Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 марта 2024 Файл

Олександр

Оператор call-центра

Возраст:
23 года
Город проживания:
Кременец
Готов работать:
Кременец, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

м. Кременець

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Дроздовський Олександр Сергійович
Моя ціль: реалізувати власний потенціал, у компанії, яка буде відповідати моїм цінностям.

Дата народження:
27.06.2000 р.
Досвід роботи:
Березень 2018 - Липень 2018р.
Бармен-офіціант у пабі «П’яна качка».
За період роботи навчився правильно комунікувати із клієнтами (гостями), поставив для себе мету розвитку та руху в сфері обслуговування.
Березень 2019 – липень 2019р.
Офіціант у ресторані «Борщ», офіціант у ресторані «Італійський дворик».
Період роботи у сфері обслуговування. Розвинув навички комунікації , віднайшов підхід до спілкування з будь-яким клієнтом, почав використовувати на практиці та у роботі іноземні мови, зокрема: російська (вільна), англійська(середній), польська (початковий). Відвідав частину спеціальних тренінгів та курсів від спеціалістів професії: «Як обслуговувати гостів?» «Заклад – другий дім».
Вересень – Листопад 2020р.
Агітаційна робота у політичній партії «УГП»
Протягом даного часового проміжку знайшов для себе нову позицію політичної агітації, соціальної реклами та інформаційної пропаганди. Знайшов підхід у розмові із особою будь – якого віку, професії та освіти стосовно політики. В період виборів до місцевих органів управління займав посаду члена ДВК у першому та другому турі, виконував організаційну роботу, роботу з документами та паперами, облік та обрахунок.
Грудень 2020 - Липень 2021р.
Робота в ПРАТ «Водафон Україна» оператором коллцентру. Займав місце на першій лінії надання інформаційної підтримки та допомоги абонентам. За період роботи зовсім по новому переосмислив спілкування в формі онлайн(телефоної) розмови. Підтримував особистісні, групові цінності компанії. Перевиконував норми KPI. Сформував ідеально вибудовану техніку спілкування з особами будь-якого соціального та економічного прошарку. Окрім інформаційної підтримки, плідно виконував одну із важливих цілей компанії, як продаж інформаційної продукції та продукції зв’язку. Зайняв перший рядок у загальному рейтингу у показниках “оцінка оператора абонентом” та одне із перших у показнику “продаж послуг” серед усіх КЦ(коллцентрів).
Відвідав всі можливі тренінги ПРАТ “Водафон Україна” у КЦ, що сприяли моєму загальному розвитку та розвитку мене як спеціаліста компанії: «Я, клієнт, продажі», «Як, ми, клієнти», «Критичне мислення або як уникнути стресу», «Я, клієнт, заперечення» та інші. Заочно, навчився працювати із CRM.
Вересень 2021р. – Серпень 2023р.
Представник торгівельного підвідділу з обслуговування ТОВ «Беко Україна» послуг з аутсорсингу. (Епіцентр м. Львів, вул. Городоцька 302 «ЦеТе», Фокстрот у ТРЦ «King Cross Leopolis» вул. Стрийська 30, Сокільники, Львівська область, Епіцентр м. Львів, вул. Б. Хмельницького 188а «ЦеТе»).
2 роки плідної праці в новій для себе сфері. Протягом цього часу сформував по новому бачення для себе на сферу надання послуг у продажах. За цей період пройдено шлях від розуміння, що собою являє техніка(мбт, кбт, АV), як працює таргет реклама на прямого і не прямого покупця, вивчено та розроблено нову стратегію побудови спілкування із клієнтами. Побачив, зрозумів та вивчив тип покупця у 2-х із 4 -х найбільших маркетплейсів з продажу техніки в Україні (Епіцентр, Фокстрот). Розробив свою якісну та дієву стратегію «враження та втримання клієнта» в залежності від фінансового, освітнього та соціального класу. Привів в постійне використання техніку «зворотнього контакту», аби покупець в майбутньому повертався лише до тебе. Підтримував та виконував цілі та завдання компанії (стабільне виконання відсотку, плану продажів протягом 2-х років, KPI), рекламував та надавав інформації про товар, компанію, ринок збуту, новинки та інше покупцеві та персоналу. Виводив магазин у топ 10 продажу техніки «Беко» західної України. За весь час отримав бажанні собою результати та досягнув цілей поставлених перед собою, а саме:
• Робота у великій компанії світового ринку;
• Вивчення ринку продажів за для якісного закріплення в ньому;
• Розвиток комунікативних навичок із покупцями різного соціального класу;
• Досягнення стабільного фінансового заробітку вище середнього рівня.

Навчання:
2017-2021р.Львівський національний університет ім.. Івана Франка
• Факультет:
• Філософський
• Спеціальність:
• Політологія
• Бакалаврат
2021-2023р. Львівський національний університет ім.. Івана Франка
• Факультет:
• Філософський
• Спеціальність:
• Політологія
• Магістратура
2023-2027рр. КОГПА імені Т. Шевченка
• Спеціальність:
• Освітні, педагогічні науки
• Аспірантура

Володіння мовами:
Вільне володіння російською мовою, англійська (середній), польська (початковий)
Інтереси та якості:
Психологія, філософія, ораторське мистецтво, побудови стратегій.

Я комунікабельний, ініціативний, люблю працювати з людьми, відповідальний, ставлю високі цілі, працюю над їхнім досягненням, вимогливий як до себе, так й до інших.
Бажаю розвиватись, прагну кар’єрного росту.

Цінності:
• розвиток
• прямолінійність
• відповідальність
• високі стандарти виконаної роботи
• щирість

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: