Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 апреля 2024 Файл

Юрий

Керівник складу, бази, терміналу

Возраст:
43 года
Город проживания:
Васильков
Готов работать:
Васильков, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме.

ПІБ: Чогут Юрій Васильович
Дата народження: 06.08.1980
Адреса за пропискою: Київська обл. м. Біла Церква,
Адреса фактичного проживання: м. Київ, м. Васильків
Контактні телефони: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта: вища, Національна Академія Управління (м. Київ), факультет фінансовый менеджмент, спеціальність: банківська справа та зовнішньоекономічна діяльність.
Загальний стаж роботи: з 1997 року.
Останнє офіційне місце роботи:
ТОВ "БАР-КОМ" Заступник директора/Керівник оптової бази

Досвід роботи:

лютий 2023-по теперішній час ТОВ "БАР-КОМ" Заступник директора/Керівник оптової бази
- забезпечення безперебійної роботи складу
- прийом та відвантаження продукції відповідно планових замовлень
• ведення документації, складання звітів, проведення інвентаризацій, вирішення спірних ситуацій з постачальником та замовниками
• робота з контролюючими та перевіряючими органами
• робота з кадровим персоналом(підбір, адаптація, мотивація, нарахування ЗП)
• проведення інструктажів та контроль за дотримання норм пожежної безпеки та техніки безпеки
• взаємодія з підрядниками та обслуговуючими компаніями

лютий 2020-листопад 2022 ТОВ "Рекламний Текстиль", Керівник складу
• прийом сировини від постачальників(визначення якості та відповідності)
• видача та забезпечення виробництва(3 швейних цеха) сировиною та розхідними матеріалами, відповідно норм по замовленню на партію відшиву
• прийом готової продукції з виробництв: пакування, комплектування та зберігання
• відвантаження ГП на замовника
• робота з контролюючими та перевіряючими органами
• ведення повсякденної документації, складання звітів, бюджетування, проведення інвентаризацій
• проведення інструктажів та контроль за дотримання норм пожежної безпеки та техніки безпеки

листопад 2018-лютий 2020 ТОВ "Делівері", Керівник мережі відділень(м.Київ)
У зоні відповідальності 21 відділення
- контроль за виконанням стандартів компанії
- контроль за виконанням і поліпшенням показників в роботі відділень (KPI)
-контроль за дотриманням касової дисципліни (перевірка кас, інвентаризації, вантажів і т.д)
- робота з кадровим персоналом(підбір, адаптація, мотивація, нарахування ЗП)
- робота з контролюючими та перевіряючими органами
- організація закупівель і забезпечення витратними матеріалами
- робота з кадровим персоналом(підбір, адаптація, мотивація, нарахування ЗП)

квітень 2016 - листопад 2018 ТОВ «Ін-тайм» Заступник керівника регіонального структурного підрозділу Києва і Київської обл( Керівник мережі відділень), Регіональний директор Києва і Київської обл.

У зоні відповідальності більше 70 відділень (партнерські + свої) +1 термінал
-Відкриття (закриття) відділень
- контроль за виконанням стандартів компанії
- контроль за виконанням і поліпшенням показників в роботі відділень (KPI)
-контроль за дотриманням касової дисципліни (перевірка кас, інвентаризації, вантажів і т.д)
- управління та контроль за логістичними процесами
- робота з контролюючими та перевіряючими органами
- ведення переговорів як з партнерами (майбутніми і чинними) так і з клієнтами компанії.

квітень 2014 - квітень 2016 ТОВ «Ін-Тайм» Заступник начальника терміналу (в.о. Керівника терміналу)
- організація безперебійної цілодобової роботи складу
- управління персоналом (понад 300 осіб)
- робота з перевіряючими та контролюючими органами
- дотримання норм і стандартів компанії
- дотримання норм пожежної безпеки
- проведення інвентаризацій
- впровадження процесів автоматизації
- бюджетування, організація закупівель і забезпечення витратних матеріалів

2013-2013 ТОВ «Нова Пошта», Керівник відділення (вантажного)
- організація безперебійної роботи відділення
-робота і управління персоналом (підбір, навчання)
-контроль за виконанням стандартів компанії
-контроль за правильністю паллетіровки і завантаження авто
-рішення спірних питань як з клієнтами так і з контролюючими органами
-ведення повсякденної документації, складання звітів, бюджетування, проведення інвентаризацій

2012-2013 ТОВ «Веста Сервіс» Керуючий мережі АЗС (Начальник АЗК)
- організація та контроль безперебійної роботи АЗС
- контроль і забезпечення поставок супутніх товарів,
- перевірка і контроль роботи персоналу по правильному оформленню документообігу, звітів в бухгалтерію і здачі талонів;
- організація оперативного (якісного і кількісного) обліку прийому та зберігання нафтопродуктів на АЗС, виконання заходів щодо скорочення втрат нафтопродуктів;
- ведення та утримання в порядку технічної документації АЗС, своєчасна повірка засобів вимірювання,
- нагляд за виконанням правил пожежної безпеки та охорони праці, проведення навчання з перевірки знань з пожежної безпеки та охорони праці;
- організація праці працівників АЗС, виконання ними посадових інструкцій,
- організація та забезпечення виконань стандартів компанії по обслуговуванню клієнтів;
- правильна і чітка робота з контролюючими органами;

Також працював в таких компаніях як «ТД ТНК-Україна», «Золотий гепард» і ТОВ «ВЕСТА». Загальний стаж роботи на АЗК більше 7 років.

2009-2012 ТОВ «Гюнсел», Регіональний представник компанії в Одеському регіоні (транспорт, логістика, вантажоперевезення)
-організація безперебійної роботи і щоденний контроль всіх офісів компанії в даному регіоні,
-Відкриття нових офісів по прийому-видачі багажу (пошук приміщень, підбір і навчання персоналу, реклама і т.д.)
-пошук нових клієнтів та укладання з ними договорів на відправлення вантажів та багажу;
- організація праці працівників компанії, виконання ними посадових інструкцій і стандартів компанії по обслуговуванню клієнтів;
-ведення супутньої документації;
-рішення спірних (конфліктних) ситуацій з клієнтами компанії;
- правильна і чітка робота з контролюючими органами;
-планування маршрутів транспорту по своєчасній доставці вантажів і багажу;
-рішення питань пов'язаних з ремонтом і технічним обслуговуванням автомобілів;
-управління складом і ведення складського обліку.

Додаткова інформація: Маю сертифікати про проходження навчання (ТД «ТНК-Україна») з управління персоналом, управлінські навички для керівників і мотивації персоналу; знання ПК, водійське посвідчення, особистий автомобіль.
Не боюсь приймати рішення, наполегливий, завжди готовий вислухати, допомогти. Вимогливий до себе і до інших. Вмію неконфліктно швидко і оперативно вирішувати спірні питання. Легко йду на контакт і заводжу нові знайомства. Віддаю перевагу відкриті нормальні відносини як в бізнесі, так і в усьому іншому. Готовий ділитися досвідом і вчитися у інших.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: