Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 Файл

Олексій

Happiness manager, HR PP, event менеджер

Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Олексій Що я шукаю:
Данильчук ● Змінюю професію, шукаю позицію, що відповідає моєму
мисленню та розвинутим навичкам, де я зможу бути на
своєму місці. Всім hard-skills довчуся швидко без проблем
● Сильну компанію, яка стане сім’єю, та якій я присвячу
свій час та старання.
Готовий бути лояльним до компанії у випадку взаємного
метчу (працювати 10-20 років), та стати найкращим у
своїй справі для неї. І це не просто слова, я дійсно
постійно оптимізую усе, що роблю, доки я не навчусь це
робити на високому рівні.
● Хочу працювати в колективі розумних людей, які
INTJ; тип 1 по еннеаграмі розвивають і вдосконалюють процеси всередині компанії
Логіко-інтуїтивний інтроверт задля підвищення щастя своїх працівників

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Досвід:
Краще писати (telegram, viber)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Практикуючий психолог
2016-2024 (7 років)
English: між B1-B2 ФОП Олексій Данильчук
Англ - моя улюблена мова https://olexiydanyl.wixstudio.io/main
ПК навички:
- Досвідчений користувач ПК Функції та досягнення:
(можу встановлювати windows,
програми, драйвери і т.д.) ● Збільшив кількість задоволених послугою клієнтів до
- Можу швидко навчитись 100%, за допомогою створеного та оптимізованого
користуватись будь-якою клієнтського сервісу та комунікативним навичкам
новою програмою (клієнти навіть оплачували безкоштовну зустріч за
- Microsoft Office (Excel, Word, бажанням)
тощо). Google Docs, Сalendar ● Створив і ввів чіткі, зрозумілі для клієнта, етапи
(ними постійно користуюсь) роботи із проблемою, що збільшили відсоток
отримавших бажаний результат клієнтів до 75%
Освіта:
● Постійно покращував та оптимізував свою послугу та
- КСУ - бакалавр. Психологія.
- НАУ - спеціаліст. Психологія. навички роботи із проблемами креативними ідеями,
- NLP HUB: НЛП практик. які завжди приходили
- Різні короткі курси з ● Вів свій бізнес, як проект, сам від початку до кінця:
психології (по КПТ та ін.). писав продаючі тексти оголошень та постів, запускав
- Самонавчання психології з рекламу, тестував різні креативи, аналізував
різних джерел. статистику, створював та наповнював свій сайт, вів
переписку з клієнтами, робив екологічну продажу
З.П.: послуги на тестовій зустрічі, і звісно допомагав
Мінімальна: 20000 грн. вирішити психологічні проблеми та досягти бажаних
Бажана: 25000-30000 грн. змін у собі.
(у випадку full-time)
Ключові навички
Аналіз, оптимізація процесів
Я постійно аналізую все що роблю, навіть мої хобі. Як саме це працює, в чому
особливості, деталі, структура. І потім в мене завжди з'являється картинка «як це можна
покращити» (головна сильна сторона 1 типу по еннеаграмі), оптимізувати, створити
максимально ефективну стратегію виконання.

Стратегічне планування, тайм-менеджмент, передбачливість
Коли у мене є будь-яка ціль або проблема, я спочатку створюю декілька ідей як це можна
вирішити. Аналізую та обираю найкращу, та формую план виконання. Виділяю чого мені
не вистачає і що треба знайти, дістати для реалізації, і збираю це. Думаю що може піти
не так і що треба підготувати про запас щоб не було конфузів (план Б і інколи С). І тільки
потім переходжу до дій. Завдяки цьому, всі мої дії заплановані, а до несподіванок я
завжди готовий заздалегідь. Але і у випадку коли все не за планами, створю швидке
нестандартне рішення ситуації самостійно.

Багатозадачність, вирішення складних проблем
Ні, я не роблю в один час 5 справ:) Але я швидко перемикаюсь з однієї на іншу для
оптимізації їх виконання, чи при появі нової задачі. Постійно тримаю в голові всі поточні
задачі (і записую деталі), та фокус на їх завершенні в ході пріоритетності. Також я
обожнюю складні задачі, так як це для мене як мініпригода, особливо якщо у мене є
свобода дій щоб придумати стратегію вирішення («Ось завдання, ми не знаємо як його
вирішити, можеш придумати сам»).

Сильні комунікативні навички, емоційний інтелект
Маю розвинуті комунікативні навички, вміння сподобатись, знайти спільну мову з різними
типами особистості, наводити людей на ідеї, м’яко переконувати щоб досягти своєї цілі.

Здорова психіка, самоменеджмент
Завдяки тому що я психолог, мій психічний стан здоровий, я можу змінити в собі все що
забажаю, одразу вирішувати свої проблеми, добре контролюю свої дії, емоції та думки.

Навчання доки не досягну майстерності + ефективна модель навчання
Я машина з навчання. Якщо хочу чомусь навчитися - буду робити це до тих пір поки не
почну це робити ефективно, тобто на високому рівні. Ефективність - моя найголовніша
цінність. Тому якщо починаю чимось займатися – аналізую та оптимізую свою стратегію
виконання цього.

Усі сильні навички
Аналіз, оптимізація, організація, планування, тайм менеджмент, інноваційні ідеї,
багатозадачність, вирішення складних проблем, системність, відповідальність,
ініціативність/проактивність, самостійність, самоорганізація, фокус на деталях, уважність,
любов до організації процесів і порядку, навчання інших, швидке самонавчання, якість
роботи, емпатія, клієнтський сервіс, ввічливість.
Це не просто набір слів, це дійсно мої навички. Не прикрашаю, готовий кожну підтвердити
на співбесіді/завданні без проблем.

Що важливо в роботі

Віддаю перевагу вільному/гнучкому графіку, мені це важливіше за гроші. Але повний
робочий день теж розгляну якщо все інше підходить, бажано до 18-ї години.

Супровідний лист

Чому ідеально підходжу на вакансію HR PP:

Я 7 років працював приватним психологом, прекрасно вмію допомагати людям
змінитися, та маю високий відсоток задоволених клієнтів та успішно виконаних запитів.
Проте зараз мої пріоритети трохи змінилися, та я шукаю для себе нову роботу.

Якийсь час мене цікавила HR сфера, але мене не стільки цікавить пошук персоналу,
скільки аналіз та оцінка. Після того як я прочитав про функції HR PP, вони мені
неймовірно сподобались. Тому-що відповідають тим функціям що я вже робив поки був
психологом, та тому що я взагалі люблю робити для людей – підвищувати їх рівень
щастя та задоволеності.

Мені дуже подобається ідея допомагати людині адаптуватися та вливатися в колектив,
так як я знаю які проблеми можуть виникнути якщо людина самостійно не вміє це
робити (не соціальні типи особистості). Мені дуже подобається знаходити мотиватори
людини та допомогти їй їх реалізувати на робочому місці, а керівництву знати про них
та задовольняти, що призведе до того що співробітник не звільниться. Допомагати
налагоджувати здорову комунікацію між працівником та керівником, так як доволі часто
вона страждає через непорозуміння чи нерозвинуті комунікативні навички. І взагалі
дбати про рівень щастя працівників що підвищить лояльність до компанії.

Всі перелічені вище функції я вже вмію і можу робити, і залюбки довчуся ще необхідним
hard skills, так як я постійно вдосконалюю те як я щось роблю, доки не почну робити це
на ефективному рівні.

Також я маю високу клієнт- центрованість. На цій позиції працівник буде для мене на
першому місці (як клієнт для психолога), але доти доки це не суперечить інтересам
бізнесу звісно.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: