Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 апреля 2024

Алла

Руководитель, администратор

Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу

с 03.2023 по 02.2024 (11 месяцев)
Аскон Зоо Трейд, Київ (Роздрібна торгівля)

- організація внутрішнього розпорядку в мережі магазинів;
- організація і контроль роботи персоналу враховуючи пошук та підбір персоналу, навчання, кадрові ротації, відпрацювання системи заохочення;
- контроль наявності товару в торгових залах: приймання, викладка товару, дотримання планограм, робота з пошкодженим/простроченим товаром;
- підготовка магазинів до ревізії, безпосередня участь в процесі ревізії;
- взаємодія з орендодавцями;
- організація відкриття нових магазинів, контроль переміщень ТМЦ, контроль процесів технічного відкриття магазинів;
- контроль виконання планових показників продажів (місячні, індивідуальні плани) та ефективності роботи магазинів;
- панування, робота зі звітністю та супутнім документообігом.

Керуючий адміністратор

с 12.2019 по 07.2021 (1 год 7 месяцев)
Ріа Піцца, Костянтинівка (Донецька обл.) (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація прийому та розміщення гостей.
-Забезпечення високого рівня обслуговування та вирішення конфліктних ситуацій.
-Замовлення необхідного інвентарю та продуктів.
-Планування та координування робочих змін
-Управління роботою ресторану та контроль дотримання стандартів
-Приймати замовлення і розробляти плани проведення й обслуговування святкових заходів, весіль, банкетів

Товарознавець

с 05.2014 по 11.2019 (5 лет 6 месяцев)
OKKO, Костянтинівка (Донецька обл.) (Автобізнес та автосервіс)

замовлення та прийом товару;
- оприбуткування товару в програмі 1С;
- повна організація викладки товару в торговельній залі;
- організація роботи мерчендайзерів;
- розробка та формування планограм викладки товару;
- організація та контроль безперебійної роботи складських приміщень та холодильних камер;
- контроль за складськими запасами та термінами їхньої придатності;
-організація та проведення щомісячної інвентаризації магазину та кафе;
- внесення відповідних даних у програму 1С;
- контроль ціноутворення та подальший контроль за відповідністю і актуальністю цінників в торговельних залах;
- формування асортименту кафе згідно з технологічними картами;
- оформлення страхових полісів.

Знания и навыки

Комунікабельність Управління командою Користувач 1С Управління магазином Інвентаризація Адміністрування офісу Здатність до навчання

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: