Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 Файл

Бех

Керівник відділу управлінського обліку

Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Бех Володимир Юрійович
Дата народження: 22.08.1976 р.
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Київ
Ключові компетенції.
• Забезпечення методологічної підтримки ведення управлінського обліку.
• Організація процесу товарно-фінансового обліку.
• Забезпечення контролю фактичної наявності товарів на складах, регулярне проведення інвентаризацій.
• Покращення бізнес-процесів та інформаційних потоків в компанії.
• Організація правильного і своєчасного відображення даних в обліковій системі.
• Аналіз ефективності компанії ( доходи, видатки, рентабельність).
• Постановка управлінського обліку на підприємстві з «нуля».
• Автоматизація бізнес-процесів в торговому залі і у відділі та на підприємстві.
• Вміння працювати з фіскальними рішеннями та обладнанням касової зони. Постановка цих рішень з «нуля».
• Знання облікових (ERP) програм 1C, gms office tools.
• Робота з CRM базами (постійних покупців). Адміністрування і сегментація цих баз.
• Знання офісних програм: Excel, Microsoft Teams, Word, Outlook, PowerPoint, Paint, Visio.
• Вміння користуватися всіма видами офісної техніки (сканери, принтери, рідери і т.д)
• Знання і вміння користування ТЗД та методами його програмування.
• Знання і вміння користування усіма фіскальними рішеннями та методами його програмування.

Освіта
1996-2001р.
ВНЗ-НПУ ім. М.П. Драгоманова.
Факультет фізико-математичний.
Спеціальність: вчитель фізики, астрономій та безпеки життєдіяльності.
2017-2019 р.
ВНЗ- ПДАА.
Факультет економіки та менеджменту.
Спеціальність: менеджмент (диплом магістра з відзнакою).
Досвід роботи.
2022-2024 р.
ТОВ «GBN». Менеджер, обліковець, логіст.
• Підготовка до замитненя вантажів.
• Пошук перевізників і укладання договорів з ними.
• «Супровід» вантажу до моменту розвантаження.
2010-2022 р.
«Будинок Іграшок». Начальник відділу обліку ТМЦ. (Рітейл. 65 магазинів. Розподільчий центр).
• Планування роботи підлеглих.
• Контроль за проведенням всіх облікових операцій та роботою support касових місць магазинів.
• Розробка нових інструментів програмного забезпечення GMS (erp компанії), постановка технічних завдань, тестування нового функціоналу, написання інструкцій для користувачів.
• Навчання підлеглих новому функціоналу роботи програми.
• Участь в процесі планування і бютжетування відділу.
• Налагодження комунікації між своїм відділом і іншими відділами компанії.
• Методична допомога працівникам компанії з питань управлінського обліку.
• Робота з подарунковими сертифікатами. Розробка інструментів роботи з подарунковими сертифікатами для каналу b2b та b2c. Написання ТЗ по проекту і інструкцій для користувачів.
• Робота з довідниками баз даних.
• Впровадження сканерної процедури прийому товару та електронного документообігу.
• Робота с касовими апаратами, фіскальними реєстраторами і ПРРО.
• Проект франчайзінг. Написання ТЗ по проекту і інструкцій для користувачів.
• Реструктуризація відділу.

2008-2011 р.
«Будинок Іграшок». Замісник начальника відділу обліку ТМЦ. (Рітейл.23 магазини).
• Впровадження і міграція в нову ERP систему. Опис наявних бізнес процесів компанії.
• Створення інструкцій для користувачів бази даних.
• Навчання персоналу.
• Розробка і впровадження CRM системи від написання ТЗ до здачі проекту під ключ.
• Сегментація бази даних постійних покупців.
2004-2008 р.
«Будинок Іграшок». Обліковець.
• Ведення управлінського обліку на підприємстві.
• Прихід товару.
• Переміщення товару.
• Переоцінки цін приходу і продажу товару.
• Повернення товару.
• Ротації товару.
• Робота з первинною документацією (збір, перевірка, систематизація, архівування та зберігання).
• Проведення інвентаризацій.
• Проведення звірок з постачальниками.
1998-2001 р.
«Будинок іграшок». Продавець-консультант.
• Консультування клієнтів щодо асортименту, акцій та пропозицій.
• Продаж товарів.
• Обслуговування клієнтів на касі.
• Виконання стандартів мерчендайзингу, прийом-переміщення товарів, проведення інвентаризаціі.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: