Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 Файл

Роман

Директор департаменту продажу

Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Орихівський Роман Юрійович

Особисті дані .
Дата народження: 18 грудня 1982
Проживання: м.Київ
Сімейний стан: одружений
Мова: українська, англійська – Upper Intermediate B2
Моб.тел.:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта .
2007-2009
Київський національний економічний університет імені.В.Гетьмана
Магістр з банківської справи

2003-2007
Київський інститут банківської справи
Бакалавр з банківської справи

Професійний досвід .
Січень 2023 — по цей час. АТ «Ідея Банк»

Посада: Начальник відділу контролю та підтримки продаж Департаменту по роботі з бізнес-
клієнтами

Посадові обов’язки: Управління командою МСБ (6 регіональних директорів, 30 менеджерів),
складання планів продажів і контроль їх виконання, підбір та навчання персоналу, участь в комітетах
з питань Бізнесу, участь в впровадженні нових продуктів та їх запуск на ринок.

Червень 2021 — жовтень 2021. АТ АКБ «Львів»

Посада: Заступник начальника управління корпоративного бізнесу

Посадові обов’язки: Побудова системи залучення пасивів клієнтів корпоративного бізнесу (продукти,
процеси, методологія, формування професійної команди, аналітика і звітність). Організація роботи
напрямку по приросту пасивів клієнтів корпоративного бізнесу. Загальне керівництво управлінням.

Листопад 2018 — серпень 2020. АТ «Банк Кредит Дніпро»

Посада: Начальник управління продажів МСБ (В-1), заст. Начальника управління продажів
МСБ (В-1)
Посадові обов’язки: Управління командою МСБ (24 людини в прямому підпорядкуванні та 30 в
функціональному), складання планів продажів і контроль їх виконання, підбір, навчання та атестація
персоналу, розробка системи мотивації, бюджетування, участь в комітетах з питань Бізнесу,
впровадження і запуск на ринок нових продуктів, тарифів на РКО, написання нормативних і
методологічних документів, створення та оптимізація процесів продажу продуктів та відповідних
погоджень між службами. Розробка стратегії розвитку МСБ напрямку в Банку і її захист на Правлінні.

Квітень 2016 — жовтень 2018. АТ «Таскомбанк»

Посада: Начальник відділу планування та аналізу МСБ
Посадові обов’язки: Загальне керівництво відділом, забезпечення його діяльності. Написання sql-
запитів в БД DWH, БД SR-Bank (core system). Розробка і впровадження на їх базі аналітичного модуля
щоденної звітності в розрізі Бізнес-Регіон-Відділення-Менеджер. Впровадження рейтингової системи
оцінювання ефективності роботи менеджерів. Розробка і розрахунок мотивації за результатами
роботи менеджерів. Формування і аналіз P&L звітності бізнес-напрямку. Участь в робочих группах по
впровадженню трансфертного ціноутворення, DWH, CRM, електронних форм звітності/дашбордів на
веб-порталі.

Березень 2011 — березень 2016. ПАТ «Промінвестбанк»

Посада: Проектний менеджер проектного офісу «MIS і звітність», Управління Cash
Management
Посадові обов’язки: Управління проектом по впровадженню CRM-системи для корпоративного
бізнесу на базі Siebel CRM: повний цикл - від організації тендеру до супроводження впровадженого
ПЗ в ролі бізнес-адміністратора. Формування команди проекту з представників бізнесу, кредитної
адміністрації, ІТ-служби Банку, комунікація в форматі «єдиного вікна» між Банком та вендором.
Управління проектом по оптимізації кредитного процесу для юридичних осіб на базі Siebel CRM –
формування команди, комунікація між Банком та командою вендора, контроль строків та бюджету
проекта, регулярна звітність перед спонсорами та куратором проекту.
Участь в якості менеджера проекту (член проектної команди зі сторони бізнесу) в проектах по
впровадженню системи електронного документообігу та електронного архіву.
Розробка і впровадження депозитних продуктів для фізичних осіб. Розробка та супровід звітності по
продуктах Cash Management. Участь і методологічна підтримка в розробці Cash Management
продуктів для великих юридичних осіб. Розробка і створення маркетингових і презентаційних
матеріалів (продуктових презентацій) для клієнтів і співробітників Банку.

Грудень 2010 — березень 2011. ПАТ «Промінвестбанк»
Посада: Керівник проекту Департаменту стратегічного планування та аналізу
Посадові обов’язки: Планування і розробка стратегії розвитку Банку в середньо - і довгостроковій
перспективі

Липень 2009 — грудень 2010. ПАТ «Промінвестбанк»

Посада: Начальник відділу аналізу фінансових потоків в Казначействі
Посадові обов’язки: Загальне керівництво відділом, забезпечення його діяльності. Організація і
участь в розробці проектів рішень Правління Банку з питань трансфертного ціноутворення,
впровадження нових депозитних продуктів, акцій для роздрібних клієнтів.
Відслідковування і аналіз основних тенденцій фінансових потоків клієнтів Банку.
Розрахунок ринкових індикаторів (benchmark) депозитного ринку. Визначення ставок FTP Bid та FTP
Ask на основі ринкових індикаторів.
Розрахунок собівартості депозитів фізичних осіб в розрізі валют і строків залучення. Написання
технічних завдань. Складання платіжного календаря Банку по процентним прогнозним витратам.

Серпень 2007 — липень 2009. ПАТ «Промінвестбанк»
Посада: старший економіст, провідний економіст Управління вкладних операцій
Департаменту пасивів
Посадові обов’язки: Проведення виїзних перевірок стану організації вкладних операцій і
обслуговування населення в філіях, аналіз причин виявлених недоліків і контроль за їх усуненням.
Підготовка та логічний контроль форм статистичної звітності НБУ з питань вкладних операцій.
Розробка методичних та інструктивних документів, надання письмових відповідей на запити і
звернення юридичних і фізичних осіб, відповідних державних органів щодо наявності в Банку вкладів
фізичних осіб. Аналіз основних показників роботи відділень з питань вкладних операцій та
обслуговування населення.

Основні досягнення .
 Збільшення об’єму виданих кредитів на 204%, YoY
 Залучення за рік майже 1300 нових клієнтів (+161%, YoY)
 Приріст пасивного портфелю +322 млн.грн.
Ключові навички .
 Досвід роботи в банківській сфері більше 16 років, з них понад 10 років на керівних посадах
 Досвід в підборі кадрів та формуванні команди
 Вмію організовувати та мотивувати людей на ефективну роботу
 Орієнтуюсь на кінцевий результат при постановці цілей та завдань
 Легко адаптуюсь до нових викликів, нестандартних завдань та зміни обстановки
 Вмію працювати в режимі багатозадачності і стислих строків
 Гарні презентаційні навички, досвід проведення зустрічей і переговорів

Інші навички .
 Відмінне знання банківського ПЗ: SRBank, FlexCube, Siebel CRM, Б2, Decision, iFobs
 Високий рівень роботи з офісними програмами: MS Excel , MS PowerPoint, MS Project,
MS Visio. SQL
 Курси з Excel, Visio, Управління проектами, англійська мова

Про себе .
Цілеспрямований, наполегливий в досягненні результатів, комунікабельний, само організований.
Критичне та стратегічне мислення. Захоплююсь подорожами, футболом, бігом, читанням книг,
не палю.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: