Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 Файл

Неля

HRD

Возраст:
50 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Грищук Неля Валеріївна

HRD
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») viber, telegram
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Вік: 50 років
Сімейний стан: заміжня
Місце проживання: м. Київ

Ключові навички:
• Формування політики у сфері управління персоналом.
• Створення відділу персоналу з нуля, реорганізація існуючих підрозділів.
• Розробка стандартів роботи відділу персоналу, розробка та впровадження корпоративних стандартів.
• Створення регламентуючої та нормативно – організаційної документації.
• Аудит та підвищення ефективності бізнес-процесів. Підготовка пропозицій для СЕО щодо структурних змін та функціоналу.
• Організація підбору персоналу.
• Кадровий маркетинг (вивчення ринку праці, оцінка потреб у персоналі, позиціонування компанії як привабливого роботодавця, просування бренду компанії).
• Побудова системи адаптації нових співробітників: програми з введення в організацію, введення в посаду, введення в бізнес – процес. Організація наставництва.
• Розробка та впровадження системи оцінки кандидатів (професійних, особистісних компетенцій та мотивації до роботи).
• Побудова системи навчання.
• Створення корпоративного навчального центру та розробка програм навчання. ( Визначених за потребою та планових).Організація корпоративних тренінгів.
• Розробка положення про оплату праці (створення збалансованої системи мотивації, системи KPI, системи оплати праці виробничого персоналу, нормування праці).
• Оцінка фактичних результатів (КРІ) та компетенцій (Hard skills, Soft skills).
• Коригування компенсаційної політики: фіксована частина/система окладів, надбавок, змінна частина/система винагороди. Введення різних систем оплати праці для різних підрозділів.
• Формування бюджету оплати праці, контроль над виконанням. Контроль за використанням фонду оплати праці.
• Планування, розрахунок, аналіз чисельності та витрат на персонал.
• Упорядкування оптимальних графіків роботи виробничого персоналу.
• Розробка та впровадження кодексу корпоративної етики (впровадження програми лояльності персоналу, формування корпоративної культури, внутрішній PR компанії, організація та проведення корпоративних заходів, спрямованих на підтримку корпоративних стандартів, створення робочого середовища, продуктивного для досягнення цілей компанії).
• Аудит та відновлення кадрового документообігу.
• Контроль ведення кадрового діловодства, військового обліку. Досвід проходження перевірок.
• Формування та робота з кадровим резервом.
• Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, здійснення контролю над станом трудової дисципліни працівників.
• Розробка та проведення заходів щодо оптимізації організаційної структури та штатної чисельності, оптимальне використання трудового ресурсу, розрахунок оптимального робочого часу.
• Складання штатного розкладу, проведення роботи з раціоналізації організаційної структури та штату підприємства, розробка положень про відділи та посадових інструкції персоналу.
Освіта:
• Вища, 2015-2019р. «Міжрегіональна академія управління персоналом», спеціальність - управління персоналом та економіка праці, м. Київ
Додаткові курси та тренінги:
•2023р.Курс підвищення кваліфікації Оксани Грабар «Інструменти роботи тренера online. Ідентичність тренера».
•2021р. Сертифікат бізнес-тренера школи корпоративних тренерів РГК.
•2021р. Курс бізнес-тренінгу «Ефективні інструменти управління конфліктними ситуаціями».
•2021р. Програма М.Колісника «Фінанси для НR менеджерів».
•2020р. Програма Ірини Тарасової « Розвиток Hard & Soft управлінських компетенцій».
•2020р. Курс «Школа тренерів» Оксани Грабар.
• 2017-2018р. Тренінги «Командоутворення», «Залучення персоналу», «Правила особистої ефективності», «Ділова комунікація».
• 2017р. Семінар-практикум «Перевірки з праці. Штрафи та ризики».
• 2010р. Компанія “Інфопост консалтинг”, семінари “Управління людськими ресурсами”, “Правове регулювання трудових відносин”.
• 2009р. Курси підвищення кваліфікації з курсу «Рекрутинг».
• 2006-2007р. «Інститут сучасних професій», м. Харків, спеціальність – інспектор відділу кадрів
Досвід роботи:
Квітень 2020р.-жовтень 2023р. Керівник управління з персоналу
АТ «Миколаївгаз», м. Миколаїв
(У підпорядкуванні 17 чол.) Штат 1700чол.

Серпень2018р. – листопад 2018р. Директор з управління персоналом Глобинський мясокомбінат м. Глобине
(У підпорядкуванні 15 чол.) Штат 3500 чол.

Липень 2017р. – березень 2018р. Директор з управління персоналом
завод «Steko» (1-й завод м. Дніпро, 2-й завод м. Львів)
Виробництво металопластикових конструкцій.
Штат 1900 чол. (У підпорядкуванні 12 чол.)

Березень 2012 р. – липень 2016р. HR Generalist
Міськмолокозавод ДП «Агролайт», м. Кривий Ріг
Підприємство входить до групи компаній з виробництва та реалізації молочної продукції «Мілкіленд Україна»
Штат – 300 чол.

Липень 2011р. – березень 2012р. Начальник відділу кадрів
ТОВ «МІК», м. Кривий Ріг
Виробництво та реалізація кондитерських виробів.
Штат - 1000 чол. (У підпорядкуванні 2 чол.)

Січень 2006р. - Грудень 2010р. Інспектор відділу кадрів
ПП «Спецтехсервіс», м. Кривий Ріг
Послуги з перевезення автомобільним транспортом
(Штат 250 чол., з мережею філій по всій Україні)

Комп'ютерні програми:
• ПК-MS Office, EXCEL, WORD, Power Point , Word Visio
Teams, Outlook, OneDrive, Zoom
• Облік кадрів 1С, версія 7.0,8.0

Додаткова інформація:
• Мови: українська вільно, англійска початковий ;
• Наявність закордонного паспорта – так
• Наявність посвідчення водія – ні

Особисті якості:
Робота на конкретний результат; Організаторські здібності; Прийняття рішень та відповідальності за них; Цілеспрямованість, комунікабельність, дипломатичність; Відповідальність та чесність.
У роботі ціную конструктив, логіку, здоровий глузд і творчий підхід. Вмію слухати та чути, аналізувати.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: