Юлія
Адміністратор інтернет-магазину, менеджер по роботі з клієнтами
- Возраст:
- 31 год
- Город проживания:
- Бровары
- Готов работать:
- Бровары, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10365853
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
[
[
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністрування сайту
Вік: 31 рік
ДОСВІД РОБОТИ НАВИЧКИ
ТОВ ‘Нью Йоркер Україна’, Київ – Старший Комунікабельність
продавець-консультант Стресостійкість
17.02.2014 - 10.01.2022
Готовність до навчання
Магазин одягу ‘New Yorker’ в ТРЦ ‘Ocean Plaza’
Мої обов’язки: відкриття та закриття магазину; ведення Ведення документації
бухгалтерських звітів (Х-звіт, Z-звіт); інкасація магазину;
Робота з клієнтами
проведення співбесід; створення та редагування графіків роботи на
день; наставництво для персоналу;, надання задач на день Управління командою
персоналу; контроль наповнення залу товаром; аналітика продажів Неконфліктність
та згідно неї зміна розміщення товарів у залі; спілкування з
клієнтами магазину та вирішення можливих виниклих питань;
закупівля непродовольчих товарів для персоналу.
МОВИ
ТОВ ‘Нью Йоркер Україна’, Київ – Виконуюча обов’язки Українська - рідна
заступника директора магазину
10.01.2022 – 1.10.2022 (у цей період 3 місяці, по причині початку війни) Англійська - базова
Магазин одягу ‘New Yorker’ в ТРЦ ‘Проспект’
Мої обов’язки: створення графіків відпусток на рік; вирішення всіх
бухгалтерських питань по фіскальним звітам в магазині;
документообіг та матеріальна відповідальність; відкриття та
закриття магазину; ведення бухгалтерських звітів (Х-звіт, Z-звіт);
інкасація магазину; проведення співбесід; створення та
редагування графіків роботи на місяць; наставництво для
персоналу; надання задач на день персоналу; контроль наповнення
залу товаром; аналітика продажів та згідно неї зміна розміщення
товарів у залі; спілкування з клієнтами магазину та вирішення
можливих виниклих питань та проблем.
Онлайн-платформа ‘Ukrainian Showroom’,
Адміністрування сайту, менеджер по роботі з клієнтами
1.07.2022-31.01.2024 ( досі працюю - останній місяць роботи сайту)
Онлайн-платформа з українськими брендами одягу, взуття та
аксесуарів - https://ukrainianshowroom.com/?v=3943d8795e03
Мої обов’язки: адміністрування сайту; завантаження нових брендів
на сайт; оновлення інформації на сайті; отримання замовлень та
оброблення їх; комунікація з усіма брендами, що є на платформі;
передача замовлень та організація доставки від бренду до клієнта;
ведення таблиць зі звітністю по продажу товару; облік товару на
стоці таконтроль доставки товару; комунікація з клієнтами з
будь-якої точки світу, щодо уточнень замовлення та ведення
клієнта до моменту отримання замовлення.
ОСВІТА
Державний торговельно-економічний університет,
Київ – Магістр
1.09.2009 –30.05.2014
Організація оптової та роздрібної торгівлі - магістр
Товарознавство та організація роздрібної торгівлі - бакалавр
Другие резюме этого кандидата
Бровары, Киев
Полная занятость, неполная занятость
- Адміністратор сайту, Ukrainianshowroom, 1 год 9 месяцев
Похожие кандидаты
Администратор интернет-магазина, менеджер по работе с клиентами
30000 грн, Киев, Удаленно
Менеджер по роботі з клієнтами, інтернет-магазину, зі збуту, адміністратор
30000 грн, Киев
Менеджер по роботі з клієнтами, account manager
50000 грн, Киев, Удаленно
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, помічник керівника, куратор навчальних груп
Киев
Account manager, менеджер по работі з клієнтами
25000 грн, Киев