Аліна
Помічник, асистент керівника, офіс-менеджер
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10571216
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 08 листопада 1987 року
Місце проживання: м. Київ, проспект Оболонський
Контактний телефон: [
E-mail: [
Цілі
Отримати роботу на посаді помічника (асистента) керівника
Освіта
2005-2010 рр.
Харківський національний аграрний університет ім.
В.В. Докучаєва
Спеціальність: Економіка підприємства
Магістр, диплом з відзнакою
Додаткова освіта
06.2021-01.2022 рр.
10.2016-01.2017 рр.
STEP IT ACADEMY курс «Integrated internet marketing»
Вивчення різних digital-інструментів просування: PPC, SEO, SMM, робота з аналітикою в Google Analytics, звітами в Google AdWords.
Центр управлінського консалтингу «Софія»
Курс «НR-GENERALIST». Навчання основним технологіям пошуку та підбору персоналу, вивчення основних бізнес-процесів (адаптація, оцінка, мотивація, навчання персоналу).
Ключові компетенції
Участь у підготовці та проведенні засідань оперативного штабу мобільного реагування на випадки порушень прав землевласників і землекористувачів.
Участь в організації та проведенні міжнародної агропромислової виставки «Agro».
Участь у розроблені регіональних угод, організація роботи з їх впровадження.
Досвід роботи
09.2010 – по сьогодні
Департамент агропромислового розвитку Харківської обласної державної адміністрації.
Посада: головний спеціаліст відділу економічного аналізу, розвитку аграрного ринку та трудових відносин управління соціально-економічного розвитку.
Функціональні обов’язки:
• моніторинг, аналіз та підготовка звітів щодо фінансово-господарської діяльності підпорядкованих підприємств агропромислового комплексу;
• забезпечення проведення економічного аналізу розвитку агропромислового комплексу області, ефективності виробництва;
• здійснення контролю, аналізу цінової ситуації на аграрному ринку;
• розробка пропозицій та заходів щодо підвищення ефективності с/г виробництва та покращення роботи підприємств агропромислового комплексу області;
• підготовка та проведення нарад, зустрічей,
• підготовка довідок, презентацій;
• ведення протоколів засідань, зборів;
• підготовка наказів,розпоряджень керівника;
• планування та ведення робочого дня керівника;
• ведення документообігу та ділової переписки з організаціями;
• контроль вхідної та вихідної документації.
10.2016 р. – 01.2017 р.
Стажер у центрі управлінського консалтингу «Софія»
Робота над закриттям вакансії на базі центру «Софія». Застосування різних методів підбору персоналу, скринінг, проведення співбесід.
Досягнення: за короткий час підібрала відповідних кандидатів.
Додаткові відомості
Знання іноземних мов – англійська;
Досвідчений користувач ПК (Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Google Workspace );
Вміння роботи з Google AdWords;
Вміння роботи з Google Analytics - аналіз, висновки, рекомендації;
Навички роботи з великим об'ємом інформації.
Особисті якості
Відповідальність, організованість, працьовитість, пунктуальність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, системність.
Похожие кандидаты
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Киев, Васильков
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Киев
Помічник керівника, офіс-менеджер, секретар
30000 грн, Киев