Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 июня 2024 PRO

Олеся

Операційний директор

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Другие страны, Киев, Львов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Операційний директор регіону, представник генерального директора

с 10.2021 по 12.2023 (2 года 2 месяца)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)

* 11 000 відділень, 1800 пересувних відділень.
* №1 у міжнародній поштовій доставці.
* №2 роботодавець України (більше 52 тис співробітників).
* Покриття 27 000 населених пунктів.
* 140,3 млн поштових переказів.
* Доставка у 230 країн світу.
* Більше 50 видів послуг (поштові послуги – доставка посилок, листів, документів, великогабаритні відправлення, вантажі; фінансові послуги – внутрішні та міжнародні перекази, платежі, пенсії, страхові послуги, валютно- обмінні операції; періодичні видання, онлайн-магазин, філателія, тощо).

Пряме підпорядкування: СЕО компанії

Управління – Київська дирекція – більше 5 000 співробітників:
- Операційна діяльність (центр технології послуг, кур'єрська доставка, склад роздрібної торгівлі, диспетчерська служба)
- Розвиток мережі (мережа відділень – більше 680, супровід мережі, відділ територіальної підтримки)
- Головний бухгалтер та бухгалтерія (5 відділів)
- Відділ розвитку бізнесу з корпоративними клієнтами (4 відділи)
- Центр управління персоналом (5 відділів)
- Центр управління нерухомим майном (7 відділів)
- Центр операційного фінансового супроводу (3 відділи)
- Служба фінансового моніторингу
- Юридичний відділ, Відділ економіки та фінансів, Відділ інформаційних технологій та забезпечення, Відділ торгівлі, Відділ поштових послуг, Відділ фінансових послуг, Відділ тендерних закупівель та конкурсних торгів та інші

Функціонал:
- Управлінняі контроль операційноїдіяльності регіону та підрозділів (комерційний блок, фінансовий бізнес, IT, HR, юридичний відділ, клієнтський сервіс, логістика, мережа відділень, поштовий бізнес, міжнародний бізнес)
- Впровадження ефективних бізнес-процесів. Оцінка можливих ризиків. Оцінка ефективності.
- Розроблення та впровадження антикризових бізнес-стратегій.
- Затвердження та контроль бюджетів. Планування та управління фінансовими потоками.
- Управління персоналом. Формування управлінських команд підрозділів. Забезпечення досягнення планів і KPI, підвищення економічної ефективності, досягнення цільових показників по прибутку і виручки

Досягнення:
- Стабілізація роботи під час активних військових дій в області. - Організація системної операційної діяльністі в регіонах в період та після окупації.
- Забезпечення виконання соціальної функції для 100% населення області.
- Відновлення після наслідків війни більше 100 об'єктів протягом 3-х місяців.
- Зростання доходу від продажу товарів народного вжитку в 4 рази (400%) 2022 vs 2021.
- Досягнення та утримання показника задоволеності клієнтів CSI на рівні не менше 9.
- Зростання на 61% доходу по відправленням у 2022 vs 2021.
- Покращення продуктивності мережі відділень на 5% у 2022 vs 2021. Найвищі показники продуктивності в Україні.
- Забезпечення прибутковості 83% відділень мережі за підсумками 2022 року (враховуючи сільські та віддалені населені пункти).
- Оптимізація процесу залучення клієнтів та підписання контрактів. Зменшення показника відтоку клієнтів на 30%.

Директор з продажів

с 10.2018 по 10.2021 (3 года)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

* 5 компаній (Нова пошта Україна, NovaPay, Nova Global, Nova Post (міжнародні представництва), авіакомпанія Supernova Airlines).
* Послуги доставки посилок, вантажні перевезення, складська логістика 9300 відділень по Україні та 14000 поштоматів.
* Шість інноваційних терміналів: у Києві (КІТ), Харкові (ХАІ), Хмельницькому (ХІТ), Львові (ЛЕО), Дніпрі (ДАО) та Запоріжжі (ЗІТ).
* Кількість співробітників – більше 30 тис.

Пряме підпорядкування: СЕО компанії, Наглядова Рада

Управління – Дирекція Продажів – більше 500 співробітників:
- Департамент по роботі з Стратегічними клієнтами
- Управління по роботі з ключовими клієнтами
- Управління регіональних продажів (7 регіонів)
- Управління по роботі з маркетплейсами та торговими площадками
- Управління підтримки продажів (відділ звернень (контакт-центр), відділ супроводження договорів, відділ адміністрування процесів продажів, аналітики консолідованої інформації, проджект-менеджери, відділ рекламацій та компенсацій)

Функціонал:
- Розробка і впровадження стратегії продажів. Формування комерційної політики, та управління маржинальністю в різних сегментах.
- Планування і контроль досягнення цільових комерційних показників.
- Комплексний аудит ринку (конкуренти, клієнти, ризики, сегментація, тощо).
- Формування ефективної структури продажів. Управління персоналом.
- Розробка і впровадження процедур, регламентів і бізнес-процесів.
- Оптимізація внутрішніх і зовнішніх бізнес-процесів, стандартів продажів і обслуговування клієнтів.
- Управління прибутковістю (аналіз рентабельності за категоріями клієнтів, аналіз цінової політики конкурентів, система знижок і партнерські програми).
- Крос-функціональна взаємодія із суміжними підрозділами.
- Планування рекламних компаній, розробка і реалізація програм підвищення продажів і лояльності клієнтів.
- Проведеннябагаторівневихпереговорів і зустрічей зі стратегічними, потенційними партнерами та ключовими клієнтами.

Досягнення:
- Розроблена та впроваджена стратегія продажів компанії.
- Збільшення обороту компанії на 33%, доходу на 27% при частці ринку понад 70%.
- Скорочення загального обсягу дебіторської заборгованості в 3 рази.
- Реструктуризація функції продажів. Впровадження істотних змін у системи мотивації, роботи з клієнтами, навчання, звітності, контролю, комунікацій
- Скорочення термінів підписання контрактів з клієнтами з 7 днів до 15 хвилин.
- Запуск процесу онлайн підписання договорів.
- Впровадження СRМ системи як основного інструменту продажів
- Оптимізація основних бізнес-процесів, розроблено робоче місце менеджера з продажу в мобільному телефоні.
- Запуск діджитал системи взаєморозрахунків з клієнтами

Регіональний директор з продажів

с 08.2018 по 10.2018 (2 месяца)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Керівник відділу продажу

с 03.2014 по 08.2018 (4 года 5 месяцев)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Менеджер з продажу

с 11.2013 по 03.2014 (4 месяца)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Старший бортпровідник

с 09.2008 по 03.2013 (4 года 6 месяцев)
АК "Аеросвіт", Київ (Транспорт, логістика)

Образование

Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"

Філолог-перекладач, викладач іноземної мови (англійська) та зарубіжної літератури, Івано-Франківськ
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)

Знания и навыки

Стратегічне планування Управлінські навички Управління операційною діяльністю Оптимізація процесів Навички впровадження систем автоматизації бізнес-процесів Управління конфліктами та вирішення складних ситуацій Антикризове управління. Ризик-менеджмент Керівництво продажами та розвиток ринків Розробка та впровадження стратегій збуту Мотивація та керівництво командою Уміння приймати складні рішення Високий рівень комунікації та відносин з клієнтами Впровадження систем KPI та мотивації Впровадження регламентів та розроблення функціональних вимог

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Профіль

Результативний професіонал з багаторічним досвідом у керівництві операціями та продажами. Успішний досвід у зростанні доходів та підвищенні організаційної ефективності.
Маю стратегічне мислення та лідерські здібності для досягнення рентабельного зростання і успіху компанії.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: