Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 Файл

Олексій

Адміністратор, організатор, офіс-менеджер, асистент

Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Олексій Що я шукаю:
Данильчук ● Змінюю професію, шукаю позицію, що відповідає моєму
мисленню та розвинутим навичкам, де я зможу бути на
своєму місці. Всім hard-skills довчуся швидко без проблем
● Сильну компанію, яка стане сім’єю, та якій я присвячу
свій час та старання.
Готовий бути лояльним до компанії у випадку взаємного
метчу (працювати 10-20 років), та стати найкращим у
своїй справі для неї. І це не просто слова, я дійсно
постійно оптимізую усе, що роблю, доки я не навчусь це
робити на високому рівні.
● Хочу працювати в колективі розумних людей, які
INTJ; тип 1 по еннеаграмі розвивають і вдосконалюють процеси всередині компанії
Логіко-інтуїтивний інтроверт задля підвищення щастя своїх працівників

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Досвід:
Краще писати (telegram, viber)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Практикуючий психолог
2016-2024 (7 років)
English: між B1-B2 ФОП Олексій Данильчук
Англ - моя улюблена мова

ПК навички:
Функції та досягнення:
- Досвідчений користувач ПК
(можу встановлювати windows, ● Збільшив кількість задоволених послугою клієнтів до
програми, драйвери і т.д.) 100%, за допомогою створеного та оптимізованого
- Можу швидко навчитись клієнтського сервісу та комунікативним навичкам
користуватись будь-якою (клієнти навіть оплачували безкоштовну зустріч за
новою програмою бажанням)
- Microsoft Office (Excel, Word, ● Створив і ввів чіткі, зрозумілі для клієнта, етапи
тощо). Google Docs, Сalendar роботи із проблемою, що збільшили відсоток
(ними постійно користуюсь) отримавших бажаний результат клієнтів до 75%
● Постійно покращував та оптимізував свою послугу та
Освіта:
навички роботи із проблемами креативними ідеями,
- КСУ - бакалавр. Психологія.
- НАУ - спеціаліст. Психологія. які завжди приходили
- NLP HUB: НЛП практик. ● Вів свій бізнес, як проект, сам від початку до кінця:
- Різні короткі курси з писав продаючі тексти оголошень та постів, запускав
психології (по КПТ та ін.). рекламу, тестував різні креативи, аналізував
- Самонавчання психології з статистику, створював та наповнював свій сайт, вів
різних джерел. переписку з клієнтами, робив екологічну продажу
послуги на тестовій зустрічі, і звісно допомагав
З.П.: вирішити психологічні проблеми та досягти бажаних
Мінімальна: 20000 грн. змін у собі.
Бажана: 25000-30000 грн.
(у випадку full-time)
Ключові навички
Аналіз, оптимізація процесів
Я постійно аналізую все що роблю, навіть мої хобі. Як саме це працює, в чому
особливості, деталі, структура. І потім в мене завжди з'являється картинка «як це можна
покращити» (головна сильна сторона 1 типу по еннеаграмі), оптимізувати, створити
максимально ефективну стратегію виконання.

Стратегічне планування, тайм-менеджмент, передбачливість
Коли у мене є будь-яка ціль або проблема, я спочатку створюю декілька ідей як це можна
вирішити. Аналізую та обираю найкращу, та формую план виконання. Виділяю чого мені
не вистачає і що треба знайти, дістати для реалізації, і збираю це. Думаю що може піти
не так і що треба підготувати про запас щоб не було конфузів (план Б і інколи С). І тільки
потім переходжу до дій. Завдяки цьому, всі мої дії заплановані, а до несподіванок я
завжди готовий заздалегідь. Але і у випадку коли все не за планами, створю швидке
нестандартне рішення ситуації самостійно.

Багатозадачність, вирішення складних проблем
Ні, я не роблю в один час 5 справ:) Але я швидко перемикаюсь з однієї на іншу для
оптимізації їх виконання, чи при появі нової задачі. Постійно тримаю в голові всі поточні
задачі (і записую деталі), та фокус на їх завершенні в ході пріоритетності. Також я
обожнюю складні задачі, так як це для мене як мініпригода, особливо якщо у мене є
свобода дій щоб придумати стратегію вирішення («Ось завдання, ми не знаємо як його
вирішити, можеш придумати сам»).

Сильні комунікативні навички, емоційний інтелект
Маю розвинуті комунікативні навички, вміння сподобатись, знайти спільну мову з різними
типами особистості, наводити людей на ідеї, м’яко переконувати щоб досягти своєї цілі.

Здорова психіка, самоменеджмент
Завдяки тому що я психолог, мій психічний стан здоровий, я можу змінити в собі все що
забажаю, одразу вирішувати свої проблеми, добре контролюю свої дії, емоції та думки.

Навчання доки не досягну майстерності + ефективна модель навчання
Я машина з навчання. Якщо хочу чомусь навчитися - буду робити це до тих пір поки не
почну це робити ефективно, тобто на високому рівні. Ефективність - моя найголовніша
цінність. Тому якщо починаю чимось займатися – аналізую та оптимізую свою стратегію
виконання цього.

Усі сильні навички
Аналіз, оптимізація, організація, планування, тайм менеджмент, інноваційні ідеї,
багатозадачність, вирішення складних проблем, системність, відповідальність,
ініціативність/проактивність, самостійність, самоорганізація, фокус на деталях, уважність,
любов до організації процесів і порядку, навчання інших, швидке самонавчання, якість
роботи, емпатія, клієнтський сервіс, ввічливість.
Це не просто набір слів, це дійсно мої навички. Не прикрашаю, готовий кожну підтвердити
на співбесіді/завданні без проблем.

Що важливо в роботі

Віддаю перевагу вільному/гнучкому графіку, мені це важливіше за гроші. Але повний
робочий день теж розгляну якщо все інше підходить, бажано до 18-ї години.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: