Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 Файл

Станислав

Региональный менеджер

Возраст:
35 лет
Город проживания:
Запорожье
Готов работать:
Днепр, Запорожье, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Астафуров Станіслав Сергійович
19 серпня 1988 року
м. Запоріжжя
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: повна середня.
Досвід роботи:
Лютий 2022 - Листопад 2023 - ТОВ “Уманьпиво” - менеджер з питань регіонального розвитку південно-східного регіону
Посадові обов’язки:
• управління продажами на території Дніпропетровської, Донецької та Запорізької областей, по всім каналам збуту та всім продуктовим лінійкам компанії;
• на основі комплексного вивчення, проведення аналізу діяльності регіонів, розробка проектів поточних і перспективних, націлених на розвиток дистриб’юції та збільшення об’єму продажів на території;
• контроль заборгованності;
• розвиток навичок продажів продукції у торгових представників;
• організація і розвиток системи дистрибуції у ввіреному регіоні;
• збір інформації про стан ринку в регіоні (ціни, діяльність конкурентів, сторчек і т.д);
• виконання планових показників за продуктовими групам;
• ведення переговорів, проведення презентацій по продукції;
• розвиток існуючої клієнтської бази, знаходження нових дистриб’юторів;
• технічна й маркетингова підтримка партнерів;
• реалізація стратегії компанії та забезпечення виконання плану продажів регіону;
• ведення звітності по заданим критеріям компанії;
• контроль доставки товару до кінцевого споживача.
Досягнення:
• збільшення загального обсягу продажів за період роботи в компанії (найвищий показник серед регіонів);
• підключення нових дистриб’юторів та ефективна робота з ними;
• введення нового напрямку ( природна мінеральна вода «Тальнівська»).

Грудень 2020 - Січень 2022 - Royal Fruit Garden - директор філії м.Запоріжжя.
Посадові обов’язки:
• організація діяльністі філіалу від імені підприємства в межах повноважень, наданих підприємством;
• створення торговельної політики підприємства регіону на ввіреній території;
• раціональний розподіл посадових обов’язків серед працівників організації;
• створення робочого середовища, в якому дотримується трудова і виконавча дисципліна;
• управління діяльністю підрозділів на складах і в офісах, згідно прийнятими на підприємстві правилами;
• контроль за матеріальними і нематеріальними засобами компанії;
• керівництво роботою над збереженням існуючих клієнтів компанії та залученням нових;
• інспектування виконання плану, наміченого генеральним директором організації;
• вивчення потреби в продукції компанії в місці розташування філії;
• участь в інвентаризації матеріальних цінностей філіалу;
• забезпечення збереження продукції та іншого майна організації на складах;
• інспектування робіт з проведення операцій на складі, згідно встановленої звітності;
• прийняття всіх можливих заходів щодо недопущення втрати продукції, обладнання;
• спостереження за правильністю надання послуг клієнтам, перевірка коректності оформлення і достовірності наданих клієнтами документів;
• контроль за наявністю і справністю протипожежного обладнання, його своєчасним технічним обслуговуванням;
• здійснення роботи в інтересах організації і відстоювання її інтересів у всіх установах і організаціях.
У підпорядкуванні 8 осіб.

Лютий 2018 – Січень 2020 - переведений на посаду Територіального супервайзера Південний регіон (м. Херсон та Херсонська область) IDS Borjomi Ukraine.
Посадові обов’язки:
• підбір та навчання персоналу;
• контроль якості роботи кожного співробітника;
• проведення зборів, постановка завдань для ТК та контроль виконання;
• мотивація ТК;
• проведення польових тренінгів для ТК;
• контроль дебіторської заборгованості;
• виконання плану продажів по території;
• уравління розвитком території, стратегічне планування;
• моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
• проведення переговорів з клієнтами;
• ведення переговорів із ключовими партнерами;
• розвиток партнерських відносин з національними та місцевими мережами, контроль за дотриманням умов співробітництва;
• запуск та ефективне впровадження нового проекту на території Південь;
• підготовка та розвиток сезонної території;
• ведення переговорів із дистриб'ютором.
У підпорядкуванні 9 осіб, у сезон додатково 5 осіб.

Жовтень 2017 – переведений на посаду районного координатора продажів (територія м. Херсон) IDS Borjomi Ukraine.
Посадові обов’язки:
• підбір та навчання персоналу;
• виконання плану продажів по району;
• управління розвитком району, стратегічне планування;
• моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
• проведення переговорів з клієнтами;
• контроль дебіторської заборгованості;
• постановка завдань для ТК та контроль виконання;
• мотивація ТК;
• проведення польових тренінгів для ТК;
• підготовка та розвиток сезонної території;
• ведення переговорів із дистриб'ютором.
У підпорядкуванні 6 осіб, у сезон додатково 7 осіб.

Квітень 2017 – жовтень 2017 – районний координатор з продажів (територія м. Миколаїв) IDS Borjomi Ukraine.
Посадові обов’язки:
• підбір та навчання персоналу;
• виконання плану продажів по району;
• управління розвитком району, стратегічне планування;
• моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
• проведення переговорів з клієнтами;
• контроль дебіторської заборгованості;
• постановка завдань для ТК та контроль виконання;
• мотивація ТК;
• проведення польових тренінгів для ТК;
• підготовка та розвиток сезонної території;
• ведення переговорів із дистриб'ютором.
У підпорядкуванні 7 осіб.

Жовтень 2013 – березень 2017 – торговий представник ТОВ «Гайдар – Плюс».
Посадові обов’язки:
• обслуговування існуючих клієнтів (згідно з чітким маршрутом відвідування), пошук нових;
• знання асортименту підприємства;
• контроль дебіторської заборгованості;
• виконання завдань щодо збільшення представленості, доступності та впізнаваності брендів компанії;
• побудова оптимальних продажів та взаємовідносин на чинному маршруті;
• контроль доставки товару;
• ведення переговорів;
• покриття ТРО території;
• дотримання стандартів компанії.

За роки роботи пройшов низку тренінгів з розвитку та підвищення навичок для роботи на посаді: «Мистецтво продажів у взаємодії з клієнтом» «Переговори з клієнтом», «Міжособистісні відносини», а також проходження 3-х денного асесменту з позитивним результатом.

Професійні навички: впевнений користувач ПК: MsWord, Excel, базові навички роботи в 1С, досвід управління персоналом, навички стратегічного планування та проведення переговорів, самоконтроль, саморозвиток, робота у команді, орієнтація на результат.

Особисті і ділові якості: комунікабельність, порядність, ініціативність, ефективність, відповідальність, взаємоповага, рішучість, стресостійкість, цілеспрямованість, мобільність, швидке сприйняття нововведень, аналітичний склад розуму, організаторські здібності, наявність прав водія категорії В, С, СЄ та особистого автомобіля.
Хобі: риболовля

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: