Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 марта 2024 Файл

Анна

Консультант з бізнес-процесів

Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

АННА СОЛОМКО
спеціаліст з бізнес-процесів

К О Н ТА К Т И ПРОФЕСІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Орієнтована на результат, кваліфікована фахівець, з понад 2-річним досвідом
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») фрілансу в сфері консалтингу з бізнес-процесів і десятирічним досвідом розробки
та інтеграції стандартів для покращення обслуговування клієнтів, операційної
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») ефективності та внутрішньої комунікації. Маю вміння у створенні карт бізнес-
процесів верхнього рівня, що відповідають стандартам галузі, з використанням
фреймворку APQC PFC (Process Classification Framework). Володію навичками
Україна, Київ, 02002 моделювання процесів в нотації BPMN (Business Process Model and Notation).
Здатна оптимізувати процеси для полегшення операцій, покращення задоволеності
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») клієнтів та підвищення загальної ефективності організації. Перевірений досвід
соломко-54269348 успішної реалізації поліпшень в бізнес-процесах та внесення вкладу у успіх
різноманітних проектів.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
О С В І ТА
КО Н С УЛ ЬТА Н Т З Б І З Н ЕС П Р О Ц ЕС І В
Магістр з правознавства, Мережа сервісних центрів iFix & HelloService || Київ || 2021/12 – Теперішній
спеціалізація правове забезпечення
підприємницької діяльності Мережа сервісних центрів діє на ринку протягом понад 10 років і є улюбленою серед
багатьох відданих клієнтів. Основним завданням було оптимізувати бізнес-процеси,
Національна Академія Внутрішніх
систематизувати роботу компанії в різних напрямах та оновити підхід до управління
Справ клієнтським досвідом.
Київ || 2010
Ключові досягнення:
• Розроблено та впроваджено стандарти обслуговування клієнтів, операційні
стандарти, стандарти внутрішньої комунікації. Оновлено організаційну
НАВИЧКИ
структуру компанії. Розроблено договори з клієнтами.
Ø ПРОФЕСІЙНІ • Створено карту бізнес-процесів компанії верхнього рівня відповідно до
міжнародного фреймворку APQC PFC.
• Управління Проектами
• Проведений аналіз бізнес-процесів верхнього рівня на основі ключових
• Управління Бізнес Процесами факторів ефективності та матриці відповідальності з метою виділити основні
• Методологія процесного для подальшої роботи бізнес-процеси. Виконано розробку та оптимізацію
управління по фреймворку APQC бізнес-процесів в наступних областях: розробка візії та стратегії, розвиток та
Process Classification Framework управління клієнтським досвідом, розвиток та управління бізнес-
(PCF) можливостями, керування продуктами та надання послуг. Впроваджені
• Клієнтський сервіс процеси для забезпечення моніторингу та звітності за ключовими
• Розробка Стандартів показниками успішності.
• Правила техніки безпеки (рітейл) • Зараз працюю над розробкою Керівництва з бізнес-процесів в нотації BPMN
• Комунікація та Звітність для операційної команди.
• Взаємодія з різними
стейкхолдерами КО Н С УЛ ЬТА Н Т З Б І З Н ЕС П Р О Ц ЕС І В
• Презентація для вищого ТОВ “Вересень плюс”|| Кропивницький || 2021/02 – 2022/02 (1 рік)
керівництва
Продуктова мережа роздрібної торгівлі Файно маркет є провідною в Черкаській та
• Тренінг
Кіровоградській областях. Пропонує магазини у дому, супермаркети та дискаунт-
• Хороші навички адаптації
магазини, із власним виробництвом, кулінарією, пекарнями, піцерією та грилем.
• Хороші комунікативні навички
Компанія швидко розгортала мережу магазинів, що вимагало встановлення
АННА СОЛОМКО
НАВИЧКИ ДОСВІД ПРОДОВЖЕННЯ…
Ø ТЕХНІЧНІ операційних стандартів роботи та поліпшення процесів комунікації між офісом і
MS Office: Word магазинами. Нажаль, проект було зупинено передчасно через повномасштабну війну в
Україні.

MS Office: Excel Ключові досягнення:
• Розробила для команди магазинів Керівництво зі Стандартів, яке включало
MS Office: PowerPoint стандарти обслуговування покупців, Операційні стандарти і Стандарти з Безпеки,
Гігієни і Санітарії.
Моделювання бізнес процесу та • Розробила та впровадила операційні технологічні картки для кожної категорії
нотація (BPMN) співробітників магазинів.
• З метою забезпечення високого рівня інтеграції проекту розробила презентації
для команди топ-менеджменту з проекту та розроблених Стандартів.
Управління взаємовідносинами з
клієнтами (CRM) • Поліпшила комунікацію між магазинами та офісом через розробку та
імплементацію стандартів внутрішньої комунікації.
• Розробила карту бізнес-процесів компанії верхнього рівня. Моделювала
Взаємодія зі штучним інтелектом (АІ)
операційні процеси з метою розробки Керівництва з бізнес-процесів для
операційної команди в нотації BPMN.
КУРСИ
КО Н С УЛ ЬТА Н Т З Б І З Н ЕС П Р О Ц ЕС І В
Клієнтоорієнтований бізнес підхід ТОВ “Supply Group KZ”|| Алмати || 2019/01 – 2020/2 (1,2 роки)
ТОВ «V.B.M. Business Management» Щойно заснована компанія спеціалізувалась на сервісному обслуговуванні автомобілів.
Київ || 2012 Метою проекту було розробити основні бізнес-процеси, включаючи моніторинг на
основі ключових показників, для забезпечення високого рівня ефективності бізнесу.
Основи Управління Проектами Основним клієнтом для обслуговування якого створювалась компанії було акціонерне
Бюро Проектного Менеджменту товариство «Казахтелеком». Автопарк налічував понад 5000 автомобілів і спецтехніки у
Київ || 2012 всіх регіонах Республіки Казахстан.

Ключові досягнення:
Управління Бізнес Процесами
• Розроблений бізнес-план забезпечив високий рівень розвитку підприємства.
Бюро Проектного Менеджменту
• В короткі терміни розробила бізнес-процеси покликані забезпечити партнерство
Київ || 2022
з різними компаніями які надають послуги автосервісу, охопивши всі регіони
Казахстану, щоб забезпечити високий рівень обслуговування автопарку клієнта.
Клієнтський сервіс
• Розробила організаційну структуру компанії; клієнтські договори; договори з
Laba || Київ|| 2023
підрядниками; презентацію компанії для клієнтів.
• Розробила мотиваційну систему співробітників, яка базувалась на ключових
МОВИ показниках продуктивності.
• Забезпечила успішну розробку CRM-системи шляхом створення чіткого
Англійська (вільно)
технічного завдання та якісної координації проекту.
Українська (рідна)
Російська (вільно)
О П Е РА Ц І Й Н И Й Д И Р Е КТО Р
ТОВ “Asti Partners Company” || Алмати || 2014/10 – 2017/07 (2,8 роки)
ІНТЕРЕСИ
Ця В2В компанія спеціалізується на наданні телекомунікаційних послуг від провідних
• Кулінарія
інтернет-провайдерів ринку. Основним завданням було покращити обслуговування
• Садівництво клієнтів та підвищити фінансову ефективність компанії.
• Нутриціологія
Ключові досягнення:
• Старовинні особняки Києва
• Розроблено та впроваджено високий рівень стандартів обслуговування клієнтів
• Театр
та процесів взаємодії. Суттєво збільшилась кількість лояльних постійних клієнтів.
• Шляхом проведення тренінгів поліпшено компетенції членів команди
solomko.a.s клієнтського сервісу.
• Розроблено організаційну структуру підприємства та посадові інструкції;
Anna Solomko
клієнтські договори; договори з підрядниками; презентацію компанії для
клієнтів.
• Improved company’s results by implementation the employee’s motivation system
АННА СОЛОМКО

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДОСВІД ПРОДОВЖЕННЯ…
• З метою привернуту нових клієнтів розвивала відділ продажів. Для команди з
продажу розроблено тренінги та процеси, щоб забезпечити постійний
моніторинг та оцінку результатів. Підписано договір на обслуговування мережі
ресторанів Макдональдс, які вперше вийшли на ринок Казахстану у 2016 році.
Компанія стала основним постачальником послуг інтернету і телефонії та
ГРЕМ КЛАРК
покривала всі ресторани у різних містах Казахстану.
Операційний директор
ВАТ “Фора”, Fozzy Group
К Е Р І В Н И К П Р О Е КТ У
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ВАТ “Фора”, Fozzy Group || Київ|| 2012/01 – 2013/12 (2 роки)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
774a5150 Я була першим працівником компанії найнятим на посаду керівника проектів. Я
розробила в компанії підходи в роботі з управління проектами, адже для організації з
лінійною організаційною структурою це було новим середовищем, яке
впроваджувалося для різних співробітників задля покращення способів досягнення
короткострокових цілей компанії. Проекти корпоративної культури, які було
впроваджені безпосередньо мною, покращили сприйняття співробітників, їх залученість
та лояльність до компанії.
Ключові досягнення:
АСКАР ДАУЛБАЄВ • Розробила та лобіювала перед топ-менеджментом концепцію офісу управління
Співзасновник проектами. Розробила план впровадження офісу, корпоративні процедури,
ТОВ «Asti Partners Company», тренінги для майбутніх керівників проектів з метою покращення їх навичок.
ТОВ «Supply Group KZ” • Розробила і впровадила програму корпоративної культури, місії, цінностей і
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») бачення, значно покращивши підходи Фори в управлінні людьми. Розробила та
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») впровадила Кодекс корпоративної культури для працівників всіх рівнів. Це
позитивно вплинуло на показники продуктивності, залученості та лояльності
персоналу.
• Розробила та впровадила «Гарячу лінію» для співробітників всіх рівнів. Це
позитивно вплинуло на рівень плинності кадрів, зменшило кількість негативних
відгуків про компанію та незадоволених працівників. Створила інструмент для
РУСЛАН МУДРАК співробітників різних рівнів ділитися та впроваджувати хороші ідеї всередині
Директор з Продажів компанії.
ТОВ «Вересень плюс», Файно • Вперше в компанії виконала дослідження із залученості і лояльності
Маркет працівників. Це допомогло розробити успішний план та стратегію щодо
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») підвищення рівня залученості та лояльності співробітників.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
П Е Р С О Н А Л Ь Н И Й П О МІ Ч Н И К О П Е РА Ц І Й Н О ГО Д И Р Е КТО РА
ВАТ “Фора”, Fozzy Group || Київ|| 2010/12 – 2012/01 (1,2 роки)

Ця посада надала мені безцінний досвід навчатись у міжнародного британського
консультанта з рітейлу, дізнатись міжнародні підходи і стандарти з бізнес-консалтингу і
поліпшити свої навички англійської мови до рівня вільного володіння завдяки
ФІЛІП ЧЕРНЕЦЬКИЙ
щоденному спілкуванню з носієм мови. Я дізналась про процеси управління на рівні
iFix & HelloService
топ-менеджменту, вивчила напрям роздрібної торгівлі, навчилась розробляти
Мережа сервісних центрів
презентації для топ-менеджменту, здобула розуміння як оцінювати компетенції
Співзасновник
співробітників, тренувати та мотивувати їх. Все це стало відмінною основою для моєї
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
майбутньої кар’єри.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ключові досягнення:

• Забезпечила ефективну комунікацію, виконуючи якісні письмові переклади,
сурдо-переклади, переклади презентацій, зустрічей всіх категорій працівників
включно з топ-менеджментом, імейлів, тренінгів та семінарів.
• В якості помічника бізнес-консультанта приймала участь в проекті «Сільпо» зі
зниження фонду оплати праці мережі за рахунок інтеграції міжнародних
підходів.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: