Олена
Менеджер з закупівель
- Возраст:
- 45 лет
- Город:
- Борисполь
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10594037
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
E-mail: [
Телефон: [
Досвід роботи:
2021 – по сьогоднішній день: ТОВ «Do&Co Київ», керівник відділу по роботі з клієнтами.
Обов'язки: контроль та взаємодія з компаніями – клієнтами, оформлення довгострокових договорів; account management; виявлення потреб ринку/діючих клієнтів для розширення та покращення асортименту/підвищення продажів; робота зі зворотнім зв’язком та скаргами для покращення сервісу та продукту; контроль взаєморозрахунків; проведення презентацій; затвердження робочої документації для запуску/оновлення позицій в асортименті; пошук нових потенційних клієнтів та ведення переговорів з постійними/новими клієнтами компаній: Укрзалізниця, WOG, NOVUS, КОЛО, ФОРА, СІЛЬПО, DOMINOS, ROZETKA, Левада, ЕПІЦЕНТР, РОЗА ВІТРІВ, МАУ, АЗУР, СКАЙ АП, AIR ASTANA, TURKISH AIRLINES та інше. Команда – 5 чоловік.
2010 – до 2021: ТОВ «Do&Co Київ», менеджер відділу по роботі з клієнтами.
Обов'язки: взаємодія з авіакомпаніями – клієнтами; оформлення договорів; контроль взаєморозрахунків; підготовка та проведення презентацій; затвердження документації; проведення переговорів з клієнтами; робота з рекламаціями по своїм авіакомпаніям.
2009 – 2010: ООО «Do&Co Київ», диспетчер по транспорту.
Обов'язки: контроль розкладу повітряних суден; організація експедиції та транспорту; оформлення супровідної документації в 1С; добове планування експедиції та транспорту.
2007 – 2009: ООО «Do&Co Київ», диспетчер по відвантаженню готової продукції.
Обов'язки: прийом замовлень від авіакомпаній та інших клієнтів; оформлення сопровідної документації в 1С; контроль якості випуску готової продукції.
2005 – 2007: ООО «Do&Co Київ», комірник.
Обов'язки: прийом товарів; зберігання та видача матеріальних цінностей; оформлення супровідних документів; ведення обліку складських операцій в 1С.
2003 – 2005: ООО «Do&Co Київ», комплектувальник відділу комплектації.
Обов’язки: комплектація раціонів харчування на регулярні рейси авіакомпаній та бізнес авіації.
2002 – 2003: ООО «Do&Co Київ», комплектувальник відділу бортового посуду
Обов’язки: комплектація обладнання та сервіровка бортового посуду.
Освіта:
Вересень 2010 - липень 2015 Муніципальна академія управління персоналом, спеціальність Економіст.
Володіння мовами:
Українська – вільно
Російська - вільно
Англійська – базове
Ключова інформація: Microsoft tools, 1С, оформлення супровідної документації/договорів, складання звітів. Участь у процесі контролю якості виробництва, згідно стандартам HACCP, внутрішні аудити.
Додаткова інформація:
• Впевнений користувач ПК, офісної оргтехніки, програми "1С" сьомої та восьмої версії, відповідальність, пунктуальність, акуратність, стресостійкість, дружелюбність, скрупульозність, вміння працювати в команді, вміння налаштувати до себе та знаходити спільну мову з різними людьми, грамотність на письмі та вимові, швидке реагування в екстрених ситуаціях. Без шкідливих звичок.
Другие резюме этого кандидата
25 000 грн
Борисполь
Неоконченное высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Керівник відділу, До Енд Ко Київ, 21 год 3 месяца
Похожие кандидаты
Фахівець із закупівель
Борисполь
Менеджер з постачання буд. матеріалів
Борисполь
Менеджер з продажу, закупівель
Борисполь, Киев
,
еще 4 города
Спеціаліст з публічних закупівель
27000 грн, Борисполь, Киев, Удаленно
Спеціаліст з публічних закупівель
30000 грн, Борисполь, Киев, Удаленно
Менеджер по продажам, по закупкам
Борисполь