Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 мая 2024 PRO

Наталія

Інспектор відділу кадрів, діловод, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
52 года
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інспектор відділу кадрів

с 10.2023 по наст. время (7 месяцев)
ПП (торгівля непродовольчими товарами), Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

ведення електронного документообігу; реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції; контроль термінів виконання документів; організація та ведення архіву; збір та узагальнення звітної інформації; комунікація зі структурними підрозділами та партнерами; здійснення контролю за своєчасним виконанням розпоряджень, наказів; ведення обліку особового складу підприємства; ведення кадрового діловодства (особові справи, прийом, звільнення, переміщення, відпустки); формування та ведення особових справ працівників, внесення до них змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; ведення записів у трудових книжках; видача довідок, оформлення трудових книжок;
- облік робочого часу (табеля); своєчасне внесення та оновлення інформації про співробітників; робота з програмою 1С "Кадри";
- підготовка документів до здачі в архів; пошук співробітників, робота з сайтами пошуку претендентів, запрошення на співбесіди за наявними вакансіями; виконання службових доручень керівника.

Інспектор відділу кадрів

с 10.2023 по наст. время (7 месяцев)
Школа, дитячий садок, реабілітаційний центр, Одеса (Освіта, наука)

ведення електронного документообігу; реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції; контроль термінів виконання документів; організація та ведення архіву; збір та узагальнення звітної інформації; комунікація зі структурними підрозділами та партнерами; здійснення контролю за своєчасним виконанням розпоряджень, наказів; ведення обліку особового складу підприємства; ведення кадрового діловодства (особові справи, прийом, звільнення, переміщення, відпустки);
формування та ведення особових справ працівників, внесення до них змін, пов'язаних із трудовою діяльністю; ведення записів у трудових книжках; видача довідок, оформлення трудових книжок;
облік робочого часу (табеля); своєчасне внесення та оновлення інформації про співробітників; робота з програмою 1С "Кадри";
підготовка документів до здачі в архів; пошук співробітників, робота з сайтами пошуку претендентів, запрошення на співбесіди за наявними вакансіями; виконання службових доручень керівника.

Секретар-діловод, інспектор відділу кадрів

с 08.2021 по 10.2023 (2 года 2 месяца)
приватна школа, Одеса (Освіта, наука)

приймання відвідувачів; інформування про послуги школи; приймання та розподіл телефонних дзвінків; співпраця з управлінням освіти; ведення документації школи (накази, розпорядження, ділове листування, алфавітна книга); робота з оргтехнікою; замовлення канцтоварів; приймання та збирання всіх необхідних документів для особових справ учнів, видавання довідок, оформлення документів учнів; ведення кадрової документації; робота з електронною поштою, соцмережами, сайтом, ЗМІ; збирання, опрацювання, зберігання документації; робота у тісному контакті з батьками та педагогами; виконання доручень директора.

Помічник керівника, офіс-менеджер

с 08.2019 по 08.2021 (2 года)
Аганція нерухомості, Одеса (Нерухомість)

організація роботи офісу та забезпечення його роботи (замовлення канцелярії, води); приймання та консультування відвідувачів, клієнтів; ведення діловодства; робота з кореспонденцією (ел. пошта, телефонні дзвінки, соцмережі, сайт); проведення рекламних заходів (розміщення оголошень, друк буклетів, листівок); вирішення організаційних питань

Адміністратор дитячого розвиваючого центру

с 04.2016 по 06.2019 (3 года 2 месяца)
дитячий розвиваючий центр, Одеса (Освіта, наука)

приймання відвідувачів центру, взаємодія між педагогами, батьками та дітьми, приймання вхідних дзвінків, робота з документацією, приймання та контроль оплат, видача абонементів, ведення звітності, смс відправлення повідомлень клієнтам, ділове листування з клієнтами (вайбер, смс, e-mail) ведення груп у соціальних мережах, наповнення сайту, формування груп, корегування розкладу занять, гуртків, секцій, консультація працівників та клієнтів з питань організації навчально-виховного процесу, адміністративно-господарське забезпечення центру (канцтовари, вода, туалетний папір, паперові рушники, миюче і так далі), презентація і продаж послуг, що надаються, допомога в організації свят, ранків, ведення що розвиває занять і занять з творчості, підготовка дидактичного матеріалу для зайняття, використання різних методик навчання, індивідуальний підхід до кожної дитини, відхід за дітьми, контроль і ведення педагогічного процесу, підтримка комунікації з батьками.

Голова ОСББ

с 04.2016 по 12.2017 (1 год 8 месяцев)
ОСББ, Одеса (Приватні особи)

підбір кадрів та укомплектування штатного розпису
працівниками необхідної кваліфікації; організація роботи персоналу та дотримання ним правил з ТБ і ОП
на робочих місцях; укладення та контроль виконання господарських договорів; оформлення протоколів, розбіжностей/погодження розбіжностей, актів виконаних робіт; діловодство, облік і збереження документів; взаємодія з органами державної влади, в органах місцевого самоврядування та в судах; проведення засідань правління, загальних зборів.

Адміністратор тренінгового центру

с 03.2013 по 04.2016 (3 года 1 месяц)
Тренінговий центр, Одеса (Освіта, наука)

приймання та розподіл телефонних дзвінків; приймання відвідувачів; робота з клієнтами; надання клієнту інформації про послуги центру та проведені семінари й заняття; ведення клієнтської бази компанії; приймання й оброблення вхідної/вихідної кореспонденції; ведення діловодства; робота з оргтехнікою; розв'язання організаційних питань; організація й курація семінарів (оренда зали, збирання необхідних матеріалів, оповіщення учасників про місце й час проведення заходу, реєстрація учасників, кава-брейк); організація поїздок (замовлення квитків).

Завідуюча канцилярією

с 11.2012 по 03.2013 (4 месяца)
редакція газети, Одеса (ЗМІ, медіа)

планування, координація і введення робочого графіку керівника; організація зовнішніх і внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід, ведення і коригування робочого дня керівника; забезпечення вхідних і витікаючих дзвінків; відстежування вступу документів, кореспонденції і друкованих видань, своєчасна їх передача; контроль і координація отримання і відправки кореспонденції керівників (документи, листи, факси, листи по електронній пошті), що входить і витікаючої; здійснення технічної допомоги керівникові (копіювання, друк, сканування, розподіл телефонних дзвінків (міні АТС) і ін.); пошук інформації, замовлення і бронювання квитків, готелів, підписка на кореспонденцію, розміщення інформації в друкованих виданнях, інтернеті і так далі); робота зі ЗМІ; прийом відвідувачів; допомога в організації заходів (готелі, конференц-зали, апаратура, екскурсії, фотографування, трансфер), організація роботи офісу (замовлення канцтоварів, господарських товарів, візиток, рекламних матеріалів).

Образование

Одеське педагогічне училище

Виховання в дошкільних закладах, Одеса
Среднее специальное, с 1988 по 1991 (3 года)

спеціальність вихователь у дошкільних закладах

Дополнительное образование и сертификаты

ПП "Маяк" курси секретарів-референтів

1991, 3 місяці

Комп'ютерні курси

2005, 3 місяці

Знания и навыки

MS Excel MS Word Пользователь ПК Пользователь Internet Самостійність Комунікабельність Підбір виробничого персоналу Ведення кадрового обліку Самомотивація Пунктуальність MS Office Здатність до навчання Відповідальність Ведення документації Користувач 1С Уміння користуватись оргтехнікою Організованість Оперативність Робота в команді Привітність Грамотна усна та письмова мова Ведення соціальних мереж Знання офісних програм

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Особисті якості:
Активна життєва позиція, системність, відповідальність, організованість, акуратність, вміння працювати в команді, високий рівень комунікативних навичок, націленість на результат, прагнення до саморозвитку та професійного зростання.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: