Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 апреля 2024 Файл

Вікторія

Керівник відділу оренди, директор з розвитку

Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Вікторія Василівна Макаренкова
Керівник відділу оренди; Директор з розвитку

М. Київ

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Спеціаліст з нерухомості
11.23 — по теперішній час

- виконання повного спектра дій від замовлення на оренду або купівлю-продаж житлової або комерційної нерухомості до підписання відповідного Договору

Керівник відділу оренди
Retroville ТРЦ
02.23 — 10.23

- бюджетування та аналіз фінансових показників;
- складання та ведення звітності;
- розробка, впровадження та аналіз бізнес процесів з метою підвищення ефективності використання кожного квадратного метру;
- управління відділом оренди;
- контроль по підписанню та перепідписанню Договорів оренди, додаткових угод;
- виконання та перевиконання бюджету;
- контроль та мінімізація дебіторської заборгованості;
- контроль виконання ротацій;
- аналіз ринку комерційної нерухомості;
- покращення показників у всіх напрямках діяльності

Спеціаліст з оренди
Гулівер МФЦ
08.22 — 12.22

- взаємодія з діючими орендарями ТРЦ і БЦ, вирішення поточних питань;
- підготовка, узгодження і підписання Договорів оренди, додаткових угод, пролонгацій Договорів;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- контроль виконання обов’язків по Договорам оренди;
- складання та ведення звітності;
- виконання бюджету;
- аналіз ринку комерційної нерухомості;
- розробка пропозицій та презентацій для потенційних орендарів ТРЦ та БЦ;
- пошук нових орендарів згідно концепції компанії, ведення переговорів, формування бази;
- реалізація бізнес-плану по здачі в оренду вакантних площ;
- взаємодія з усіма департаментами компанії

Менеджер з оренди
Arricano Real Estate
10.20 — 07.22

- взаємодія з діючими орендарями ТЦ, вирішення поточних питань;
- підготовка, узгодження і підписання Договорів оренди, додаткових угод;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- контроль виконання обов’язків по Договорам оренди;
- складання та ведення звітності;
- виконання бюджету;
- розробка пропозицій та презентацій для потенційних орендарів ТРЦ;
- пошук нових орендарів згідно концепції компанії, ведення переговорів, формування бази;
- реалізація бізнес-плану по здачі в оренду вакантних площ;
- взаємодія з усіма департаментами компанії
Менеджер відділу оренди
Городок, ТЦ
03.20 — 09.20
- взаємодія з діючими орендарями ТЦ, вирішення поточних питань;
- підготовка, узгодження і підписання Договорів оренди, додаткових угод;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- контроль виконання обов’язків по Договорам оренди;
- виконання бюджету;
- розробка пропозицій та презентацій для потенційних орендарів ТРЦ та БЦ;
- пошук нових орендарів згідно концепції компанії, ведення переговорів, формування бази;
- реалізація бізнес-плану по здачі в оренду вакантних площ;
- взаємодія з усіма департаментами компанії

Менеджер відділу оренди
ТОВ МЕРЕЖА УКРЗОЛОТО
03.17 — 03.20

- управління 10 магазинами;
- пошук і проведення переговорів з потенційними орендарями;
- складання результативних комерційних пропозицій по вакантним площам;
- контроль платіжної дисципліни орендарів, виконання бюджету;
- планування та проведення ротацій орендарів;
- підписання Договорів оренди, суборенди та пролонгацій;
- робота з орендарями, розвиток позитивних відносин з ними та робота з претензіями;
- управління заявками на додаткові послуги від орендарів, дотримання термінів, оперативна взаємодія із задіяними відділами;
- відкриття нових супермаркетів «Укрзолото»

https://www.youtube.com/watch?v=fP8fO_MggnQ

Керівник проекту з розвитку мережі ДжастІн (Justin)
RDA
11.18 — 10.19

- пошук, аналіз і презентація приміщень під поштові відділення згідно вимогам компанії на території України;
- проведення переговорів з керівниками Торгівельних Центрів і власників приміщень;
- збір необхідних документів для підписання Договорів оренди та суборендина вигідних умовах для компанії;
- підписання Договорів оренди та суборенди;
- налагодження та розвиток відносин з орендодавцями

Приватний підприємець, операції з нерухомості
ФОП
03.07 — 02.14

- підбір об’єктів;
- перевірка наявності та правильності оформлення правовстановлюючих документів;
- підготовка документів для проведення угод;
- оформлення договорів оренди і купівлі-продажу житлової та комерційної нерухомості

Заступник директора з розвитку
ПО «Ломбард «Золотой Сундук»
07.11 — 01.14

- розробка планів розвитку мережі ломбарду;
- збір інформації та активний пошук об’єктів нерухомості, які відповідають вимогам розміщення ломбардного відділення (ЛВ);
- представлення інтересів компанії і проведення переговорів на всіх рівнях, що стосується оренди і відкриття ЛВ;
- проведення попередньої оцінки об’єктів комерційної нерухомості згідно концепції розвитку і вимогам бренду;
- вичитування Договорів оренди та їх узгодження;
- перевірка наявності та правильності оформлення документів;
- підписання Договорів оренди та суборенди

Директор
Агенція нерухомості «Город»
03.07 — 12.10

- організація роботи колективу (кількість співробітників у підпорядкуванні 20 осіб);
- проведення переговорів;
- оформлення та перевірка документів;
- контроль проведення угод;
- налагодження корисних контактів

Офіс-менеджер
Агенція нерухомості «Бульвар Гордона»
02.06 — 01.07

- відповідь на телефонні дзвінки;
- зустріч клієнтів;
- супровід документообігу компанії;
- формування та подача реклами об’єктів нерухомості;
- переговори з клієнтами

Спеціаліст з нерухомості
Агенція нерухомості «Мегаполіс»
01.05 — 02.06

- підбір варіантів нерухомості по запросу клієнтів;
- формування клієнтської бази та бази об’єктів нерухомості;
- проведення переговорів;
- організація і проведення показів об’єктів;
- консультування клієнтів компанії;
- супровід замовника на всіх етапах угоди;
- укладання Договорів оренди та Договорів купівлі-продажу

Ключова інформація
Практичні навички:
• професійне знання та досвід з управління та організації;
• вміння працювати в режимі багатозадачності;
• орієнтація на результат;
• вміння приймати рішення в складних умовах;
• Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook, Internet;
• водійське посвідчення категорії «В»

Особисті якості:
• цілеспрямованість;
• аналітичний склад розуму;
• організаційні здібності;
• вміння працювати в команді;
• комунікабельність;
• бажання працювати та розвиватись, здатність до саморозвитку і підвищенню професійного рівня;
• відповідальність, порядність, пунктуальність

Закінчила Національний університет харчових технологій
"Облік та аудит", ф-т "Економіка та менеджмент", магістр

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: