Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 апреля 2024 Файл

Валерія

Happiness Manager

Возраст:
29 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Сайт пошуку роботи №1 в Україні

Шинкляр Валерія Сергіївна
Happines Manager, 25 000 грн
Повна зайнятість.
Вік:29 років
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
Керівник відділу клієнтської підтримки
з 05.2021 по нині (2 роки 11 місяців)
Salve finance Ukraine, Київ (Фінанси, банки, страхування)
• введення заяв страхування на платформу компанії;
• нарахування та контроль брутто;
• аналітика з брутто;
• закриття звітних періодів;
• закриття акцій (регіональних, міжнародних);
• консультація з різних питань консультантів, клієнтів компанії (контроль випуску договорів, відновлення договорів, редукування договорів, дострокове припинення договорів, заборгованість за договорами, страхові події тощо);
• робота із програмами СК (WAS, TAD, Fronte-office);
• комунікація із страховими компаніями;
• додавання нових продуктів до портфелю компанії.
Помічник керівника
з 07.2017 по 05.2021 (3 роки 10 місяців)
Salve finance Ukraine, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Керування документами: Ведення офісної документації, управління документами та архівами.
Кореспонденція: Моніторинг та відповідь на кореспонденцію в електронній пошті та поштових відправленнях.
Підтримка в проектах: Допомога у виконанні завдань та проектів, участь у зборі та аналізі даних, підготовці звітів та презентацій.
Забезпечення комунікації: Керування телефонними дзвінками, переадресація повідомлень та запитів, підтримка внутрішнього та зовнішнього зв'язку.
Секретарські обов'язки: Організація та підтримка порядку в офісному просторі, забезпечення потреб офісу
Координація івентів: Підготовка та організація корпоративних заходів, семінарів, тренінгів тощо.
Інші завдання: Виконання інших завдань за необхідності на запит керівництва, таких як допомога в організації подорожей, бронювання готелів, виконання особистих завдань.

Досягнення на посаді: Організація івентів, ефективне управління постачальниками, оптимізація робочих процесів, Покращення системи документообігу
Освіта
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова
Менеджмент, Київ
Вища, з 2012 по 2018 (6 років)
Бакалавр - кваліфікація: менеджмент
Магістр - кваліфікація: менеджер з управління персоналом
Знання і навички
MS Word, Пользователь ПК, MS Office, MS PowerPoint, MS Outlook, MS Excel, Доброзичливість, Комунікабельність, Здатність до навчання, Пунктуальність, Стресостійкість, Управлінські навички, Керування часом, Організаторські здібності, Самостійність, Комунікаційні навички, Ділове спілкування
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Англійська ─ початковий
• Французька ─ середній
Додаткова інформація
Особливі якості:
Емпатія та чутливість до потреб інших, вміння слухати та розуміти проблеми та потреби інших людей, і готові працювати над їх вирішенням.
Комунікативні навички, здатність ефективно спілкуватися з різними людьми у всіх рівнях організації.
Організаційні здібності, здатність планувати та координувати різноманітні заходи.
Вміння працювати в команді, здатність співпрацювати з колегами та керівництвом для досягнення спільних цілей.
Стресостійкість, здатність ефективно працювати в умовах тиску та стресу, допомагаючи іншим зберігати позитивний настрій.

Готова завжди вдосконалюватись, розвиватись та вивчати щось нове.

Вимога до місця роботи – віддіалена робота, офіційне працевлаштування. Наявність необхідної технічної бази для виконання робочих обов'язків, такої як комп'ютери, програмне забезпечення, телефонна система тощо.

Також можу розглянути офісний графік роботи, місце розташування – правий берег.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам