Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 февраля 2024 Файл

Анна

Адміністратор

Возраст:
41 год
Город:
Барышевка

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ярмак Анна Леонідівна
Повна зайнятість.
Вік:40 років
Місто проживання:Баришівка
Готовий працювати:Баришівка
Контактна інформація
Адреса:Баришівка
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта

Київський Славістичний Університет
Спеціалізація: диплом бакалавра «Міжнародні відносини» з 01.09.2000 по 15.07.2004 (4 роки)
Професійні права: консультант з міжнародних питань, референт відділу міжнародних відносин
Спеціалізація: диплом магістра "Країнознавство" з 01.09.2004 по 30.06.2005 (1 рік)
Професійні права: консультант з проблем країнознавства та міжнародних відносин, викладач, дипломатичний агент, аташе.

Досвід роботи

05.10.2005 - 02.12.2014 Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області
Головний спеціаліст відділу організаційно-інформаційної роботи та по роботі зі зверненнями громадян управління персоналу та організаційно-інформаційної роботи:
- організація проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення з питань пенсійного забезпечення та діяльності Головного управління Фонду;
- висвітлення діяльності Головного управління у засобах масової інформації, координація цієї роботи в структурних підрозділах Головного управління;
- підготовка та проведення прес-конференцій та брифінгів керівництва Головного управління, організація виступів керівників і спеціалістів Головного управління у засобах масової інформації;
- підготовка актуальних аналітичних та інформаційних матеріалів з питань пенсійного забезпечення та соціальних виплат,, діяльності Головного управління Фонду в області для публікації у місцевих засобах масової інформації;
- участь у підготовці та проведенні засідань колегії Головного управління, селекторних та інших нарад, які проводяться керівництвом Головного управління, спільних заходів з громадськими організаціями — соціальними партнерами Пенсійного фонду та організація висвітлення цих заходів у засобах масової інформації. Забезпечення зв’язку Головного управління з центральними та місцевими засобами масової інформації, прес-службами місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, установ та організацій області;
- разом з відповідальними працівниками структурних підрозділів Головного управління підготовка матеріалів щодо інформаційного наповнення та оновлення розділів інформаційної сторінки Головного управління на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
- перевірка діяльності підвідомчих управлінь (33 управління) у складі Контрольно-ревізійного управління у межах та порядку, встановлених законодавством, з питань, які входять до його компетенції.

03.12.2014-15.09.2016 Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Золотий ключик" Баришівської селищної ради Київської області
Бухгалтер-комірник:
- ведення табелю робочого часу працівників дошкільного навчального закладу (30 осіб);
- нарахування батьківської плати за харчування дітей в Дошкільному навчальному закладі;
- отримання продуктів харчування згідно накладної, здійснення зважування, бракеражу сирої продукції;
- ведення обліку термінів реалізації продуктів;
- видача продуктів харчування працівникам харчоблоку за вагою, вказаного у меню-розкладці;
- участь у складанні меню-розкладці;
- забезпечення необхідного набору продуктів на 10 днів;
- контроль за дотриманням норм витрат на одну дитину;
- ведення необхідної документації з обліку продуктів.

04.04.2019-16.12.2022 Баришівська селищна рада
04.04.2019 - 02.02.20 Головний спеціаліст відділу економічного розвитку та залучення інвестицій апарату виконавчого комітету Баришівської селищної ради:
- аналіз стану і тенденції економічного і соціального розвитку громади;
- участь у визначенні його пріоритетів, розробленні напрямів структурної та інвестиційної політики та підготовка пропозицій з цих питань;
- підготовка проектів програм та стратегій соціально-економічного розвитку громади, аналітичних матеріалів, планових показників;
- розробка заходів, спрямованих на залучення інвестицій, в тому числі — іноземних, кредитних ресурсів для розвитку економічного потенціалу громади;
- забезпечення впровадження державної, регіональної, місцевої політики у сфері інвестиційної, інноваційної діяльності та державно-приватного партнерства;
- формування бази проектів, які потребують залучення інвестицій, підготовку та розповсюдження презентаційних матеріалів щодо інвестиційного потенціалу громади;
- пошук та інформування потенційних інвесторів, у тому числі закордонних, щодо інвестиційних містобудівних проектів, інших проектів, що потребують залучення інвестицій;
- інформування суб’єктів господарювання громади про проведення вітчизняних та міжнародних заходів, що стосуються інвестиційної діяльності, надає їм практичну допомогу для участі в цих заходах;
03.02.2020-16.12.2022 Адміністратор Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Баришівської селищної ради:
- організація надання адміністративних та дозвільних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб'єктів звернень послуг;
- надання суб'єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
- прийом від суб'єктів звернень документів необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій ) відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг;
- здійснення контролю за додержанням суб'єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;
- розгляд справ про адміністративні порушення та накладання стягнень, підготовка пропозицій щодо удосконалення процедури надання адміністративних послуг;
- формування та ведення реєстру адміністративних послуг в порядку, установленому уповноваженим органом;
- ведення державних реєстрів та надання відомостей з них;
- формування та зберігання реєстраційних справ;
- ведення документообігу;
- підготовка проектів рішень селищної ради та її виконавчого комітету з питань надання адміністративних послуг;
- інформування про роботу ЦНАП на апаратних нарадах при селищному голові за відсутності керівника ЦНАП;
- висвітлення інформації про роботу ЦНАП на офіційному веб-сайті селищної ради та в друкованих засобах інформації.

Додаткова інформація

Володіння іноземними мовами (Англійська мова - рівень В2)
Володіння нормами ділового етикету
Ведення документації
Навички ведення переговорів та ділової переписки
Здатність працювати під тиском часу
Відповідальність
Уміле управління часом
Старанність
Вміння розв'язувати проблеми
Хороша організація роботи (при віддаленій роботі)
Швидка адаптація до нових умов
Аналітичне мислення
Легкість навчання новому
Ініціатива
Вирішення конфлікту
Співпереживання
Здатність мотивувати інших
Здатність до співпраці

Похожие кандидаты

Адміністратор
Барышевка

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: