Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 марта 2024 Файл

Юлія

Адміністратор інтернет-магазину, менеджер по роботі з клієнтами

Возраст:
31 год
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Бровары, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Бутенко Юлія м. Бровари, Україна
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністрування сайту
Вік: 31 рік

ДОСВІД РОБОТИ НАВИЧКИ

ТОВ ‘Нью Йоркер Україна’, Київ – Старший ​Комунікабельність
продавець-консультант ​Стресостійкість
17.02.2014 - 10.01.2022
​Готовність до навчання
Магазин одягу ‘New Yorker’ в ТРЦ ‘Ocean Plaza’
Мої обов’язки: відкриття та закриття магазину; ведення ​Ведення документації
бухгалтерських звітів (Х-звіт, Z-звіт); інкасація магазину;
​Робота з клієнтами
проведення співбесід; створення та редагування графіків роботи на
день; наставництво для персоналу;, надання задач на день ​Управління командою
персоналу; контроль наповнення залу товаром; аналітика продажів ​Неконфліктність
та згідно неї зміна розміщення товарів у залі; спілкування з
клієнтами магазину та вирішення можливих виниклих питань;
закупівля непродовольчих товарів для персоналу.
МОВИ

ТОВ ‘Нью Йоркер Україна’, Київ – Виконуюча обов’язки Українська - рідна
заступника директора магазину
10.01.2022 – 1.10.2022 (у цей період 3 місяці, по причині початку війни) Англійська - базова
Магазин одягу ‘New Yorker’ в ТРЦ ‘Проспект’
Мої обов’язки: створення графіків відпусток на рік; вирішення всіх
бухгалтерських питань по фіскальним звітам в магазині;
документообіг та матеріальна відповідальність; відкриття та
закриття магазину; ведення бухгалтерських звітів (Х-звіт, Z-звіт);
інкасація магазину; проведення співбесід; створення та
редагування графіків роботи на місяць; наставництво для
персоналу; надання задач на день персоналу; контроль наповнення
залу товаром; аналітика продажів та згідно неї зміна розміщення
товарів у залі; спілкування з клієнтами магазину та вирішення
можливих виниклих питань та проблем.

Онлайн-платформа ‘Ukrainian Showroom’,
Адміністрування сайту, менеджер по роботі з клієнтами
1.07.2022-31.01.2024 ( досі працюю - останній місяць роботи сайту)

Онлайн-платформа з українськими брендами одягу, взуття та
аксесуарів - https://ukrainianshowroom.com/?v=3943d8795e03
Мої обов’язки: адміністрування сайту; завантаження нових брендів
на сайт; оновлення інформації на сайті; отримання замовлень та
оброблення їх; комунікація з усіма брендами, що є на платформі;
передача замовлень та організація доставки від бренду до клієнта;
ведення таблиць зі звітністю по продажу товару; облік товару на
стоці таконтроль доставки товару; комунікація з клієнтами з
будь-якої точки світу, щодо уточнень замовлення та ведення
клієнта до моменту отримання замовлення.

ОСВІТА

Державний торговельно-економічний університет,
Київ – Магістр
1.09.2009 –30.05.2014

Організація оптової та роздрібної торгівлі - магістр

Товарознавство та організація роздрібної торгівлі - бакалавр

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: