Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 марта 2024 Файл

Людмила

Діловод, секретар-референт, офіс-менеджер

Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Свінцова Людмила Володимирівна

Контактна інформація
🔖 28 вересня 1992 рік
📱 [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль
Робота в престижній компанії з можливістю розвитку та самореалізації.

Освіта
2015 – 2017 Житомирський національний агроекологічний університет.
Спеціальність: «Управління інноваційною діяльністю».
Заочна форма навчання. Магістр (ІІ вища освіта)
2010 – 2015 Житомирський національний агроекологічний університет.
Спеціальність: «Агрономія». Денна форма навчання. Спеціаліст
1999 – 2010 Стрижівська ЗОШ І - ІІІ ст.
Учениця

Трудова діяльність
січень – березень 2024 Заступник начальника відділу Діловодства АТ «Банк 3/4», м. Київ
Посадові обов’язки:
• забезпечення своєчасного, якісного документообігу та
діловодства Банку, в т.ч. у системах електронного документообігу;
• взаємодія з іншими підрозділами Банку в проходженні
документообігу відповідно до внутрішньобанківських документів та
правил діловодства;
• приймання, реєстрація та відправка вхідної / вихідної
кореспонденції;
• реєстрація розпорядчих та внутрішніх документів (наказів,
розпоряджень Голови Правління із загальних та поточних питань;
• обробка вхідних дзвінків;
• контроль роботи з організації та ведення архівної справи в Банку;
• виконання функцій секретараря засідань Комітету з управління
активами та пасивами (далі – КУАП) (формування порядку денного,
ведення і оформлення та зберігання протоколів (паперовий та
електронний варіанти), збір питань для розгляду на засіданнях, що
підлягають розгляду, включення питань до порядку денного
засідань, своєчасне ознайомлення членів КУАП-у з порядком
денним, забезпечення їх необхідним матеріалами, організація
супроводження процесу підготовки документів і матеріалів до
засідань;
• надання інформації за запитами структурних підрозділів Банку
або до Нпціонального банку України по питаннях, що відносились
до питань роботи відділу Діловодства;
• опрацювання та передача документів засобами ПТАХ та
ВЧАСНО в структурні підрозділи банку;
• підготовка кореспонденції для відправки засобами
АТ «Укрпошта» та ТОВ «Нова пошта»;
• контроль та подання звітності про витрачання коштів, марок,
конвертів та поїзок картки КП «Київцифровий» щомісячно;
• звітування перед Заступником Голови Правління (безпочередній
керівник) про результати своєї роботи.
липень 2019 – липень 2022 Заступник завідувача секретаріату ПАТ «НДУ», м. Київ
лютий 2019 – липень 2019 Провідний фахівець – заступник завідувача секретаріату
ПАТ «НДУ», м. Київ
Посадові обов’язки:
• контроль за станом справ та загальне керівництво у відсутність
Завідувача Секретаріту;
• участь у підготовці та проведення засідань Правління та нарад,
що проводяться керівництвом;
• оформлення та передавання на підпис Голові Правління
протоколи та рішення органів управління;
• разом із Завідувачем Секретаріату здійснення контролю
виконання внутрішніх документів та вхідної кореспонденції;
• контроль реєстрації зовнішніх (вхідна та вихідна) та внутрішніх
документів з загальних питань діяльності
• підготовка документів до розгляду керівництва, підготовка
резолюції; доведення документів до відома керівництва та
керівників структурних підрозділів;
• підписання та візування документів в межах своєї компетенції;
• отримання/відправка, розподіл та реєстрація вхідної/вихідної та
внутрішньої документації у системі електронного документообігу
DocNet та FossDocMail у взаємодії засобами СЕВ ОВВ;
• підготовка змін та доповнень до Положення про Секретаріат та
Номенклатури справ;
• організація роботи щодо обліку та зберігання закінчених справ,
підготовка та здача їх в архів.
серпень 2018 – лютий 2019 Фахівець Секретаріату ПАТ «НДУ», м. Київ.
Посадові обов’язки:
• відправка документів різними способами: поштою, кур’єром або
іншими розпорядчими документами ПАТ «НДУ»;
• отримання/відправка, розподіл та реєстрація вхідної та вихідної
документації у системі електронного документообігу DocNet та
FossDocMail;
• надання інформації за запитами клієнтів, працівників
правоохоронних органів щодо реєстрації вхідної кореспонденції;
• інформування за запитами клієнтів, працівників правоохоронних
органів щодо направлення відповідей.
серпень 2017 – серпень 2018 Секретар Управління кадрів та діловодства ПрАТ «АСК «ОМЕГА»,
м. Київ
Посадові обов’язки:
• реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції;
• приймання, обробка та направлення кореспонденції у структурні
підрозділи організації;
• приймання та розподіл дзвінків (міні-АТС);
• введення паперової та електронної бази документів;
• відправлення кореспонденції адресатам за допомогою
ПАТ «Укрпошта» та ТОВ «GrendEX»;
• формування архіву Управління кадрів та діловодства.
червень – серпень 2017 Оператор 1-го класу поштового зв’язку Київського міської дирекції
ПАТ «Укрпошта» (Київ – 1), м. Київ
травень 2016 – червень 2017 Оператор 2-го класу поштового зв’язку Київського міської дирекції
УДППЗ «Укрпошта» (відділення поштового зв’язку Київ – 1),
м. Київ
Посадові обов’язки:
• реалізація знаків поштової оплати;
• приймання та оброблення вхідної та вихідної кореспонденції
(простої, рекомендованої, листів з оголошеною цінністю та
міжнародних відправлень);
• участь та проведення спецпогашення знаків поштової оплати та
маркованих конвертів;
• приймання та проведення передплати періодичних видань;
• приймання та проведення комунальних платежів.
липень – вересень 2015 Менеджер з відділу фермерства
ПП «Велес», м. Житомир
Посадові обов’язки:
• налагодження зв’язків із селянсько-фермерськими
господарствами;
• заключення договорів про поставку продукції.
травень 2014 Секретар звичайної виробничої дільниці у с. Стрижівка
Любарського р-ну Житомирської обл. № 180551
Посадові обов’язки:
• ведення первинної документації та звітів виборчої комісії.

Досягнення
TEILNAHME – ZERTIFIKAT hat erfolgreich an der Fortbildung zur onterkulturellen poöitischen
und Wertebildung von Zugewanderte (Geflüchtete für Teolhabe in der Politik und Gesellschaft aktivieren)
(März bis November 2023) (Політичне навчання для біженців з України)
Сертифікат вебінару «Сайт “Гаразд” – ваш персональний пошуковик з фінансової
грамотності» (03.11.2023)
Economist Career Way (Кар’єрний шлях економіста) (11.09 – 20.09.2023)
Zertifikat Deutsch-Test für Zuwanderer (Hören und Lesen / Schreiben: A2, Sprechen: B1
(14.04.2023).
Сертифікат програми «Діловодства та архівна справа. Електронний документообіг»
(2, 4, 6 серпня 2021).
Посвідчення вільного володіння державною мовою при Київському національному
університеті ім. Т. Шевченка (08 лютого 2018).
Волонтерського-громадська діяльність
Активна членкиня громадської обрганізації «Stützpunkt Ukraine» (Дрезден, Німеччина) з
квітня 2022 по листопад 2023 (адреса громадської організації за посилання: https://www.stuetzpunkt-
ukraine.de/uk).
Неодноразово приймала участь в організації та проведенні благодійних культурно-масових
заходах від університету, зокрема Благодійний марафон «Разом за життя». Зробила значний внесок
у розвиток профспілкового руху та студентського самоврядування в університеті, за що була
нагороджена різними подяками та грамотами.

Додаткова інформація
Автор статей та тез у різних виданнях від університету:
• «Організаційно-економічні засади племінної справи у тваринництві» у збірнику “Формування
стратегії розвитку аграрного сектора регіону: збірник тез одинадцятої міжфакультетської науково-
практичної конференції молодих вчених”, 17 травня 2016 р.
• «Концептуальні засади інтелектуальної економіки» // Інтелектуальна економіка: глобальні
тенденції та національні перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар.
участю, 15 трав. 2015 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2015. – С. 26 – 30
• «Філософський підхід до еволюції уявлень про любов» // Формування особистості студента:
професія, суспільство, сім’я: матеріали VІІ наук.- практ. конф. молодих учених, магістрів, студ.,
18 – 19 трав. 2011 р. – Житомир: ЖНАЕУ, 2012. – С. 218 – 223

Навички та відомості
Базові знання з англійської та німецької мов; рідна мова – українська.
Маю практичний досвід роботи багатьма програмами ПК, зокрема: пакет Microsoft Office,
Microsoft Teams, Adobe Photoshop, ABBYY FineReader, Adobe Reader, WinDjView, АС «АРМ ВЗ» та
ін. Організація зустрічей засобами Zoom, Google Meet. Навички роботи з Internet та електронними
поштами. Реєстрація (вхідних/вихідних та внутрішніх документів), надання/підготовка відповідей
на листи, контроль виконаних документів у Megapolis.DocNet. Відправка та приймання
кореспонденції засобами СЕВ ОВВ.

Професійні та особисті якості
• легко працюю з великою кількістю інформації;
• знання оргтехніки (факсимільний та копіювальний апарати, сканер, принтер);
• швидко приймаю рішення в стресових ситуаціях;
• швидко адаптуюсь у будь-якому середовищі;
• вміння планувати й організовувати свою роботу;
• правильно розставляти пріоритети;
• виконувати доручення вчасно і якісно;
• сумлінно ставлюсь до своїх трудових обов’язків.
• орієнтована на результат.

Відомості про себе
Характер спокійний, урівноважений; доброзичлива, відповідальна, комунікабельна,
пунктуальна, чесна людина. Системність та самостійність у роботі. Вмію працювати у команді.
Швидко навчаюсь. Маю організаторські здібності. Вмію аналізувати та логічно мислити,
дисциплінована. Веду здоровий спосіб життя.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: