Людмила
Логіст, бухгалтер, адміністратор
- Возраст:
- 43 года
- Город проживания:
- Бровары
- Готов работать:
- Бровары, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10608122
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Персональні відомості:
Дата народження 24 июня 1980 года
Сімейний стан не заміжня
Адреса м . Бровари вул. Незалежності 14г кв.25
Контактний телефон [
Інвалідність 3 робоча група.
Освіта:
1997р.-2002р. Кременчуцький державний політехнічний університет
Спеціальність «Екологія та охорона навколишнього середовища».
2002р.-2003р. Черкаський державний технологічний університет
Спеціальність «Облік і аудит».
Трудова діяльність:
28.12.2019р
Ltd « Alumil» (розробка та виробництво алюмінієвих конструкцій, В2В)
Посада – бухгалтер-логіст;
Завдання, що виконуються:
- виставлення рахунків на оплату;
- прихід – витрата матеріалів;
- ВМД;
- планування графіка відвантажень;
- контроль залишків матеріалів на складі, розрахунок потреб складу, своєчасне поповнення на склад будівельних матеріалів;
- вирішення конфліктних ситуацій, питань стосовно браку даної сировини та рекламаційних робіт.
12.09.2013р.-01.05.2017р.
Фітнес-центр «Тонус»
Посада – адміністратор;
Завдання, що виконувались:
- зустріч клієнтів, консультація клієнтів з питать надання послуг;
- дотримання касової дисципліни;
- складання графіка роботи тренерів, запис клієнтів,розрахунок клієнтів;
- розрахунок та видача заробітної плати тренерам;
- складання внутрішніх звітів.
25.06.2012р. -20.06.2013р.
ТОВ «Віконіка» (Оптовий продаж овочів та фруктів)
Посада- бухгалтер.
Завдання, що виконувались:
- прибуткові-витратні накладні;
- послуги та акти виконаних робіт;
- складання актів звірки з контрагентами;
- виписка довіреностей;
- банк (банківські виписки);
- податкові накладні(облік та реєстрація в Ме.DOC);
- здавання звітів.
01.09.2011р. - 09.06.2012р.
ТОВ «Спорт Лайф »
Посада- адміністратор
Завдання, що виконувались:
- реєстрація клієнтів (1С – бухгалтерія);
- робота з касою (ведення журналу касових операцій);
- прийом платежів, складання графіка роботи тренерів;
- консультація клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій.
01.07.2010р.-01.09.2011р.
ТОВ «Фоззі - Фуд » (Склад готової продукції)
Посада-адміністратор відділу внутрішньої логістики.
Завдання, що виконувались:
- прийом замовлень та правильність їх розподілу;
- контроль наявності товару на складі (місця зберігання, внутрішнє переміщення);
- контроль підготовки та супровід відвантажень товару по Україні;
- підготовка внутрішніх звітів.
01.08.09р. – 01.03.10р.
Салон краси «Дісар»
Посада– адміністратор.
Завдання, що виконувались:
- контроль роботи майстрів, складання графіка роботи, видача заробітної плати;
- звітність, работа з касою;
- контроль залишків на складі, складання замовлень на придбання продукції.
28.12.2007р. – 04.07.09р.
Стоматологічна клініка «Аванто плюс»
Посада – менеджер зуботехнічної лабораторії.
Завдання,що виконувались:
- оформлення замовлень, укладання договорів;
- нарахування заробітної плати зубним технікам;
- складання внутрішніх фінансових звітів;
- контроль використання матеріалів, облік залишків матеріалів, замовлення матеріалів;
- пошук потенційних клієнтів, робота з постійними клієнтами;
- організація виставок, моніторінг ринку та аналіз діяльності конкурентів.
03.01.2006р.- 15.09.2006р.
Торгово - фармацевтична компанія ТОВ «ВВС ЛТД»
Посада – секретар фінансового департаменту.
Завдання,що виконувались:
- виписка доручень, ведення журналу реєстрації доручень;
- ведення документообігу;
- оформлення та узгодження договорів.
24.03.2004р.- 28.10.2005р.
Відділ освіти Золотоніської районної державної адміністрації.
Посада – головний економіст
Завдання,що виконувались:
- разрабка планових показників бюджету та позабюджетних коштів;
- контроль використання коштів;
- прийом документів, формування особових справ;
- нарахування компенсаційних виплат;
- складання та здавання звітності.
Професійні якості: Високий рівень комунікабельності, вміння брати відповідальність, вміння аналізувати, пунктуальність, організованість.
Похожие кандидаты
Логіст, бухгалтер, помічник бухгалтера, оператор ПК
Киев, Житомир
,
еще 5 городов
Оператор ПК, диспетчер, логіст, адміністратор, заст. адміністратора, касир
16000 грн, Киев
Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер
Киев
Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер
Киев, Обухов, Украинка
Логіст, бухгалтер, адміністратор, діловод
Киев, Бровары