Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Тетяна
Інспектор відділу кадрів
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10430890/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Білодід
Тетяна Олександрівна
Місто: Київ Солом’янський район
Контактна інформація:
Телефон [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация») (вайбер, телеграм)
Ел. пошта: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта вища – Київський державний університет ім. Т.Г.Шевченка
Трудова діяльність
22 роки Науковий стаж
01.08.2007 – Служба управління персоналом ТОВ «ОА «АНТАРЕС» (Провідний
31.01.2024 спеціаліст, заступник начальника, методист, додатково –
виконання обов’язків начальника Секретаріату та відповідальної за
документообіг Товариства).
Мої обов’язки:
Документально оформлювати прийняття, переведення та звільнення
працівників (до 400 осіб).
Формувати та вести особові справи, особові картки працівників (П-2),
вносити зміни, що пов`язані з трудовою діяльністю.
Ведення Трудових книжок, формування та внесення змін до штатного
розпису.
Формувати та подавати звітність — повідомлення про прийняття до
податкової та звіти з праці (форма 1-ПВ).
Документально оформлювати усі види відпусток, вести облік їх
використання, складати графіки відпусток та здійснювати контроль за їх
дотриманням.
Формування табелів обліку робочого часу.
Облік листків непрацездатності.
Здійснювати підсумований облік робочого часу працівників зі змінними
графіками роботи.
Проводити контроль дотримання квоти на працевлаштування працівників з
інвалідністю.
Ведення списків військовозобов'язаних
Організовувати облік та оформлення документообігу підприємства.
Професійні навички
Знання трудового законодавства
Володіння методами обліку руху кадрів, аналітичної роботи
Знання програми 1С: Кадри, Windows, 1С, MS Office,
Досвід організаційної роботи, підготовка організаційно-розпорядчої
документації
Досконале знання ділової української мови,
знання англійської мови (робота з текстовими матеріалами)
Досвід роботи в громадській організації (розробка проектів і програм
співпраці ГО з владними та бізнес-структурами)
Підготовка матеріалів для СМІ, прес-релізів.
Особисті якості Відповідальність, креативність, уважність, бажання
вдосконалювати знання, комунікабельність, уміння
працювати в команді
Тетяна Олександрівна
Місто: Київ Солом’янський район
Контактна інформація:
Телефон [
Ел. пошта: [
Освіта вища – Київський державний університет ім. Т.Г.Шевченка
Трудова діяльність
22 роки Науковий стаж
01.08.2007 – Служба управління персоналом ТОВ «ОА «АНТАРЕС» (Провідний
31.01.2024 спеціаліст, заступник начальника, методист, додатково –
виконання обов’язків начальника Секретаріату та відповідальної за
документообіг Товариства).
Мої обов’язки:
Документально оформлювати прийняття, переведення та звільнення
працівників (до 400 осіб).
Формувати та вести особові справи, особові картки працівників (П-2),
вносити зміни, що пов`язані з трудовою діяльністю.
Ведення Трудових книжок, формування та внесення змін до штатного
розпису.
Формувати та подавати звітність — повідомлення про прийняття до
податкової та звіти з праці (форма 1-ПВ).
Документально оформлювати усі види відпусток, вести облік їх
використання, складати графіки відпусток та здійснювати контроль за їх
дотриманням.
Формування табелів обліку робочого часу.
Облік листків непрацездатності.
Здійснювати підсумований облік робочого часу працівників зі змінними
графіками роботи.
Проводити контроль дотримання квоти на працевлаштування працівників з
інвалідністю.
Ведення списків військовозобов'язаних
Організовувати облік та оформлення документообігу підприємства.
Професійні навички
Знання трудового законодавства
Володіння методами обліку руху кадрів, аналітичної роботи
Знання програми 1С: Кадри, Windows, 1С, MS Office,
Досвід організаційної роботи, підготовка організаційно-розпорядчої
документації
Досконале знання ділової української мови,
знання англійської мови (робота з текстовими матеріалами)
Досвід роботи в громадській організації (розробка проектів і програм
співпраці ГО з владними та бізнес-структурами)
Підготовка матеріалів для СМІ, прес-релізів.
Особисті якості Відповідальність, креативність, уважність, бажання
вдосконалювати знання, комунікабельність, уміння
працювати в команді
Похожие кандидаты
-
Інспектор відділу кадрів, спеціаліст з кадрових питань, кадровик
25000 грн, Киев -
Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, senior HR specialist, HR manager
35000 грн, Киев -
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Киев, Удаленно -
Керівник відділу персоналу, кадрів (рекрутинг, кадрове діловодство, військовий облік)
Киев -
Керівник, інспектор відділу кадрів, персоналу
39000 грн, Киев -
Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу
Киев, Ирпень , еще 2 города