Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 апреля 2024 Файл

Маріанна

Заступник керівника, головний бухгалтер, фінансовий менеджер

Возраст:
42 года
Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Маріанна БОНДАР

Адреса: м. Перечин
Телефон: мобільний [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Персональні відомості
Дата народження: 30.08.1981 року.

Бажана посада: Заступник керівника, головний бухгалтер
Освіта:
Вересень 1998 року - червень 2003 року - економічний факультет Ужгородського
національного університету за спеціальністю “фінанси”, диплом спеціаліста.

Досягнення: Швидке навчання новим програмам роботи на комп’ютері, робота з великими
об’ємами інформації, знання трудового законодавства, постійне вивчення змін у законодавстві,
аналіз та планування діяльності підприємства, розробка калькуляцій вартості платних послуг,
робота у системах електронних платежів, робота в 1С бухгалтерії, BAS, M.E.Doc, Соната, на
сайті Вчасно, програмах електронного документообігу, кабінетах платників податків,
Пенсійного фонду, знання основ ведення бухгалтерського обліку госпрозрахункових
підприємств, а також бюджетних установ. Досвід переведення підприємства з бюджетної
установи на госпрозрахункове підприємство, переведення підприємства на автоматизований
бухгалтерський облік, досвід прийняття ефективних управлінських рішень для виведення
підприємства з кризових станів (за умови обмеженого фінансування). Позитивний досвід
проходження перевірок контролюючими органами. Досвід проведення закупівель як з боку
замовника, так і учасника.
Досвід роботи:
травень 2022 року - по теперішній час — провідний консультант Управління цифрового
розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Закарпатської ОДА (робота єдиним
бухгалтером установи)
- організація та ведення бухгалтерського обліку, робота в програмах “M.E.Doc”, Payments,
Logica, робота в системах казначейського та банківського обслуговування «Клієнт –
Банк», нарахування заробітної плати, подача звітності, оприлюднення інформації на
сайтах Є-Дата, Прозоро, робота в кабінетах платника податків, Пенсійного фонду.
вересень 2022 року – жовтень 2023 року — головний бухгалтер політичної партії (робота
єдиним бухгалтером організації)
- ведення кадрового обліку, організаційної роботи, планування діяльності, робота
в системі банківського обслуговування «Клієнт – Банк», нарахування заробітної плати,
подача звітності, робота на сайті Вчасно, в програмі з встановлення завдань та
контролю їх виконання Worksection, робота в 1С (на всіх ділянках обліку), робота в
кабінетах платника податків, Пенсійного фонду.
листопад 2019 року – по січень 2022 року – головний бухгалтер КНП «Перечинська
лікарня» Перечинської міської ради
- Переведення підприємства з бюджетної установи в госпрозрахункове підприємство,
відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх здійснених господарських операцій,
подання оперативної інформації про фінансовий стан підприємства, складання у
встановлені терміни бюджетної, фінансової, податкової звітності, проведення
економічного аналізу та планування діяльності підприємства, розробка фінансових планів,
- Робота в системах казначейського та банківського обслуговування «Клієнт-банк»,
- Навчання спеціалістів бухгалтерії на всіх ділянках бухгалтерського обліку,
- Розробка проєктів договорів та додаткових угод про внесення змін до договорів, проєктів
положень та наказів, що стосуються діяльності підприємства,
- Здійснення контролю за додержанням порядку оформлення первинних та бухгалтерських
документів, розрахунків і платіжних зобов’язань, витрачанням фонду оплати праці з
кількістю працівників понад 170 осіб, за проведення інвентаризацій основних засобів,
інших необоротних матеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, коштів,
документів, розрахунків, перевірок організації бухгалтерського обліку і звітності,
документальних ревізій у підрозділах установи.
- Проведення переговорів з постачальниками та замовниками послуг.
січень 2015 року – листопад 2019 року – головний бухгалтер централізованої бухгалтерії
Відділу охорони здоров’я Перечинської РДА (керівник структурного підрозділу)
- Організація та ведення бухгалтерського обліку, контроль за виконанням кошторису,
- Відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх здійснених господарських
операцій, подання оперативної інформації про фінансовий стан установи, складання у
встановлені терміни бюджетної, фінансової, податкової звітності, проведення
економічного аналізу та планування діяльності установи з кількістю працівників понад
250 осіб.
червень 2013 року – вересень 2014 року – головний бухгалтер Відділу освіти, молоді та
спорту Перечинської РДА (керівник структурного підрозділу),
січень 2011 року – червень 2013 року – головний бухгалтер Відділу освіти Перечинської
РДА (керівник структурного підрозділу)
- Організація та ведення бухгалтерського обліку, контроль за виконанням кошторису,
- складання у встановлені терміни бюджетної, фінансової податкової звітності, проведення
економічного аналізу та планування діяльності установи,
- Здійснення контролю за додержанням порядку оформлення первинних та бухгалтерських
документів, розрахунків і платіжних зобов’язань, витрачанням фонду оплати праці з
кількістю працівників понад 650 осіб, за проведення інвентаризацій основних засобів,
інших необоротних матеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, коштів,
документів, розрахунків, перевірок організації бухгалтерського обліку і звітності,
документальних ревізій у підрозділах установи.
березень 2010 року – січень 2011 року – головний бухгалтер Перечинської центральної
районної лікарні
- Організація та ведення бухгалтерського обліку, контроль за виконанням кошторису,
Відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх здійснених господарських
операцій, подання оперативної інформації про фінансовий стан установи, складання у
встановлені терміни бюджетної, фінансової податкової звітності, проведення
економічного аналізу та планування діяльності установи,
грудень 2009 року — березень 2010 року — головний спеціаліст бюджетного відділу
Фінансового управління Перечинської РДА
- Подача щотижневих інформацій, перевірка планових показників бюджетних установ,
подача зведеної бюджетної звітності.
березень 2003 року – грудень 2009 року – працювала у Перечинській центральній
районній лікарні, починала з посади економіста по тендеру Перечинської центральної
районної лікарні, а з лютого 2008 року вже була переведена на посаду головного
бухгалтера.
- Проведення закупівель, планування діяльності установи, проведення інвентаризацій,
- Проведення переговорів з постачальниками та замовниками послуг,
- Розробка калькуляцій на платні медичні послуги, ведення обліку укладених договорів та
їх виконання, розрахунків з іншими кредиторами, відповідно до договірних зобов’язань,
проведення розрахунків за податками та платежами до бюджету.

Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність, вміння
працювати в команді та використовувати набутий досвід для прийняття ефективних
управлінських рішень.
Додаткова інформація:
Знання комп'ютера: впевнений користувач (MS Office, Word, Excel, Internet, E-mail), рівень
цифрової грамотності – високий С1. Вільно володію державною мовою (державний сертифікат
УМД №00095263 від 25.01.2022р.). Постійний саморозвиток та самовдосконалення, вивчення
змін у законодавстві, навчання на курсах підвищення кваліфікації, семінарах, нарадах,
вебінарах. Вивчала англійську та угорську мови.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: