Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 ноября 2020 PRO

Юлия

Менеджер ВЭД, по работе с клиентами, logistics, export manager

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
41 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер по роботі з клієнтами

с 04.2018 по наст. время (6 лет 1 месяц)
ТОВ «Рейнарс Алюмініум», Київ (Виробництво алюмінієвих виробів для будівельного сектору)

•Обробка та супровід замовлень клієнтів (прорахунок маржинальності, виставлення рахунків, визначення термінів виробництва); супровід клієнта;
•Оформлення Purchase orders;
•Складання /виконання договорів куплі-продажу ;
•Контроль оплати , заборгованості та виконання умов договору;
•Супровід експортних операцій (підготовка документації, робота з транспортними компаніями, брокерами, контроль відвантаження та доставки);
•Робота з рекламаціями;
•Взаємодія з відділами компанії, виробництвом, складом;
•Робота з програмами 1С та Horizon.

Начальник відділу по роботі з клієнтами (Україна, СНД, країни дальнього зарубіжжя, Європа)

с 06.2010 по 01.2014 (3 года 7 месяцев)
ТОВ «ДСС Глобал Трейдинг» (ПАТ «Дніпроспецсталь»), Київ (Виробництво спец сталі)

•Робота з клієнтами (супровід, підтримка);
•Робота у системі SAP;
•Ведення документообігу між компанією та клієнтами : своєчасне, якісне оформлення та надання документів (робота з договорами комісії, куплі-продажу; оформлення заявок; контроль отримання та оформлення специфікацій, інвойсів (балансові інвойси);
•Організація та оптимізація документообороту;
•Взаємодія з підрозділами компанії, представництвами, заводом та замовниками з питань оформлення документів;
•Забезпечення своєчасної видачі заказів в виробництво;
•Облік отримання передоплати, контроль заборгованості;
•Управління базою даних клієнтів компанії (внесення в базу інформації по клієнтам, підтримка актуальної інформації у базі);
•Управління відділом ( постановка завдань та контроль роботи співробітників відділу, підбір та навчання нових співробітників, створення документів по роботі відділу-схеми, структура, процеси);
•Запобігання можливих затримок на всіх етапах оформлення.

Менеджер ЗЕД (Logistics manager)

с 10.2009 по 06.2010 (8 месяцев)
ДП «Кондитерська корпорація «Рошен», Київ (Харчова промисловість)

•підготовка пакета документів для митного оформлення товарів в режимі експорт: товаросупровідних : заявки на сертифікати походження, фітосанітарні сертифікати; підготовка сертифіката відповідності; товаротранспортних - залізничні накладні, міжнародні автомобільні накладні CMR, Carnet TIR;
•робота з контрактами та доповненнями;
•калькуляція собівартості продукції;
•взаємодія з брокерськими та логістичними структурами.

Менеджер з комерційної діяльності

с 04.2008 по 02.2009 (10 месяцев)
ТОВ «Олам Україна», Київ (експорт сухої молочної продукції, зерна, какао-бобів)

•проведення маркетингових досліджень тенденцій розвитку внутрішнього і зовнішнього ринку молокопродуктів;
•складання і підписування міжнародних і внутрішніх контрактів куплі- продажу товарів, контроль їх виконання;
•забезпечування належного виконання повного циклу ведення клієнт менеджменту;
•робота з існуючими та пошук нових постачальників;
•контроль оплати;
•організація та контроль процесу закупки та доставки товару
•співпраця з експедиторськими компаніями щодо авто-морського транспортування вантажу;
•підготовка комплекту експортних документів для митного брокера;
•щомісячна звітність щодо здійснених (закритих) угод.

Менеджер ЗЕД (export manager)

с 11.2006 по 04.2008 (1 год 5 месяцев)
ТОВ ФІКО-Груп, Київ (Виробництво та збут титану)

•пошук ринків збуту титанових виробів (потенційних покупців, створення і ведення баз даних, реєстрація підприємства у міжнародних каталогах);
•ведення ділової переписки з партнерами (покупцями), експедиторськими компаніями;
•підготовка і підписання зовнішньоекономічного контракту; складання комерційної пропозиції;
•підготовка документів для експорту товару (складання інвойсу, та ін. товаросупровідні документи необхідні для митної очистки товару);
•організація та координація транспортування вантажу покупцям (співпрацювала з експедиторськими компаніями щодо авто-, авіа- транспортування );
•взаємодія з митним брокером;
•здійснення контролю доставки/ оплати;
•переклад документів;
•участь у переговорах.

Менеджер-логіст з імпорту

с 04.2005 по 06.2006 (1 год 2 месяца)
ТОВ „Комора-С” ЗАТ „Аснова-Холдинг”, Київ (Харчова промисловість)

•переклад товаросупровідних документів;
•контроль за отриманням всіх документів для оформлення брокером ПП або ПД;
•робота з базою даних;
•облік наявності та закінчення термінів дії Сертифікатів відповідності та висновків СЕС;
•діловий перепис та переговори з постачальниками, експедиторами, перевізниками та замовниками.

Образование

Національний Технічний Університет України "КПІ"

Менеджменту та Маркетингу, Київ
Высшее, с 2000 по 2005 (4 года 8 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Практическая конференция "Правила Incoterms 2020. Какие условия поставки товаров будут действовать для экспортеров и импор-

теров с 1 января 2020 года?" (2019 г.)

Киевский университет рыночных отношений-Менеджер по развитию бизнеса

2017-2018

Знание языков

Английский — выше среднего

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: