Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10516509
Фахівець з управління персоналом, контент-менеджер, тренер тренажерного залу, керуючий
- Город:
- Ивано-Франковск
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 22 листопада 1987 року
Громадянство: України
Телефон мобільний: [
E-mail: [
Освіта – повна вища
01.09.2003 – 06.07.2006 – Івано-Франківський фінансово-комерційний кооперативний коледж ім. С.Граната, напрям підготовки – фінанси.
1.09.2006 – 15.06.2009 – Івано-Франківський інститут менеджменту ТНЕУ, напрям підготовки – економіка і підприємництво, спеціалізація – державні фінанси.
01.09.2009 – 30.06.2010 – Тернопільський національний економічний університет, напрям підготовки – фінанси, спеціалізація – управління державними і місцевими фінансами.
12.05.2020 – успішно пройшла курс «Психологія стресу та способи боротьби з ними»
08.2020 – на базі навчального центру Альянс успішно пройшла навчання за напрямками: Інструктор тренаженого залу.Персональний тренер І та ІІ рівні.
Досвід роботи
08.12.2006 – 30.05.2012 – Приватний підприємець Антонів П.П., гостинний двір «Веселка»
Посада: адміністратор:
• організація і контроль роботи персоналу;
• робота з постачальниками, торговими представниками;
• здійснення закупок;
• ведення баз даних товарів;
• планування продаж.
11.10.2012 – 14.12.2015 – Прокуратура Галицького району Івано-Франківської області
Посада: головний спеціаліст з питань захисту державних таємниць прокуратури Галицького району:
- розробка та здійснення заходів щодо охорони державної таємниці під час роботи з секретними документами;
- розробка на основі законодавства перспективних та поточних планів охорони державної таємниці;
- контроль за дотримання доступу до відомостей, що становлять державну таємницю та контроль за додержанням вимог законодавства при роботі із службовою інформацією, що є власністю держави;
- організація та ведення секретного діловодства та зберігання секретних документів;
- робота по оформленню допуску до державної таємниці працівникам;
- проведення семінарів та роз’яснювальної роботи з працівниками з метою запобігання порушення законодавства у сфері охорони державної таємниці;
- розробка планів заходів щодо забезпечення режиму секретності в умовах особливого періоду або введення правового режиму надзвичайного стану.
28.04.2016 – 12.10.2021 – Управління патрульної поліції в Івано-Франківській області Департаменту патрульної поліції
Посада: керівник сектору документального забезпечення:
- загальне керівництво діяльністю сектору, організація, спрямування і контроль роботи працівників сектору, сприяння підвищенню їх кваліфікації; методичне забезпечення та організація процесу діловодства у секторі;
- організація та проведення занять з працівниками;
- контроль за дотриманням працівниками виконавської дисципліни;
- забезпечення узагальнення та підготовки аналітичної звітності за результатами роботи сектору;
- організація професійної підготовки та сприяння підвищенню кваліфікації працівників СДЗ;
- розроблення та впровадження локальних методичних документів із діловодства.
13.10.2021 – по теперішній час – Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області
Посада: керівник сектору документального забезпечення:
- координація діяльності роботи сектору документального забезпечення;
- здійснення загального керівництва діяльністю сектору, організація, спрямування і контроль роботи працівників сектору;
- забезпечення якісного і ефективного виконання покладених на сектор завдань і функцій;
- розроблення та впровадження локальних методичних документів з діловодства;
- організація, спрямування і контроль роботи працівників сектору;
- участь в організації професійної підготовки та сприяння підвищенню кваліфікації працівників, моніторинг за дотриманням ними трудової дисципліни; здійснення, у межах компетенції, відбору та розстановки кадрів сектору документального забезпечення;
- організаційно-методичне забезпечення роботи діловодів структурних та територіальних підрозділів ГУНП;
- взаємодія з органами державної влади, прокуратурою Івано-Франківської області, службами фельд’єгерського і спеціального зв’язку, а також фізичні особи;
- запровадження та організація системи електронного документообігу у секторі.
Знання мов
Англійська – читаю та розмовляю.
Навички
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Power Point), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome) і E-mail, графічними редакторами (PhotoShop CS2, VN, InShot), монтаж відео, робота з візуалом, обробка текстового контенту Вільне орієнтування в законодавчій базі. Вміння працювати з офісною оргтехнікою.
Додаткова інформація
Права водія категорії «В».
Ділові та особисті якості
Комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, пунктуальність, ініціативність, вміння працювати в команді, прагнення до самовдосконалення, здібність до швидкого навчання, креативність, цілеспрямованість
Інтереси та захоплення
Танці, спорт, мистецтво.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
Директор з управління персоналом, HRD, менеджер з персоналу
50000 грн, Ивано-Франковск, Львов, Калуш
HR-директор, HRВР, керівник відділу персоналу
Ивано-Франковск, Днепр
,
еще 5 городов
Керівник відділу персоналу, HR-директор
Ивано-Франковск, Винница
,
еще 2 города
Фахівець з управління персоналом
Ивано-Франковск
Менеджер проектов (экономика, внедрение управл учета на базе 1С 8), коуч-тренер
Ивано-Франковск, Винница
,
еще 8 городов