Анастасія
Керівник відділу підтримки
- Возраст:
- 22 года
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10199555
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
[
[
Я віддана своїй справі сапорт тімлід, яка прагне створити ідеальну команду та надавати
клієнтам винятковий сервіс. Я вмію працювати в режимі багатозадачності, маю чудові
комунікативні здібності та прагну вирішувати проблеми у швидкоплинному робочому
середовищі.
ДОСВІД РОБОТИ
СЕРПЕНЬ 2019 – ЛИПЕНЬ 2021
CUSTOMER SUPPORT TEAM LEADER, GLOVO
Я працювала в якості агента онлайн-підтримки протягом 6 місяців, а після, 2
роки як керівник команди. У ролі керівника я аналізувала результати своєї
команди, створювала плани дій, також розробляла процедури, дотримуючись
діяльності проекту та моєї команди, також вела звіти щодо проекту.
ЛЮТИЙ 2022 – ВЕРЕСЕНЬ 2022
CUSTOMER SUPPORT TEAM LEADER, LIME
У ролі керівника команди мої обов'язки включали щотижневу та щомісячну
звітність про результати моєї команди. Також я відповідала за контроль якості
роботи агентів на лінії та проводила щотижневі зустрічі із зворотнім зв'язком та
збори команди. Крім того, я займалась питаннями оплати праці агентів, зокрема
перевіркою продуктивності, щомісячним контролем завдань для агентів і
складанням звітності з оплати праці для агентів.
Вересень 2022 – Жовтень 2022
PROJECT MANAGER, PLANTIN
Як керівник проекту, я створювала команду підтримки з нуля. Я розробляла та
збирала статистичні дані, встановлювала ключові показники ефективності (KPI),
створювала бібліотеку знань, де описувала усі процедури. Крім цього, я
розробляла навчання для нових співробітників та займалась рекрутингом.
Контролювала ефективність проекту. Мої обов'язки включали щотижневу
звітність про результати моєї команди перед CEO.
ЛИСТОПАД 2022 – ДОТЕПЕР
CUSTOMER SUPPORT TEAM LEADER, UNDISCLOSED COMPANY
Мої обов'язки як керівника команди служби підтримки клієнтів включали:
- Управління командою: Нагляд за командою служби підтримки клієнтів,
включаючи найм, навчання та управління продуктивністю.
- Встановлення цілей: Визначення чітких цілей та ключових показників
ефективності (KPI) для команди та окремих працівників для забезпечення
відповідності загальним цілям обслуговування клієнтів компанії.
- Контроль якості: Моніторинг та оцінка якості взаємодії з клієнтами для
забезпечення високих стандартів обслуговування. Це включає регулярний
зворотній зв'язок, тренування та плани вдосконалення для команди.
- Робота з ескалаціями: Допомога у вирішенні складних проблем клієнтів та
ситуацій, які вимагають уваги вищого рівня керівництва.
- Звітність та аналіз: Генерація та аналіз звітів про продуктивність команди,
відгуки клієнтів та ключові показники.
- Вдосконалення процесів: Виявлення областей для поліпшення у процесі
підтримки та впровадження стратегій для підвищення загального
задоволення клієнтів та ефективності роботи.
- Міжфункціональна співпраця: Тісна співпраця з іншими відділами, такими
як розробка продукту та маркетинг, для передачі відгуків клієнтів та
забезпечення послідовного досвіду для клієнтів.
- Управління відносинами з клієнтами: Сприяння міцним відносинам з
клієнтами, забезпечення виконання їх потреб та обслуговування VIP- або
стратегічних акаунтів для збереження лояльності та утримання клієнтів.
- Адаптація до змін: Слідкування за тенденціями галузі, новими
технологіями та кращими практиками у обслуговуванні клієнтів для
постійного поліпшення продуктивності команди та надання послуг.
ОСВІТА
ВЕРЕСЕНЬ 2018 – ЧЕРВЕНЬ 2022
БАКАЛАВР, КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ВЕРЕСЕНЬ 2019 – ЛЮТИЙ 2024
БАКАЛАВР, ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО – ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
НАВИЧКИ
• PC user: MS Office, Google services, CRM; • Навички створення та проведення
• Jira, Zendesk, Atlassian; презентацій;
• Досвід організації роботи персоналу • Комунікабельність;
компанії; • Вміння користуватися офісною
• Навички проведення навчань та технікою (сканер, принтер, факс)
семінарів; • Навички ділового спілкування;
• Здатність працювати в режимі Грамотне усне та письмове
багатозадачності; мовлення;
• Здатність компетентно планувати час; • Навички роботи з клієнтами;
• Лідерський, адміністративний досвід; Здатність працювати в команді;
• Здатність знаходити індивідуальний • Здатність працювати з великими
підхід до кожного клієнта; обсягами інформації
• Управління командою; • Мотивація команди.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Мови:
- Англійська – Просунутий, C1.
- Українська – рідна.
2
Другие резюме этого кандидата
Киев, Удаленно
ANASTASIIA BUKHNO · Linkedin · Telegram: @Bukhnosha I am a dedicated Customer Support Team Lead with a passion for building the perfect team and delivering exceptional service to client. I am skilled in multitasking,...
Похожие кандидаты
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Киев, Харьков
Системный администратор, руководитель IT-отдела, Head of support department
45000 грн, Звягель, Удаленно
Head of IT, CIO, ИТ-директор, руководитель департамента, управления, отдела
Днепр, Удаленно
Виконавчий директор, керівник департаменту, керівник юридичного відділу
Киев
Керівник підрозділу, директор, менеджер проєкту, начальник відділу
60000 грн, Киев
Керівник IT-відділу, підрозділу, департаменту, IT-директор, CIO
70000 грн, Киев