Наталія
Інспектор відділу кадрів, діловод, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 52 года
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10513273
Опыт работы
Інспектор відділу кадрів
с 10.2023 по наст. время
(7 месяцев)
ПП (торгівля непродовольчими товарами), Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
ведення електронного документообігу; реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції; контроль термінів виконання документів; організація та ведення архіву; збір та узагальнення звітної інформації; комунікація зі структурними підрозділами та партнерами; здійснення контролю за своєчасним виконанням розпоряджень, наказів; ведення обліку особового складу підприємства; ведення кадрового діловодства (особові справи, прийом, звільнення, переміщення, відпустки); формування та ведення особових справ працівників, внесення до них змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; ведення записів у трудових книжках; видача довідок, оформлення трудових книжок;
- облік робочого часу (табеля); своєчасне внесення та оновлення інформації про співробітників; робота з програмою 1С "Кадри";
- підготовка документів до здачі в архів; пошук співробітників, робота з сайтами пошуку претендентів, запрошення на співбесіди за наявними вакансіями; виконання службових доручень керівника.
Інспектор відділу кадрів
с 10.2023 по наст. время
(7 месяцев)
Школа, дитячий садок, реабілітаційний центр, Одеса (Освіта, наука)
ведення електронного документообігу; реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції; контроль термінів виконання документів; організація та ведення архіву; збір та узагальнення звітної інформації; комунікація зі структурними підрозділами та партнерами; здійснення контролю за своєчасним виконанням розпоряджень, наказів; ведення обліку особового складу підприємства; ведення кадрового діловодства (особові справи, прийом, звільнення, переміщення, відпустки);
формування та ведення особових справ працівників, внесення до них змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; ведення записів у трудових книжках; видача довідок, оформлення трудових книжок;
облік робочого часу (табеля); своєчасне внесення та оновлення інформації про співробітників; робота з програмою 1С "Кадри";
підготовка документів до здачі в архів; пошук співробітників, робота з сайтами пошуку претендентів, запрошення на співбесіди за наявними вакансіями; виконання службових доручень керівника.
Секретар-діловод, інспектор відділу кадрів
с 08.2021 по 10.2023
(2 года 2 месяца)
приватна школа, Одеса (Освіта, наука)
приймання відвідувачів; інформування про послуги школи; приймання та розподіл телефонних дзвінків; співпраця з управлінням освіти; ведення документації школи (накази, розпорядження, ділове листування, алфавітна книга); робота з оргтехнікою; замовлення канцтоварів; приймання та збирання всіх необхідних документів для особових справ учнів, видавання довідок, оформлення документів учнів; ведення кадрової документації; робота з електронною поштою, соцмережами, сайтом, ЗМІ; збирання, опрацювання, зберігання документації; робота у тісному контакті з батьками та педагогами; виконання доручень директора.
Помічник керівника, офіс-менеджер
с 08.2019 по 08.2021
(2 года)
Аганція нерухомості, Одеса (Нерухомість)
організація роботи офісу та забезпечення його роботи (замовлення канцелярії, води); приймання та консультування відвідувачів, клієнтів; ведення діловодства; робота з кореспонденцією (ел. пошта, телефонні дзвінки, соцмережі, сайт); проведення рекламних заходів (розміщення оголошень, друк буклетів, листівок); вирішення організаційних питань
Адміністратор дитячого розвиваючого центру
с 04.2016 по 06.2019
(3 года 2 месяца)
дитячий розвиваючий центр, Одеса (Освіта, наука)
приймання відвідувачів центру, взаємодія між педагогами, батьками та дітьми, приймання вхідних дзвінків, робота з документацією, приймання та контроль оплат, видача абонементів, ведення звітності, смс відправлення повідомлень клієнтам, ділове листування з клієнтами (вайбер, смс, e-mail) ведення груп у соціальних мережах, наповнення сайту, формування груп, корегування розкладу занять, гуртків, секцій, консультація працівників та клієнтів з питань організації навчально-виховного процесу, адміністративно-господарське забезпечення центру (канцтовари, вода, туалетний папір, паперові рушники, миюче і так далі), презентація і продаж послуг, що надаються, допомога в організації свят, ранків, ведення що розвиває занять і занять з творчості, підготовка дидактичного матеріалу для зайняття, використання різних методик навчання, індивідуальний підхід до кожної дитини, відхід за дітьми, контроль і ведення педагогічного процесу, підтримка комунікації з батьками.
Голова ОСББ
с 04.2016 по 12.2017
(1 год 8 месяцев)
ОСББ, Одеса (Приватні особи)
підбір кадрів та укомплектування штатного розпису
працівниками необхідної кваліфікації; організація роботи персоналу та дотримання ним правил з ТБ і ОП
на робочих місцях; укладення та контроль виконання господарських договорів; оформлення протоколів, розбіжностей/погодження розбіжностей, актів виконаних робіт; діловодство, облік і збереження документів; взаємодія з органами державної влади, в органах місцевого самоврядування та в судах; проведення засідань правління, загальних зборів.
Адміністратор тренінгового центру
с 03.2013 по 04.2016
(3 года 1 месяц)
Тренінговий центр, Одеса (Освіта, наука)
приймання та розподіл телефонних дзвінків; приймання відвідувачів; робота з клієнтами; надання клієнту інформації про послуги центру та проведені семінари й заняття; ведення клієнтської бази компанії; приймання й оброблення вхідної/вихідної кореспонденції; ведення діловодства; робота з оргтехнікою; розв'язання організаційних питань; організація й курація семінарів (оренда зали, збирання необхідних матеріалів, оповіщення учасників про місце й час проведення заходу, реєстрація учасників, кава-брейк); організація поїздок (замовлення квитків).
Завідуюча канцилярією
с 11.2012 по 03.2013
(4 месяца)
редакція газети, Одеса (ЗМІ, медіа)
планування, координація і введення робочого графіку керівника; організація зовнішніх і внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід, ведення і коригування робочого дня керівника; забезпечення вхідних і витікаючих дзвінків; відстежування вступу документів, кореспонденції і друкованих видань, своєчасна їх передача; контроль і координація отримання і відправки кореспонденції керівників (документи, листи, факси, листи по електронній пошті), що входить і витікаючої; здійснення технічної допомоги керівникові (копіювання, друк, сканування, розподіл телефонних дзвінків (міні АТС) і ін.); пошук інформації, замовлення і бронювання квитків, готелів, підписка на кореспонденцію, розміщення інформації в друкованих виданнях, інтернеті і так далі); робота зі ЗМІ; прийом відвідувачів; допомога в організації заходів (готелі, конференц-зали, апаратура, екскурсії, фотографування, трансфер), організація роботи офісу (замовлення канцтоварів, господарських товарів, візиток, рекламних матеріалів).
Образование
Одеське педагогічне училище
Виховання в дошкільних закладах, Одеса
Среднее специальное, с 1988 по 1991 (3 года)
спеціальність вихователь у дошкільних закладах
Дополнительное образование и сертификаты
ПП "Маяк" курси секретарів-референтів
1991, 3 місяці
Комп'ютерні курси
2005, 3 місяці
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Особисті якості:
Активна життєва позиція, системність, відповідальність, організованість, акуратність, вміння працювати в команді, високий рівень комунікативних навичок, націленість на результат, прагнення до саморозвитку та професійного зростання.
Другие резюме этого кандидата
20 000 грн
Одесса
Среднее специальное образование · Полная занятость, неполная занятость
- Менеджер з діловодства, секретар, приватна школа, 2 года 2 месяца
Похожие кандидаты
Инспектор отдела кадров, специалист кадрового делопроизводства
30000 грн, Одесса, Удаленно
Инспектор отдела кадров, помощник юриста, секретарь-деловод, офис-менеджер
15000 грн, Одесса, Николаев
Директор по персоналу, начальник ОК, инспектор отдела кадров
Одесса, Удаленно
Начальник, інспектор відділу кадрів (кадровий супровід)
Одесса
Начальник, инспектор отдела кадров, деловод
Одесса, Удаленно