Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 мая 2024 PRO

Вероніка

Керівник відділу маркетингу та комунікацій

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

КЕРІВНИК ГРУПИ МАРКЕТИНГУ ТА КОМУНІКАЦІЙ

с 03.2021 по наст. время (3 года 2 месяца)
Амік Україна, ПІІ- мережа АЗК, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Розробка методів просування бренду компанії, формування позитивного іміджу, підвищення обізнаності та лояльності клієнтів до бренду;
Розробка та реалізація короткострокової та довгострокової маркетингової та комунікаційної стратегій;
Ефективне управління командою. Взаємодія з крос-функціональними командами;
Підготовка та управління маркетинговим планом;
Менеджмент та контроль всіх проектів;
Планування рекламного бюджету, контроль його виконання;
Підвищення ефективності рекламних кампаній: розробка
спеціальних пропозицій та акцій, зовнішня та внутрішня реклами, IP- радіо, ТВ, продакшн студії, графіка, дизайн та анімація, поліграфія, POS-матеріали;
Робота з телеканалами, радіостанціями (виготовлення та розміщення відео реклами/аудіо-реклами);
Планування кампанії в контекстній та медійній рекламі, виробництво контенту, соціальні мережі, корпоративний сайт;
Пошук та робота з підрядниками;
Аналіз рекламної діяльності конкурентів та їх ресурсів;
Створення ідей, креативів для маркетингових кампаній, колаборацій.

КЕРІВНИК ГРУПИ МАРКЕТИНГУ

с 09.2006 по 05.2020 (13 лет 8 месяцев)
ТОВ "Юнівест ПреПрес", Київ (Видавництво, поліграфія)

Побудова та управління
командою, організація ефективної роботи та розподілення обов’язків;
Оптимізація робочих процесів;
Формування рекламного бюджету та його виконання;
Координація та запуск медіа-кампаній на різних носіях. Контроль виробництва креативів (зовнішня реклама, друк, digital).
Концепція залучення нових клієнтів;
Розміщення та контроль замовлень на рекламно-поліграфічні вироби,внутрішня та зовнішня реклами;
Робота з контрагентами: замовлення рекламної продукції, POS-матеріалів та брендової продукції;
Вибір технології виробництва, матеріалів і способів реалізації. Контрольякості, час виконання, логістика замовлень;
Документообіг в 1С та CRM;
Моніторинг кон'юнктури ринку та споживчих тенденцій.

МЕНЕДЖЕР З РЕКЛАМИ

с 01.2005 по 09.2006 (1 год 8 месяцев)
Видавничій дім "Максимум", Київ (Видавництво, поліграфія)

Пошук клієнтів, холодні дзвінки;
Продаж підписок ділового журналу "Компаньон" та "Стратегія";
Повне супроводження замовлень;
Рахунки та контроль оплати;
Виконання щомісячних планів;
Документообіг та звутність.

Образование

Київський національний торгово-економічний університет

Обліково-фінансовий факультет, спеціальність "Фінанси", Київ
Высшее, с 2002 по 2007 (5 лет)

2002 – 2006 БАКАЛАВР - "ЕКОНОМІКА ТА
ПІДПРИЄМСТВО"
2006– 2007 МАГІСТР -"ФІНАНСИ"

Знания и навыки

Неконфліктність Ведення переговорів Користувач 1С Уміння аналізувати Управлінські навички Стратегічне планування Ефективна комунікація; вирішення поставлених завдань Контроль та

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: