Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 апреля 2024 Файл

Наталя

Головний бухгалтер, фінансовий директор, аналітик

Возраст:
44 года
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

КИСЛА НАТАЛЯ ВІКТОРІВНА

тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль
Здобуття цікавої, перспективної роботи з можливістю професійного і кар'єрного зростання, отримання гідної матеріальної винагороди.

особиста інформація
• Дата народження:
• Сімейний стан:
• Діти:
31 СЕРПНЯ 1979р.
одружена
донька (17 років)
син (13 років)

Досвід Роботи

20.08.2021 р. – 29.02.2024
КНП «Хмільницька центральна лікарня»
Посада: головний бухгалтер

Посадові обов’язки:
• Організація роботи бухгалтерського відділу та здійснення оперативного керівництва поточною діяльністю підприємства з метою виконання покладених завдань та функцій;
• Повсякденний контроль працівників та розподіл обов’язків підлеглих згідно іх посадових інструкцій;
• Контроль та забезпечення належного виконання працівниками бухгалтерії стандартів бухгалтерського обліку;
• Проводити моніторинг щомісячних показників лікарні в розрізі кількості і об’єму наданих послуг;
• Робота з персоналом;
• Контроль за виконанням планових показників;
• Підготовка, здача звітності (форма 1,2, 3, 4,5, структурне обстеження підприємства, податкова звітність ПДВ, звіт неприбуткового підприємства, ЄСВ, звіти з праці, рентна плата, звіти НСЗУ, звіти УДКСУ інша поточна звітність);
• Розроблення штатного розпису;
• Розроблення і впровадження тарифів на надання послуг;
• Розроблення фінансового плану і звіти про виконання фінансового плану;
• Архів (бухгалтерський, частково кадровий) підприємства, документообіг, накази проекти, складання документів. Навчання співробітників, підлеглих;

18.08.2016 р. – 09.08.2021р.
Комунальне підприємство «Козятинська центральна районна лікарня»
Посада: головний бухгалтер

Посадові обов’язки:
• Організація роботи бухгалтерського відділу та здійснення оперативного керівництва поточною діяльністю підприємства з метою виконання покладених завдань та функцій;
• Повсякденний контроль працівників та розподіл обов’язків підлеглих згідно іх посадових інструкцій;
• Контроль та забезпечення належного виконання працівниками бухгалтерії стандартів бухгалтерського обліку;
• Проводити моніторинг щомісячних показників лікарні в розрізі кількості і об’єму наданих послуг;
• Робота з персоналом;
• Контроль за виконанням планових показників;
• Підготовка, здача звітності (форма 1,2, 3, 4,5, структурне обстеження підприємства, податкова звітність ПДВ, звіт неприбуткового підприємства, ЄСВ, звіти з праці, рентна плата, звіти НСЗУ, звіти УДКСУ інша поточна звітність);
• Розроблення штатного розпису;
• Розроблення і впровадження тарифів на надання послуг;
• Розроблення фінансового плану і звіти про виконання фінансового плану;
• Архів (бухгалтерський, частково кадровий) підприємства, документообіг, накази проекти, складання документів. Навчання співробітників, підлеглих;

31.07.2015р. – 16.08.2016р.
КУ «Козятинська лікарня відновного лікування»
Посада: головний бухгалтер.

Посадові обов’язки:
Посадові обов’язки:
• Організація роботи бухгалтерського відділу та здійснення оперативного керівництва поточною діяльністю підприємства з метою виконання покладених завдань та функцій;
• Повсякденний контроль працівників та розподіл обов’язків підлеглих згідно іх посадових інструкцій;
• Контроль та забезпечення належного виконання працівниками бухгалтерії стандартів бухгалтерського обліку;
• Проводити моніторинг щомісячних показників лікарні в розрізі кількості і об’єму наданих послуг;
• Робота з персоналом;
• Контроль за виконанням планових показників;
• Підготовка, здача звітності (форма 1,2, 3, 4,5, структурне обстеження підприємства, податкова звітність ПДВ, звіт неприбуткового підприємства, ЄСВ, звіти з праці, рентна плата, звіти НСЗУ, звіти УДКСУ інша поточна звітність);
• Розроблення штатного розпису;
• Розроблення і впровадження тарифів на надання послуг;
• Розроблення фінансового плану і звіти про виконання фінансового плану;
• Архів (бухгалтерський, частково кадровий) підприємства, документообіг, проекти наказів, складання документів. Навчання співробітників, підлеглих;


03.05.2002р. – 29.07.2015 р.
Вінницький будівельний технікум
Посада: заступник директора з економічних питань- головний бухгалтер

Посадові обов’язки:
Посадові обов’язки:
• Організація роботи бухгалтерського відділу та здійснення оперативного керівництва поточною діяльністю підприємства з метою виконання покладених завдань та функцій;
• Повсякденний контроль працівників та розподіл обов’язків підлеглих згідно іх посадових інструкцій;
• Контроль та забезпечення належного виконання працівниками бухгалтерії стандартів бухгалтерського обліку;
• Робота з персоналом;
• Контроль за виконанням планових показників;
• Підготовка, здача звітності (баланс, звіт неприбуткового підприємства, ЄСВ, звіти з праці, , звіти УДКСУ інша поточна звітність);
• Розроблення штатного розпису;
• Розроблення і впровадження тарифів на надання послуг;
• Розроблення кошторису, планів асигнувань;
• Архів (бухгалтерський, частково кадровий) закладу, документообіг, накази в межах компетентності, складання документів. Навчання співробітників, підлеглих;

10.08.2001 р. – 10.12.2001 р.
ТОВ «Інтерком»
Посада: бухгалтер

Посадові обов’язки:

• Ведення бухгалтерського обліку
• Підготовка і здача звітності
• Підготовка платіжних доручень, перевірка і грошових чеків, нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних;
• Контроль роботи каси – відкриття/закриття, контроль лімітів каси, перевірка касових документів;
• Архів (бухгалтерський, частково кадровий) товариства, документообіг.

30.12.1996 р. – 20.05.2000 р.
ТОВ «Пральний сервіс»
Посада: бухгалтер

• Ведення бухгалтерського обліку
• Підготовка і здача звітності
• Підготовка платіжних доручень, перевірка і грошових чеків, нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних;
• Контроль роботи каси – відкриття/закриття, контроль лімітів каси, перевірка касових документів;
• Архів (бухгалтерський, частково кадровий) товариства, документообіг.
ОСВІТА

2001р.
Спеціальність:
Кваліфікація:

2014р.
Спеціальність:
Науковий ступінь:
Вінницький державний технічний університет
«Менеджмент організацій»
Менеджер-економіст

ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
08.00.03 «Економіка та управління національним господарством»
Кандидат економічних наук
Володіння мовами

Українська– вільне спілкування; Англійська – рівень В2

Навички роботи з комп’ютером

Досвідчений користувач MS Office (Word, Excel, Power Point, Access, Visio, Outlook), 1-С, Облік, Соната, Medoc

Інші відомості
відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, цілеспрямованість, вміння вести переговори, вміння знаходити індивідуальний підхід до людей та вирішення проблем, швидко знаходити спільну мову з колективом, вміння ставити ціль та досягати її.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: