Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2024 Файл

Юлія

HR-менеджер, бізнес-асистент

Возраст:
27 лет
Город проживания:
Винница
Готов работать:
Винница, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

HR-GENERALIST, RECRUITER

Хоменко Юлія Вікторівна
Дата народження: 25.03.1997 (26 років)
Контакти:
Пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
м. Вінниця

Досвід роботи:
HR-Generalist
09.2021 - 08.2023 рр. (23 місяці)
ТОВ «Ukraine Development Industry», (Будівельна організація, комерційне будівництво)
1. Відкриття нових вакансій, рекрутинг. Закриття вакансій від ланкових співробітників до менеджерів, використання різних джерел пошуку залежно від вакансії (LinkedIn, Work.ua, чати telegram, центр зайнятості, зустрічі в ВУЗах i т.д).
2. Адаптація новачків, навчання та введення в посаду.

3. Оцінка персоналу та розвиток компетенцій, навчання працівників.

4. Мотивація команди - Проведення бесід 1:1, опитування задоволеності серед робітників. Своєчасна реакція на невдоволення працівників. Підтримка єдиного інформаційного поля для новин.

5. Створення корпоративної культури, тімбілдінг

6. Адміністративне забезпечення функціонування офісу (Закупівля продукції господарчого призначення, необхідної техніки, контроль наявності канцелярії)

7. Виїзд на об,єкти будівництва для контролю виконання праці співробітниками, Відрядження для контролю співробітників

8. Участь у розвитку компанії

9. Організація та проведення нарад

HR-manager/ Помічник керівника
БК «МАЗАНКА»

1. Підбір персоналу, рекрутинг.
2. Забезпечення функціонування офісу (адміністрування офісу)
3. Пошук іноземних партнерів, проведення онлайн-зустрічей англійською мовою.
4. Організація бізнес-заходів для розвитку компанії
5. Організація Стратегічних Сесій, нарад, звітності серед працівників та керівників відділів.
6. Складання бюджету планового та фактичного для відділу персоналу., контроль загального бюджетування компанії.
7. Виконання функцій помічника керівника, зокрема організація зустрічей, ведення робочого розпорядку дня директора.
8. Фото та відеозйомка усіх заходів, фіксація та створення контенту.
9. Сприяння та забезпечення злагодженої роботи серед працівників.

Освіта:
1. Бізнес-Конструктор , Курс: «HR-МЕНЕДЖЕР» 09.2022 – 11.2022 (12 тижнів)
Маю сертифікат про закінчення курсів.
2. ВДПУ, Інститут історії, етнології i права – 2014- 2021 рр.
Диплом історика, археолога (ступінь магістр)
Особисті дані:
Рівень володіння англійською мовою – Intermediate ( В2 – вище за середній, можу проходити співбесіду англійською
Водійське посвідчення – категорія В

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: