Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2024 Файл

Людмила

Бухгалтер

Возраст:
51 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Микитенко Людмила Миколаївна

Дата народження: 09.11.1972
Місто: Київ
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера.
Освіта:
вересень 2007 р. – лютий 2012 р., Київський економічний інститут менеджменту , факультет «Економіки і підприємництво», спеціальність «Фінанси і кредит», диплом бакалавра (заочна форма навчання).

Досвід роботи:
касир
січень 2003 р. – вересень 2009 р. ТОВ «Український інститут лінгвістики і менеджменту», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— бух облік матеріалів;
— виставлення рахунків клієнтам;
— укладання договорів;
--- робота з первинними документами;
--- підготовка та проведення платіжних доручень, робота з клієнт-банком;

Асистент аудитора
жовтень 2009 р. – травень 2010 р. ПП «Аудиторська фірма Альт», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку;
— укладання договорів;
— касові операції;
--- робота з первинними документами;
--- підготовка та проведення платіжних доручень, робота з клієнт-банком;
--- контроль наявності первинних документів;
--- звірка з контрагентами та контроль стану дебіторської та кредиторської заборгованості.

Бухгалтер
серпень 2010 р. – по теперішній час ТОВ «Майстер Трейд», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
--- створення номенклатуры товару, створення карток контрагентів;
— формування рахунків, актів, видаткових та податкових накладних,
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару/послуг;
— формування документації по списанню товарів;
—оформлення довіреностей;
— участь в проведенні інвентаризації;
— оформлення інвентаризації в BAS ;

— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— внесення первинних документів в 1С, BAF (рахунки фактури, видаткові, прибуткові, податкові, корригуючі накладні, накладні на повернення);
— внесення банківських виписок в 1С, BAS;
— укладання договорів;
— вигрузка податкових накладних в Медок;
— реєстрація податкових та коригуючих накладних в ЄРПН ;
— формування податкового кредиту в 1С, BAF;
— облік та контроль ПММ;
— подача звітності: по пальному 4МТП, 2-ТР;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— виписка прибуткових та видаткових касових ордерів.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання Word, Excel, 1С 7.7, BAS, Медок, Вчасно, FREDO, Outlook);

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника, пунктуальність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: