Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 Файл

Ірина

Економіст, менеджер із забезпечення

Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Польщан Ірина Олександрівна

Дата народження: 05.07.1982 р.
Місце проживання: м. Бориспіль
Готова працювати: м. Київ

Контактні дані:
📞 [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
📨 [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Про себе:
• маю досвід роботи в різних галузях: державний сектор, виробництво, послуги, будівництво, торгівля
• досвід створення та розкрутки нових проектів з «0»
• швидко навчаюсь
Володіння мовами:
• українська, російська – рідні
• англійська – А-1
ПК: впевнений користувач (MS Office, CRM, 1С, АСКОД)

Знання законодавства України:
• ЗУ про бухгалтерський облік та фінансову звітність України;
• ЗУ про запобігання корупції;
• ЗУ про державну службу
• ЗУ про державну таємницю;
• ЗУ про публічні закупівлі
• Наказ МЮ про затвердження Правил діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування на підприємствах в установах та організаціях
• Земельний Кодекс України
• Кодекс України про надра;
• Кодекс законів про парацю в Україні.

Громадська діяльність
• 2011 – 2018 рр. Секретар Голови ВМГО «Молодь України за майбутнє»
• 2016 рік Генеральний секретар ГО «Український молодіжний форум»
• Співзасновник БО «БФ Свободу Україні»
• приймала активну участь в молодіжних та дитячих громадських заходах
• веду активну діяльність спрямовану на допомогу військовослужбовцям та сім’ям вимушених переселенців


Освіта:
• Криворізький технікум економіки та управління, 2002 р., фінанси, бухгалтер-фінансист
• Національний транспортний університет, 2015 р., Транспортні технології, інженер з транспорту
• Національний транспортний університет, 2016 р., Організація перевезень і управління на транспорті інженер з транспорту

Додаткова освіта, сертифікати і декларації:
• 2021 – ПОВІШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
• 2020 – Як врятуватися від інформаційних вірусів (основи особистої інформаційної безпеки), БФ «Карітас-Київ»
https://public.nazk.gov.ua/declaration/a8ebe8c5-dc21-427d-aa92-1f91b4f5662c
https://declarations.com.ua/declaration/nacp_2e0fb4ea-ac5e-4f09-a4ba-3acd796682d2



Професійні навички і знання:
• ефективна взаємодія з представниками компаній партнерів
• планування та контроль виконання обсягів продажів (закупівель)
• формування фінансової звітності
• ведення клієнт-банк
• нарахування заробітної плати та складання звітності
• складання поточної фінансової звітності
• аналітика аналіз продажів по періодах
• вміння виявити причину, сформулювати завдання та домогтися його виконання
Особисті якості:
• відповідальність;
• уважність до деталей та послідовність;
• стійкість до стресу;
• організаторські здібності;
• позитивне ставлення до життя
Рекомендації:
• надам за запитом.

Досвід роботи:
30.03.2020 – теперішній час
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Управління бухгалтерського обліку та фінансового забезпечення
Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції ( м. Київ)
Посадові обов’язки:
• Ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.
• Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності
• Обробка інформації внутрішньогосподарського обліку по спеціальним коштам установи.
• Облік руху коштів за надані платні послуги, своєчасна обробка виписок банку.
• Зведення інформації по надходженням і видаткам підвідомчих установ МО 6-21, МО 4-21. Своєчасна відображення інформації по надходженням і видаткам підвідомчих установ.
• Обробка та автоматизований облік первинних бухгалтерських документів за розрахунками з дебіторами та кредиторами по спеціальному фонду (платні послуги).
• Зведення та аналіз даних щодо проведення повної та своєчасної оплати згідно наданих документів.
• Вчасний моніторинг та врахування в подальшій роботі змін нормативно- правової бази, що регулює питання проведення
16.07.2018 – 16.03.2020
Головний спеціаліст відділу природокористування Управління з питань використання природних ресурсів виконавчого апарату. Помічник депутата
Дніпропетровська обласна рада
• Виконання державних, галузевих, регіональних та районних програм з питань екології та природних ресурсів; підготовка, збір, узагальнення заходів з охорони навколишнього природного середовища підприємств, установ та організацій.
• Подача в установленому порядку відповідну статистичну та інформаційно -аналітичну звітність про виконання заходів щодо реалізації державної політики у сфері охорони навколишнього середовища.
• Участь у проведенні моніторингу довкілля.
• Підготовка інформації для систематичного та оперативного інформування населення області щодо стану навколишнього природного середовища, динаміка його змін та характеру впливу екологічних факторів на здоров’я людей.
• Розгляд листів, заяв і скарг громадян.
• Сприяння організації екологічної освіти та екологічному вихованню громадян.
• Збір та узагальнення річних звітів контролюючих підприємств у сфері екології та статистичних звітів про стан навколишнього середовища регіону.
• Участь в обстеженні земельних ділянок, наданих в оренду або постійне використання з питань дотримання екологічного законодавства в області.
18.02.2016 – 13.07.2018
Головний спеціаліст відділу систематизації законодавства, правової робот та правової освіти Управління реєстрації нормативно –правових актів, правової роботи та правової освіти
Головне територіальне управління юстиції у місті Києві
• Робота з формування правової освіченості громадян по програмі USAID«Я маю право!».
• Робота з партнерами проекту та пошук нових партнерів.
• Участь у реалізації державної правової політики, сприянні розвитку системи надання правової допомоги з метою реалізації прав і свобод громадян, захисту законних інтересів фізичних та юридичних осіб.
• Здійснення узагальнення роботи з питань систематизації законодавства
• Вживання заходів щодо координації діяльності територіальних органів міністерства та інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій з питань систематизації законодавства.
• Розгляд запитів на отримання публічної інформації та забезпечує доступ до публічної інформації.
• Організація правопросвітницьких заходів серед населення, вищіх навчальних закладах, загальноосвітніх школах міста Києва.
• Правова робота серед незахищених верст населення, для подальшої правової обізнаності громадян
01.04.2013 – 17.02.2016
Начальник відділу матеріально - технічного забезпечення
ТОВ «ГК «БЕТІ»
• Створення мережі постачальників і покупців продукції.
• Управління дебіторською та кредиторською заборгованістю. організаця Закупівель та продажів; контроль виконання договорів і відвантажені.
• Аналіз ринкових цін і пропозицій, Ціноутворення.
• Введення операцій в «1с:бухгалтерія» 361 рахунок, рахунок 631по випискам банку. моніторинг ринку.
• Закупівля електротехнічного обладнання (закупівля електротехнічної Ведення фінансової звітності.
• Складання первинних бухгалтерських документів (вхідні вихідні рахунки прибуткові та видаткові документи. податкові накладні.
01.12.2011 – 14.03.2013
Заступник начальника відділу продажу по роботі з VIP-клієнтами (HoReCa, аеропорти,мед.заклади)
ТОВ «ФАЕТОН-ГРУП»
• Ведення переговорів та укладання договорів.
• Формування клієнтської бази покупців.
• Ведення фінансової звітності, складання первинних бухгалтерських документів (вхідні вихідні рахунки прибуткові та видаткові документи. Податкові накладні). т
• Відвантаження товарів, супровід договорів, логістика.
10.01.2011 – 25.09.2011
Бухгалтер
ТОВ «Розробка Впровадження. Сервіс»
• Ведення фінансової звітності: складання первинних бухгалтерських документів (вхідні вихідні рахунки прибуткові та видаткові документи. Податкові накладні).
• Нарахування заробітної плати, ведення касової звітності.
• Ведення Клієт-Банку.
• Контроль і облік складських залишків.
• Впроваджена на підприємстві система 1С 8.1 та 1С 8.2.1 c 7.
• Ведення фінансової звітності.
• Податкових накладних, формування реєстру ПН, РН. ПН.), рознесення банку в 1С.
• Ведення касової звітності.
• Звірка по дебіторської та кредиторської заборгованості з покупцями та постачальниками.
07.04.2006 – 19.11.2010
Менеджер з постачання, керівник відділу продажу
ТОВ «Кіровоград Цемент»; «Антея»; «Амперия»; «Акцент-Електро»
• Ведення переговорів та укладання договорів.
• Формування клієнтської бази покупців.
• Закупівля електротехнічного обладнання.
• Ведення фінансової звітності, складання первинних бухгалтерських документів (вхідні вихідні рахунки прибуткові та видаткові документи. Податкові накладні).
• Відвантаження товарів, супровід договорів, логістика.
05.10.2001 – 06.04.2006
Прийомоздавальник вантажу та багажу, сигналіст, оператор поста централізації
Криворізька дирекція залізничних перевезень
• Виконання обов’язків згідно посадових інструкцій.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: