Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 февраля 2024 Файл

Наталія

Адміністратор рецепції

Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Пономаренко Наталія Володимирівна
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Особисті дані: 03.05.1978 р. н.
Освіта: 1995 – 2000 – Херсонський державний технічний університет.
Факультет: «Фінанси і кредит». Спеціальність: спеціаліст з фінансів і кредиту.

Досвід роботи: 2019 – 2022 Територіальний сервісний центр №6545 регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Херсонській області на посаді діловода. Відповідала за гарячу лінію по зверненню громадян до ТСЦ.
2017 – 2014 ДП «НЕК «Укренерго» Південна ЕС Херсонські магістральні електричні мережі.
Завідувач архіву.
Організація ведення архівної справи. Забезпечення відповідно до встановленого порядку прийом, реєстрацію, систематизацію, зберігання і використання документів. Керування роботою по впорядковуванню довідкового апарату, який полегшує облік і використання архівних матеріалів. Надання необхідної методичної допомоги, інструктажів працівників структурних підрозділів про порядок формування, підготовки і здачі матеріалів в архів. Контроль своєчасного надходження до архіву документів, ведення яких закінчено. Контроль стану документів, своєчасним їх відновленням і заміною, дотриманням в приміщеннях архіву умов, необхідних для збереження документів. Організація роботи з ведення обліку документообігу та кількості справ, видачі архівних довідок на основі даних, які є в документах архіву. Участь в розробці положень і інструкцій з ведення діловодства і організації архівної справи.
Забезпечення виконання вимог охорони праці і пожежної безпеки під час виконання робіт в архіві. Ведення обліку видачі талонів на паливо. Організація зустрічей керівництва підприємств. Складання і подання в бухгалтерію прибуткових та видаткових документів. Дотримання вимог міжнародних стандартів ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 14001:2015 «Системи екологічного керування. Вимоги та настанови щодо застосування» та OHSAS 18001:2007 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги».
2014 – 2013
Завідувач складу в групі матеріально – технічного забезпечення.
Керування роботою складу з приймання, зберігання та відпускання товарно – матеріальних цінностей, їх розміщення, полегшення і прискорення пошуку необхідних матеріалів, інвентарю тощо. Участь у проведенні інвентаризації товарно – матеріальних цінностей. Контроль ведення обліку складських операцій, встановленої звітності.
2013 – 2012
Інспектор за виконанням доручень.
Здійснювання контролю за своєчасним виконанням наказів, доручень і розпоряджень керівництва. Заповнення контрольних карток і ведення картотеки обліку наказів, розпоряджень та інших документів, а також доручень, які потребують контролю за їх виконанням. Ведення оперативного обліку проходження документів. Інформування керівника підприємства про стан виконання доручень. Участь у підготовці пропозицій щодо вдосконалення діловодства на підприємстві, розробка заходів з раціоналізації документообігу. Організація зустрічей керівництва підприємств.
2012 – 2010
Секретар – друкарка.
Чітка та оперативна робота з технічного забезпечення та обслуговування у питаннях діловодства керівництва. Щоденна підготовка необхідних канцелярських приладів до роботи у кабінетах керівництва, перевірка готовності робочих місць керівництва. Реєстрація вхідної та вихідної документації. Доповідь керівництву про осіб, що прибули до них на прийом. Здійснення приймання факсів на ім'я керівництва та передачу факсів від його імені. Друк необхідних документів за зазначенням керівництва. Окрім основної роботи виконувала додаткові обов'язки: облік витрат палива підприємства, організація зустрічей керівництва підприємств.

Знання мов: українська, російська – досконало.

Робота з комп’ютером: робота на ПК з програмами: MS Office, Word, Excel. Навички роботи з Internet та E-mail. Маю домашній ПК з доступом Internet.

Ділові якості: комунікабельність, цілеспрямованість, пунктуальність, сумлінність, працьовитість, відповідальність, амбітність, рішучість, наполегливість у роботі, бажаю набути досвіду роботи, є бажання навчатися, маю організаційні здібності, без шкідливих звичок.

Захоплення: в’язання.

Похожие кандидаты

Офіс-менеджер
Львов, Удаленно

HRBP, HR manager, асистент керівника
Львов, Удаленно

Адміністратор офісу
Львов

Хостес
Львов

Офіс-менеджер
20000 грн, Львов

Офіс-менеджер
8000 грн, Львов

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: