із представниками юридичних та фізичних осіб, подання Держспецзв'язку
на робочих нарадах органів державної влади, конференціях, семінарах, робочих групах.

03.2007-07.2011 ТОВ "АІС-СІТРОЄН-ЦЕНТР" дочірнє ПІІ АТ "Автоінвестбуд-Київ". АЦ
"Сітроен".
Економіст (фінансовий менеджер).
Основні обов'язки:
Складання звітів: з виробництва СТО (фінансовий звіт, валового доходу, а також розрахунок премії
співробітників СТО) у «1:С Бухгалтерія Товар і Склад», рознесення б/г та готівкових витрат АЦ у
програмі Navision, Assistance, QVN, Seals, TrafficReport , а також загальний звіт з продажу
автотранспорту, фінансовий звіт, звіт з проведених акцій, звіт та списання за готівковими витратами
АЦ;
Проведення інвентаризації необоротних активів у програмі Navision, їх ведення переміщення зі
складу на склад чи виробництво;
Нарахування та видача заробітної плати та премії АЦ;
Контроль дебіторської заборгованості;
Виведення собівартості за матеріалами використаними у виробництві;
Складання ТЕО (техніко-економічних обґрунтувань підприємства) для банків;
Фінансове обґрунтування для банків;
Підготовка та формування документації (анкет) на отримання довгострокових, короткострокових
кредитів, а також овердрафтів;
Списання та рознесення ПММ.
Навички: Аналітичні здібності та увага до деталей;
Високі організаторські здібності;
Розставляти пріоритети;
Досвід вирішення термінових питань та нестандартних ситуацій;
Роботи з великим обсягом інформації; вміння працювати в режимі багатозадачності;
Висока самоорганізованість, прагнення розвиватись, пунктуальність;
Оптимізації робочих процесів у рамках персональної відповідальності;
Підтримка ділових контактів: керувати інформаційними потоками; бути в курсі всіх подій у компанії
та створювати та підтримувати позитивну атмосферу в колективі;
Підтримувати відносини з клієнтами та партнерами.
Ведення переговорів та вміння відстоювати інтереси компанії (ціна, рекламація);
Усунення конфліктних ситуацій.
Знання мов Англійська-середня (ділове листування)
Польська-ділове листування
Сімейний стан: Заміжня.
Додаткова Наявність автомобіля, посвідчення водія кат. В, закордон. паспорти.
інформація: Старший лейтенант запасу. Військово-облікова спеціальність 310101. Профіль командний. Розряд
обліку ІІ.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: