Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Валентина
Адміністратор
- Возраст:
- 51 год
- Город:
- Запорожье
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10304149/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Букреєва Валентина Олександрівна
Освіта:
Запорізьский торговий технікум
Спеціальність – товарознавство та організація торгівлі непродовольчими товарами.
Квалифікація – товарознавець-організатор
Досвід роботи у торгових підприємствах більше 15 років. Робота з первинною документацією,
складання звітів, организація торгівлі, работа с постачальниками, проведення акцій, робота з
персоналом.
2020-2023. Бізнес центр ООО «Бізнес Плаза». Старший адміністратор.
Обов’язки:
- Відкриття та закриття, постановка об’єкта на сигналізацію згідно з режимом та графіком роботи.
- Зустріч орендарів та відвідувачів. Консультація за потреби.
- Проводити розрахункові операції з орендарями.
- Продаж абонементів та додаткових послуг.
- Складати та щодня вести графік роботи персоналу, графік оренд, графік по абонементам.
- При необхідності відкривати та підготовувати приміщення до оренди.
- Проводити відбір претендентів на посаду прибиральниці та завгоспу.
- Управління роботою персоналу. Видача ключів персоналу центру.
- Формування заявок та замовлення витратних матеріалів.
2019-2020. Центр відновлення здоров’я. Адміністратор.
Обов’язки:
- Робота з клієнтами, надання високого рівня сервісу.
- Консультація клієнтів стосовно послуг центру.
- Складання графіка роботи співробітників.
- Розрахунок з клієнтами.
- Робота з вхідними/вихідними дзвінками.
- Презентація послуг центру.
- Оформлення документації з занесенням у спеціальні програми.
- Взаємодія з персоналом центру.
- Підтримка комфортної атмосфери у центрі.
2011-2019. ПАТ «Карло Пазоліні Трейдінг». Керуючий магазином взуття.
Обов’язки:
- Відкриття магазина з нуля.
- Підбір персоналу з урахуванням професійних здібностей претендентів.
- Адаптація, навчання та проведення тренінгів з персоналом, аттестація персоналу.
- Складення денних, тижневих та місячних звітів.
- Складання щомісячних графіків роботи, визначення фонду робочого часу персоналу, ведення
бух.обліку, заробітної плати, табеля робочого часу.
- Облік товару.
- Контроль ведення касової дисципліни.
- Інкасація коштів, робота з банком.
- Складання заявок на підсорт товару.
- Дотримання концептуальних рішень бренду, представленності товару.
- Організація та проведення рекламних та заохочувальних акцій.
- Впровадження та виконання цілей та завдань, планових показників.
- Відвідування тренінгів у центральному офісі команії.
2007-2011. Агентство нерухомості. Агент з нерухомості.
Обов’язки:
- Аналітика ринку нерухомості (житлової, коменрційної)
- Моніторінг цін, пошук клієнтів
- Підбір варіантів. Ведення перемов. Укладання договорів.
2005-2007. ТОВ «Moda-Grupp» Директор мережі магазинів брендового одягу
«Sinequanone», «Etam», «Celio».
Обов’язки:
- Відкриття магазинів з нуля.
- Підбір персоналу з урахуванням професійних здібностей претендентів.
Складення денних, тижневих та місячних звітів.
- Інкасація коштів, робота з банком.
- Облік товару.
- Складання заявок на підсорт товару.
- Дотримання концептуальних рішень бренду, представленності товару.
- Організація та проведення рекламних та заохочувальних акцій.
- Відвідування тренінгів по мерчіндайзінгу від зарубіжних партнерів.
2004-2005. ТОВ РУШ, ТМ «Єва». Інспектор з інвентарізації
Обов’язки:
- Проведення щоденних інвентарізацій.
- Сприяння керуючому магазином у складанні замовлень на постачальника.
- Проведення моніторінгу, зняття зрізу цін на аналогічний товар у мережах конкурентів.
- Оприбуткування товару, що надходить до магазину та видача його у торговий зал.
- Складання звітів.
2001-2003. Компанія «Коллінз». Директор магазину.
Обов’язки:
- Підбір персоналу магазина
- Тренінги з персоналом з мерчендайзінгу
- Навчання персоналу коректній поведінці та роботі з клієнтами.
- Відвідування сезонних виставок у головному офісі «Колінз-Україна» у місті Київ, підбір коллекції
та складання заявок на товар з урахуванням попиту покупців.
- Проведення святкових та сезонних акцій спрямованних на залучення покупців та створення
лояльного ставлення до торгової марки «Колінз».
Додатково: знання програм – Word, Excel, «Утиліта», «Спрут», «Торгівля»,1С
Сімейний стан: Одружена. Маю сина.
Контактні данні: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»). місто Запоріжжя.
Освіта:
Запорізьский торговий технікум
Спеціальність – товарознавство та організація торгівлі непродовольчими товарами.
Квалифікація – товарознавець-організатор
Досвід роботи у торгових підприємствах більше 15 років. Робота з первинною документацією,
складання звітів, организація торгівлі, работа с постачальниками, проведення акцій, робота з
персоналом.
2020-2023. Бізнес центр ООО «Бізнес Плаза». Старший адміністратор.
Обов’язки:
- Відкриття та закриття, постановка об’єкта на сигналізацію згідно з режимом та графіком роботи.
- Зустріч орендарів та відвідувачів. Консультація за потреби.
- Проводити розрахункові операції з орендарями.
- Продаж абонементів та додаткових послуг.
- Складати та щодня вести графік роботи персоналу, графік оренд, графік по абонементам.
- При необхідності відкривати та підготовувати приміщення до оренди.
- Проводити відбір претендентів на посаду прибиральниці та завгоспу.
- Управління роботою персоналу. Видача ключів персоналу центру.
- Формування заявок та замовлення витратних матеріалів.
2019-2020. Центр відновлення здоров’я. Адміністратор.
Обов’язки:
- Робота з клієнтами, надання високого рівня сервісу.
- Консультація клієнтів стосовно послуг центру.
- Складання графіка роботи співробітників.
- Розрахунок з клієнтами.
- Робота з вхідними/вихідними дзвінками.
- Презентація послуг центру.
- Оформлення документації з занесенням у спеціальні програми.
- Взаємодія з персоналом центру.
- Підтримка комфортної атмосфери у центрі.
2011-2019. ПАТ «Карло Пазоліні Трейдінг». Керуючий магазином взуття.
Обов’язки:
- Відкриття магазина з нуля.
- Підбір персоналу з урахуванням професійних здібностей претендентів.
- Адаптація, навчання та проведення тренінгів з персоналом, аттестація персоналу.
- Складення денних, тижневих та місячних звітів.
- Складання щомісячних графіків роботи, визначення фонду робочого часу персоналу, ведення
бух.обліку, заробітної плати, табеля робочого часу.
- Облік товару.
- Контроль ведення касової дисципліни.
- Інкасація коштів, робота з банком.
- Складання заявок на підсорт товару.
- Дотримання концептуальних рішень бренду, представленності товару.
- Організація та проведення рекламних та заохочувальних акцій.
- Впровадження та виконання цілей та завдань, планових показників.
- Відвідування тренінгів у центральному офісі команії.
2007-2011. Агентство нерухомості. Агент з нерухомості.
Обов’язки:
- Аналітика ринку нерухомості (житлової, коменрційної)
- Моніторінг цін, пошук клієнтів
- Підбір варіантів. Ведення перемов. Укладання договорів.
2005-2007. ТОВ «Moda-Grupp» Директор мережі магазинів брендового одягу
«Sinequanone», «Etam», «Celio».
Обов’язки:
- Відкриття магазинів з нуля.
- Підбір персоналу з урахуванням професійних здібностей претендентів.
Складення денних, тижневих та місячних звітів.
- Інкасація коштів, робота з банком.
- Облік товару.
- Складання заявок на підсорт товару.
- Дотримання концептуальних рішень бренду, представленності товару.
- Організація та проведення рекламних та заохочувальних акцій.
- Відвідування тренінгів по мерчіндайзінгу від зарубіжних партнерів.
2004-2005. ТОВ РУШ, ТМ «Єва». Інспектор з інвентарізації
Обов’язки:
- Проведення щоденних інвентарізацій.
- Сприяння керуючому магазином у складанні замовлень на постачальника.
- Проведення моніторінгу, зняття зрізу цін на аналогічний товар у мережах конкурентів.
- Оприбуткування товару, що надходить до магазину та видача його у торговий зал.
- Складання звітів.
2001-2003. Компанія «Коллінз». Директор магазину.
Обов’язки:
- Підбір персоналу магазина
- Тренінги з персоналом з мерчендайзінгу
- Навчання персоналу коректній поведінці та роботі з клієнтами.
- Відвідування сезонних виставок у головному офісі «Колінз-Україна» у місті Київ, підбір коллекції
та складання заявок на товар з урахуванням попиту покупців.
- Проведення святкових та сезонних акцій спрямованних на залучення покупців та створення
лояльного ставлення до торгової марки «Колінз».
Додатково: знання програм – Word, Excel, «Утиліта», «Спрут», «Торгівля»,1С
Сімейний стан: Одружена. Маю сина.
Контактні данні: [
Похожие кандидаты
-
Продавець-консультант, адміністратор
Запорожье -
Бухгалтер, касир (фінанси), аналітик, оператор, комірник, адміністратор
15000 грн, Запорожье -
Начальник АХО, администратор
4500 грн, Запорожье -
Адміністратор, спеціаліст по роботі з клієнтами
10000 грн, Запорожье, Удаленно -
Адміністратор
Запорожье -
Администратор
12000 грн, Запорожье