Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 апреля 2024 Файл

Анастасія

Начальник відділу діловодства

Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Малік Анастасія Олегівна
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Вік: 37 років (28 лютого 1987р.)
Досвід роботи: понад 8 років досвіду роботи
в сфері документування інформації
Мови: Українська – рідна
Російська – вільне володіння
Англійська – вільне володіння
Німецька – вільне володіння
Французька – вільне володіння

Освіта Основна: повна, вища
2004 – 2010 – Київський національний університет ім. Т. Г. Шевченко, Інститут
Міжнародних відносин. Факультет зовнішньоекономічної діяльності.
Спеціальність: «Міжнародний бізнес». Наукова ступінь: магістр
зовнішньоекономічної діяльності. Перекладач з німецької мови

Додаткова:
2005 – ELS Language Centers. Intensive English Language course;
2007 – Університет прикладних наук Hochshule Mrseburg (FH), Німеччина, м.
Мерзебург. Сертифікати: English for Business Administration and Management;
Deutsch als Fremdsprache; Marketing Principles; Operational Marketing.
2019 – Акедемія Радник. Сертифікат: тренінг «Навчимо перемагати в тендерах»;
2023 – сертифікат «Внутрішній аудитор/спеціаліст систем менеджменту якості
відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та положень
міжнародного стандарту ISO 19011:2018», «Internal Auditor/Specialist of Quality
Management Systems in accordance with the requirements of ISO 9001:2015 and ISO
19011:2018»;
2023 – сертифікат з практичних робіт системи управління якістю «Day of practical
work on Quality Management Systems in accordance with the requirements of ISO
9001:2015 and ISO 19011:2018».

Досвід роботи Червень 2021 – теперішній час – начальник відділу діловодства Спеціалізованої
державної установи «Український центр трансплант-координації», м. Київ, Україна.

• Запровадження системи електронного документообігу (далі – СЕД) СЕД «МІА:Документообіг» в
державній установі з нуля.
• Організація діловодства в електронній формі, створення ТЗ для розробника СЕД відповідно до вимог
чинного законодавства з діловодства, контроль за його виконанням та впровадженням.
• Організація навчання щодо створення документів в СЕД для співробітників установи.
• Ведення документообігу через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ).
• Отримання та відправлення документів через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади
(СЕВ ОВВ) за допомогою системи електронного документообігу СЕД «МІА:Документообіг».
• Взаємодія з розробником СЕД «МІА:Документообіг».
• Створення технічних завдань за результатами виявлених недоліків в існуючій системі електронного
документообігу з метою вдосконалення системи електронного документообігу та підвищення рівня
результативності документообігу в установі.
• Безпосереднє керівництво роботою відділу діловодства, забезпечення затвердження Інструкції з
діловодства і номенклатури справ Установи.
• Координація роботи з іншими структурними підрозділами з питань роботи відділу діловодства та
організації електронного та паперового документообігу в Установі.
• Забезпечення організації діловодства за зверненнями громадян; здійснення обліку та опрацювання
інформаційних запитів на надання публічної інформації в Установі.
• Надання практичної та методичної допомоги працівникам структурних підрозділів Установи з питань, що
належать до компетенції відділу.
РЕЗЮМЕ
• Контроль реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції в Установі, проходженням та дотриманням
порядку, строків розгляду та правильним оформленням службових документів в системі електронного
документообігу та в паперовому вигляді.
• Здійснення контролю за дотриманням Інструкції з діловодства та інших нормативних актів з діловодства
Установи.
• Забезпечення дотримання працівниками установи зведеної номенклатури справ та правильність
формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають передачі в установленому порядку до
архіву.
• Організація роботи з підготовки пропозицій щодо удосконалення роботи відділу діловодства,
удосконалення електронного та паперового документообігу та його архівного зберігання в Установі.
• Забезпечення складання звітності про виконану роботу відділу; про загальний стан документообігу в
установі, дотримання порядку та строків розгляду службових документів, а також іншу інформацію в
сфері документообігу в Установі; щодо опису справ, що надходять для зберігання до архіву.
• Керування працівниками відділу діловодства Установи та розподіл посадових обов'язків та завдань.
• Ознайомлення працівників відділу діловодства з необхідними для роботи нормативно-методичними
документами та інформаційними матеріалами, стежить за змінами у профільному законодавстві,
доводить інформацію про такі зміни до працівників відділу діловодства (за необхідності – до інших
працівників Установи).
• Розробка Інструкції з діловодства, участь у складанні номенклатури справ установи, шаблонів
уніфікованих форм документів, бланків, інших нормативних актів, що закріплюють систему діловодства;
• Організація діловодства за зверненнями громадян, здійснення обліку та опрацювання інформаційних
запитів на надання публічної інформації;
• Координація роботи з іншими структурними підрозділами з питань роботи відділу діловодства та
організації документообігу;
• Документаційне та організаційно-технічне обслуговування роботи колегіальних органів, а також
оперативних нарад за участю генерального директора (підготовка порядку денного, ведення протоколу
тощо).

Вересень 2019 – Лютий 2021 – начальник відділу тендерних закупівель,
зовнішньоекономічної діяльності та маркетингу ПАТ «Інститут транспорту нафти»,
м. Київ, Україна.

• Розробка та впровадження політики здійснення закупівель, контроль та організація процесу закупівель
відповідно до внутрішніх регламентуючих документів ПАТ «ІТН» та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
• Співпраця з керівниками виробничих підрозділів ПАТ «ІТН» та надання пропозицій щодо оптимізації та
автоматизації процесу закупівель;
• Відслідковування змін в Законодавстві, правовій базі з підготовки тендерної документації, проведенні
державних закупівель;
• Забезпечення надання методологічної та консультаційної допомоги структурним підрозділам ПАТ «ІТН»
з питань, пов'язаних з проведенням процедур закупівель товарів, робіт та послуг і документальним
оформленням інформації щодо проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг.
• Встановлення та підтримання робочих відносин з українськими та іноземними постачальниками;
• Здійснювати діяльність у сфері реклами та стимулювання збуту проектної продукції, надання
інжинірингових послуг у галузі зовнішньоекономічної діяльності;
• Вирішення конкретних маркетингових завдань, організовування пошуку та відбір вірогідних джерел
інформації щодо кон’юнктури світового ринку, аналіз інформації.

Вересень 2017 – Вересень 2019 – начальник служби зовнішньоекономічної
діяльності та маркетингу ПАТ «Інститут транспорту нафти», м Київ, Україна.

• Складання договорів з іноземними партнерами, налагодження контактів з іноземними компаніями;
• Маркетингові дослідження; підготовка до участі у виставках; розміщення та контроль за рекламним
матеріалами;
• Дизайн, створення сувенірної продукції, рекламних матеріалів;
• Організація та участь у виставках, конференціях;
• Розрахунки та планування, контроль за виконанням поставлених завдань.

Червень 2013 – Вересень 2017 – помічник генерального директора
ПАТ «Інститут транспорту нафти», м. Київ, Україна.

• Планування робочого дня генерального директора (зустрічі, дзвінки, прийоми);
• Складання листів, запитів та інших документів за дорученням генерального директора;
РЕЗЮМЕ
• Участь у перемовах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах; ведення протоколів та інших документів;
• Здійснення технічного забезпечення діяльності генерального директора (замовлення транспорту,
квитків; організація зустрічей, перемов);
• Узгодження окремих питань з працівниками структурних підрозділів за дорученням генерального
директора, доведення до них вказівок та розпоряджень керівника; контроль над виконанням вказівок та
розпоряджень;
• Здійснення збору матеріалів та інформації в нафтогазовій галузі, підготування аналітичних,
інформаційних, довідкових та інших матеріалів.

Лютий 2010 – червень 2013 – помічник директора Представництва НАК «Нафтогаз
України» в Об’єднаних Арабських Еміратах, м. Абу-Дабі.

• Ведення листування з головним офісом, отримання документів на підпис та розгляд директора;
• Супровід директора Представництва на зустрічах, у поїздках;
• Складання листів, запитів та інших документів за дорученням директора Представництва;
• Виконання роботи щодо підготування засідань та нарад, що проводяться директором Представництва
(збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників щодо часу та місця проведення, повістки дня);
• Ведення та оформлення протоколів засідань та нарад.

Ключові навички:

• Англійська, німецька мови – upper-intermediate (письмова, усна);
• ПК – досвідчений користувач; ClickUp; Microsoft Office 365; СЕД;
• Відповідальність, комунікабельність, грамотна усна та письмова мова, презентабельний зовнішній вигляд,
вміння працювати в режимі багатозадачності, стресостійкість;
• Водійські права категорії В.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: