Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 31 марта 2024 Файл

Анастасія

Адміністратор, менеджер, оператор ПК

Возраст:
20 лет
Город проживания:
Кременчуг
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ТИМЧЕНКО АНАСТАСІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
Дата народження: 2 жовтня 2003 р. (20 років)
Місто проживання: м. Кременчук
Моб.тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: Бухгалтер
Філія КПУ у місті Кременчук – бакалавр з бухгалтерського обліку
З вересня 2022 р. – по нині

КЛК ХНУВС – молодший спеціаліст з бухгалтерського обліку
З вересня 2019 р. – по червень 2022 р.

Мета: отримання посади, яка дозволить мені ефективно реалізувати свій потенціал та придбати досвід для підвищення професійного рівня.
Професійні навички: робота з MS Office (Excel, PowerPoint, Word, Word Pad), досвід роботи з 1С, оперативний пошук інформації в мережі Інтернет; робота з запереченнями; навички телефонних переговорів; висока швидкість друку; ділове листуванні ел. поштою; робота з касою; обслуговування в сфері готельно-ресторанного бізнесу.
Вміння працювати в режимі багатозадачності, швидко виконувати поставлені задачі та вирішувати проблеми, працювати в команді та організовувати свій час.
Особисті якості: відповідальність, здатність швидко навчатися, цілеспрямованість, бажання розвиватися, комунікабельність, стресостійкість, неконфліктність, чесність, наполегливість.

Досвід роботи
Адміністратор рецепції (портье)
З березня 2023 р. – по лютий 2024 р. (11 місяців)
ТОВ "ОПТІМА ХОТЕЛ МЕНЕДЖМЕНТ" (мережа готелів), м. Кременчук

До моїх обов’язків входило:
• прийом і розміщення гостей готелю;
• робота з касовим апаратом, готівкою;
• ведення касових та інших документів;
• прийом вхідних дзвінків, бронювання в телефонному режимі, консультування;
• прозвін гостей, підготовка для них реєстраційних карток, ключів;
• реєстрація паспортних даних гостей, наказів на відрядження;
• допомога гостям, в разі виникнення потреби;
• робота за стандартами служби прийому і розміщення та програмами лояльності.
• Робота з Excel, Word, Servio Hotel Management System, Binotel, Booking.
• підготовка завдань покоївкам для прибирання номерів;
• навчання стажерів;
• робота зі списанням продуктів в ел. таблицях та по касі;
• обслуговування сніданку(шведська лінія) – виконання обов’язків офіціанта;
• підготовка посуду та залу кафе до сніданку, натирання посуду та приборів, чистка кавомашини;
• підміна кухаря в суботу та неділю;
• за потреби, виконання деякої роботи покоївок, після закінчення їх зміни;
• відповідальність за отримання певних товарів від постачальників, замовлення води та ін.;
• і тд.

Офіціант
З січня 2023 року – по лютий 2023 року (1 місяць)
ФОП «МЕДВЕДИЦЬКА ЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (кафе «Джан»), м. Кременчук

До моїх обов’язків входило:
• підтримання чистоти та порядку в залі;
• консультування гостей щодо меню;
• натирання скляного посуду та приборів;
• наповнення органайзерів на столах для гостей, наповненість дроверу;
• обслуговування та подача страв згідно нумерації замовлення;
• дотримання мовного модуля;
• і т.д.

Оператор ПК (медичний реэстратор)
З жовтня 2022 року – по січень 2023 року (2,5 місяці)
КМП «Лікарня Придніпровська», м. Кременчук

До моїх обов’язків входило:
• швидкий набір тексту, заповнення таблиць;
• спілкування з паціентами;
• внесення змін до бази даних паціентів;
• форматування, сортування документів;
• робота з ehealth - Ciet-Holding.

Оператор контакт-центру (менеджер по роботі з клієнтами)
З серпня 2022 р. - по жовтень 2022 р. (2 місяці)
ТОВ "РЕАЛЛАЙН" (контакт-центр АТ «Ощадбанк»), м. Кременчук»

До моїх обов’язків входило:
◦ прийом вхідних дзвінків;
◦ консультаційна підтримка;
◦ обслуговування гарячої лінії – робота зі скаргами та побажаннями;
◦ надання клієнтам інформації по компанії: послуги, акції, тарифи і т.д.;
◦ ведення телефонних продаж та бази клієнтів.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: