Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 апреля 2024 PRO

Ольга

Офіс-менеджер, діловод, асистент, помічник, операціоніст, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
32 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер по роботі з клієнтами (за сумісництвом менеджер з реклами)

с 06.2018 по 02.2024 (5 лет 8 месяцев)
Компанія UDS, Київ (Нерухомість)

- прийом телефонних дзвінків/заявок із сайту/соц. мереж; консультація клієнтів щодо нерухомості, оформлення продажів.
- розміщення інформації про об'єкти нерухомості на сайті компанії, дошках оголошень; публікація оголошень на різних тематичних майданчиках;
- Email/sms розсилання листів з акційними пропозиціями, знижками та інформативними новинами у сфері нерухомості;
- аналіз ефективності каналів просування компанії, розробка акцій, знижкових пропозицій та особливих умов співробітництва для клієнтів;
- Написання текстів з опису об'єктів нерухомості, публікація постів та оголошень в соц. мережах та інших майданчиках;
- завантаження контент – матеріалу (фото/відео) на сайт;
- робота із підрядниками з питань виробництва поліграфії, роботи сайту, допомога в організації переглядів об'єктів нерухомості.

Менеджер по роботі з клієнтами, event-менеджер

с 10.2015 по 05.2018 (2 года 7 месяцев)
Дитячий розважальний центр "Сюрприз" (ТРЦ Дрім Таун), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- консультування клієнтів щодо послуг центру, проведення продажів;
- розробка рекламних кампаній та ідей щодо організації свят для дітей;
- робота з клієнтами (особисті зустрічі, дзвінки, взаємодія в інтернет-ресурсах та соціальних мережах), виявлення їх потреб та вирішення всіх організаційних питань;
- реалізація рекламних ідей щодо просування та впізнаваності дитячого центру;
- пошук та підбір підрядників для проведення заходів;
- ведення соціальних сторінок (Facebook, Instagram), створення та публікація постів, підбір контенту та написання текстів;
- Організація дитячих свят: дні народження, квести, майстер-класи, благодійні заходи.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 08.2013 по 09.2015 (2 года 1 месяц)
Компанія натурального каменю "Гранд Мармур", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація виробництва та реалізації виробів із натурального каменю;
- контроль роботи персоналу та підрядників;
- спілкування з клієнтами, проведення зустрічей та презентації продукції, прорахунок вартості замовлення;
- пошук, підбір та закупівля необхідних витратних матеріалів та інструментів для виробництва;
- ведення сайту та реклами: написання статей на сайт та підбір фото – матеріалу, публікація оголошень в соц. мережах та інших майданчиках.

Образование

Національний авіаційний університет

Маркетинг, Київ
Высшее, с 2012 по 2013 (1 год)

Професійно-педагогічний коледж імені Антона Макаренка

Маркетинг, Київ
Неоконченное высшее, с 2008 по 2012 (4 года)

Знания и навыки

Стресостійкість Комунікабельність MS Word Відповідальність Здатність до навчання Ведення документації MS Office Привітність Організованість Креативність Обов'язковість Пунктуальність Уважність

Знание языков

Английский — средний

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: