Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 апреля 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10443903

Адміністратор

Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Хребто Оксана Петрівна
30.01.1986
к.телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль пошуку роботи: зайняти вакантну посаду адміністратор, продавець консультант.

Образование:

2001 - 2005
-
Дніпропетровський транспортно – економічний технікум, молодший спеціаліст готельного та туристичного сервіса.
2005 - 2009
-
Харьківська національна академія міського господарства, факультет менеджмент управління, спеціаліст, менеджер – економіст готельного, туристичного та курортного сервіса.
2013 год
-
Англійский клуб «СЭМ».

Опыт работы:

Серпень 2020 — по лютий 2024

ТОВ “ КРЕАТИВ КОМПАНІ” , Магазин Акварель. Продавець консультант не продовольчих товарів.
Обовязки:
- Консультація і обслуговування клієнтів відповідно стандартам компанії;
- Робота з програмою 1 С, розрахунок з покупцями , робота з РОS — терміналом;
- викладка товару відповідно стандартам компанії;
- участь у інвентиризації товару;
- володіння інформацією про продукцію і товар компанії;
- вивчення і атестація за стандартами й брендами компанії , принципами роботи компанії
Липень 2019 — по червень 2020

ООО «ВІФ», магазин BAGS etc, ТЦ ПАССАЖ. Продавець консультант не продовольчих товарів.
Обовязки:
- Консультація і обслуговування клієнтів відповідно стандартам компанії;
- Робота з програмою 1 С, розрахунок з покупцями, робота з РОS — терміналом;
- прийом і викладка товара згідно зі стандартами компанії;
- участь в переобліку продукції і товару;
- грамотне володіння інформацією про продукцію і товар компанії;
- вивчення і атестація за стандартами й брендами компанії , принципами роботи компанії;
- робота з внутрішньою документацією та ведення звітності;
- взаємодія і співпраця з різними відділами компанії і торгового центру
Жовтень 2018 — по Травень 2019

ООО «Абсолют Днепр» . Секретар.
- ведення документообігу компанії;
- підготовка наказів і розпоряджень керівника компанії;
- оперативний пошук і надання необхідної інформації керівнику ;
- вирішення організаційних питань та виконання доручень ;
- забезпечення життєдіяльність офіса (замовлення канцелярії, вирішення адміністративно – господарських питань).
- виконання доручень головного бухгалтера
Жовтень 2017 – по липень 2018

ЧП Носікова, Центр психології «Spacetime», офіс – менеджер (м. Дніпро)
Обовязки:
- Ведення документообігу компанії ;
- Підготовка внутрішніх наказів і розпоряджень;
- Ведення клієнтської бази ;
- Оперативний пошук і надання необхідної інформації керівнику ;
- Ведення та облік договорів центра ;
- Вирішення організаційних питань та виконання доручень ;
- Забезпечення життєдіяльності офіса (замовлення канцелярії, вирішення адміністративно – господарських питань).

Жовтень 2016 – по вересень 2017

ЧП Хребто, Майстер по шугарингу (м. Львів)

Липень 2013 - по квітень 2016
-
ЧП Ландман, Центр психології «Імаго», офіс - менеджер (м. Дніпро).
Обовязки:
- Ведення документообігу компанії ;
- Підготовка внутрішніх наказів та розпоряджень;
- Ведення клієнтської бази ;
- Оперативний пошук і надання необхідної інформації керівнику ;
- Ведення та облік договорів центра ;
- Вирішення організаційних питань та виконання доручень ;
- Забезпечення життєдіяльності офіса (замовлення канцелярії, вирішення адміністративно – господарських питань).

Листопад 2012 – травень 2013
-
Націоальний Гірничий Університет ,кафедра менеджменту виробничої сфери, секретар (м. Дніпро).
Обовязки:
- ведення документообігу кафедри, в тому числі і в електронній формі;
- виконання різноманітних операцій з використанням компьютерної техніки за програмами, призначених для збору, опрацювання, та надання інформації;
- ведення протоколів іспитів;
- підготовка проєктів наказів та розпоряджень по кафедрі;
- робота з викладачами, завідуючим кафедри, деканатом, відділом кадрів, бухгалтерською службою, канцелярією та взаємодія з іншими кафедрами університета;
- складання розкладу викладачів кафедри;
- забезпечення кафедри видатковими матеріалами; вирішення адміністративно – господарських питань.

Володіння моваами
Англійска– Intermediate
Український – рідний

Компьютерні навички
Володіння операційною системою Microsoft Windows MS, Office Pro (Word, Excel, Outlook) Internet.
Особисті якості
відповідальність, дисциплінованість, творчий підхід при вирішенні поставлених задач, вміння працювати в нестандартних ситуаціях і в команді, порядність, высока працездатність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: