Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 февраля 2024 Файл

Yaroslav

Керівник кол-центру, операційний директор

Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дубина Ярослав

25.10.1985 (38 років)
м. Київ
тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:

• Київський національний торговельно-економічний університет
Облік та аудит
2003-2006 (4 роки 9 місяців)

Досвід роботи:

• Керівник департаменту клієнтського сервісу «MEGOGO»
Липень 2022 – теперішній час
Було додано ще один важливий напрямок - телемаркетинг. За 5 місяців роботи штат збільшився в рази і мав свого керівника і супервізорів.
Для більш ефективної роботи всіх підрозділів було прийнято рішення зробити реструктуризацію з лінійним підпорядкуванням.
Цілі департаменту не змінилась.

• Керівник відділу (колл центр) «MEGOGO»
Січень 2018 – червень 2022 (4 роки 9 місяців)
Обовязки:
• виконання основних показників колл центру (CAR, SL, Occupancy, Utilization та інше)
• проведення співбесід для укомплектування штату співробітників;
• оптимізація процесів для підвищення якості обслуговування (автоматизовані розсилки, написання нових та зміна старих скриптів)
• реалізація проєктів для оптимізаціі використанного часу;
• проведення співбесід для укомплектування штату співробітників;
• розробка системи мотивації (місячної, квартальної, бонусної)
• планування бюджету і його дотримання;
• ведення переговорів із партнерами;
• координація взаємовідносин з аутсорсинговим колл центром;

• Керівник служби технічної підтримки «ВОЛЯ»
Жовтень 2012 – січень 2018 (5 років 3 місяці)
Обовязки:
• контроль виконання ключових гігієнічних показників колл центра (CAR, SL, C-Sat та інші);
• збільшщення ARPU;
• розробка мотиваційних программ;
• закриття відомості (заробітньої платні);
• прогноз дзвінків (вхідних, вихідних);
• підготовка презентаций по закінченню місяця/кварталу/року;
Працюючи в компанії, пройшов шлях від оператора до керівника служби у підпорядкуванні якого було 25+ працівників. Обіймав посаду супервізора.
Брав участь у побудові колл центра з нуля в Хмельницькому. Під моїм безпосереднім керівницвтом була запущена лінія продажів 0800. Є досвід роботи з вихіднимі дзвінками які націлені як на проджаі так і на опитування.

Додаткова інформація:

• Володіння українською мовою (рідна мова).
• Володіння російською мовою (високий рівень).
• Вільне володіння ПК (MS-Office, Internet, Google документы/форми, Bitrix24, M.E.Doc, Jira, Alcatel, Cisco, Vicidial , Binotel, PowerPoint та інші).
• Водійські права категорії В.

Особисті якості:

Я відповідальний та уважний до деталей. Поважаю чужу думку та йду на компроміси, але при цьому вмію відстоювати свою точку зору. Вмію працювати на результат і досягати поставленої мети. До роботи відношусь з максимальною віддачею. Пунктуальний, вмію працювати у команді, логічно мислити та аналізувати. Завжди готовий до саморозвитку.
Щоб не бути голослівним в написанні, краще все розповісти особисто, а розповісти точно є що.
Тому з вас час на співбесіду, а з мене все можливе щоб цей час не був згаяним.
Дякую за те що як мінімум розглянули мою кандидатуру.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: