Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 мая 2024 Файл

Ігор

Юрист-адвокат, керівник юридичного підрозділу

Возраст:
52 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Вітаю, Вельмишановні!
Дізнався, що у Вашій компанії відкрита вакансія.
Ознайомившись з переліком вимог до кандидата, прийшов до висновку, що можу претендувати на цю вакантну посаду.
Враховуючи мій досвід роботи, вважаю, що зможу ефективно виконувати всі поставлені переді мною завдання та обов’язки.
Більш докладну інформацію про мої професійні навички та попередній досвід роботи, Ви зможете знайти в доданому до цього листа резюме.
В кожній структурі починав працювати з посади середньої ланки. Часто змінювали напрямки роботи. Керівником призначали. Метою бути начальником ніколи не було і не має на даний час.
Чи тримаю в пам’яті всі деталі, чим займався? – ні.
Чи знаю все законодавство? – ні.
Пам’ятаю: порядок досягнення результату так знаю де шукати відповіді…
Досвід та моя практика показує, що для досягнення результату на новому напрямку роботи необхідно:
• два тижні необхідні на адаптацію (зрозуміти: організаційну структуру, ключові позиції, порядок взаємодії…; пошук, аналіз та систематизацію: інформації та законодавства…);
• протягом місяця виходиш на результат.
Головний принцип роботи:
• готуєш претензію – готуєш позов;
• готуєш позов – готуєш рішення суду;
• готуєш запит, звернення, тощо – готуєш бажаний результат (рішення, розпорядження, відповідь, тощо…).
В ідеалі йдучи із зверненням (заявою…) на флешці несеш проект відповіді (рішення, розпорядження, тощо…).
Чекаю від Вас запрошення на співбесіду, щоб відповісти на всі Ваші питання, розповісти більш докладно про свій професійний досвід роботи та можливий потенціал.
Буду вдячний, якщо ви зможете мені зателефонувати.
Дякую Вам за увагу до моєї кандидатури.
З найкращими побажаннями та повагою, надією на плідну співпрацю
Ігор ЛЕВЧЕНКО.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber, Telegram, Zoom), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)(WatsApp, Skype).
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Zoom)

Ігор ЛЕВЧЕНКО.
юрист, адвокат, економіст.
(01 серпня 1971 року народження).
моб.тел.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber, Zoom).
моб.тел.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (WatsApp, Skype).
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Zoom)
Претендую:
Юрист - Адвокат (керівник юридичного підрозділу)
та/або
Керуючий напрямком (проектом) (Виконавчий директор/Project Manager).
Освіта:
25 липня 2002 р.
Київська кваліфікаційно-дисциплінарна комісія адвокатури.
Свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю.
15 грудня 1999 р.
Київський Національний університет імені Тараса Шевченко.
Пошукач: кандидатського ступеню - Здав кандидатські іспити по філософії, англійській мові і спеціалізації – «Теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; банківське право».
25 червня 1998 р.
Київський Національний університет імені Тараса Шевченко.
Кваліфікація – спеціаліст права.
Спеціальність – правознавство.
Спеціалізація при навчанні – «Господарське право»
Дипломна робота – «Правове регулювання непрямого оподаткування».
19 червня 1992 р.
Ярославське Вище військове фінансове училище.
Кваліфікація – економіст.
Спеціальність – фінансове забезпечення військ.
Досвід роботи - Стисло:
Сьогодні-23.07.2019 р.
Приватна практика
22.07.2019 р.-18.02.2019 р.
ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД»
Провідний юрисконсульт юридичного відділу.
17.02.2019 р.-21.03.2018 р.
Приватна практика
20.03.2018 р. - 06.06.2006 р.
«ІстВестГруп».
Керуючий напрямком/начальник юридичної служби напрямку;
(в порядку суміщення): понад п‘ять разів директор (Голова правління),
05.06.2006 р.- 14.08.2001 р.
Центральний офіс (Керуючої компанії) Групи компаній «СТОІК».
Директор юридичної служби Напрямку.
13.08.2001 р. - 13.10.1998 р.
Акціонерний комерційний банк «Юнекс»
Начальник Юридичного управління
ЗАО «Укрексимнефтепродукт» (в порядку сумісництва) Директор юридичного департаменту
ТОВ «Комерційний Індустріальний банк» Заступник юридичного відділу
12.10.1998 р. - 09.02.1993 р.
Ніжинська об‘єднана податкова інспекція Державної податкової адміністрації в Чернігівській області.
Начальник відділу податкових розслідувань.
(в порядку суміщення) юрист
Значні (знакові) Досягнення:
• Позови по субпідрядним договорам (виграно – понад 9’500’000,00 грн. за півроку).
• Скарга до Антимонопольного комітету, Адміністративний суд - оскарження тендеру.
• Організація претензійно-позовної роботи (аналіз дебіторської заборгованості, погодження пріоритетів, збір документів їх аналіз і систематизація, аналіз і систематизація судової практики та законодавства ...).
• Суд з Кабміном (в особі-Генпрокуратури) – виграно в трьох інстанціях.
• 8 (вісім) дозволів Державної Служби геології та Надр України.
• 200 га землі в Києві та Київській області оформив в оренду; 200 га землі в Києві та Київській області оформив у власність, проведено зміну власників, понад 50% змінено цільове призначення….
• 15 рішень Антимонопольного Комітету України.
• Створення Компанії з Управління Активами.
• Виставковий Центр «ЕкспоПлаза» на Нивках (дітище як юриста).
• Земля для «Паркового Міста» Київ (етап – зміна власників орендаря).
• Суди з Національним Банком, ХерсонНафтопереробкою, …..
• Трудові спори…
Претензійно-позовна робота: організація претензійно-позовної роботи (аналіз дебіторської заборгованості, погодження пріоритетів, збір документів їх аналіз і систематизація, аналіз і систематизація судової практики та законодавства ...), позови по субпідрядним договорам (виграно – понад 9’500’000,00 грн. за півроку), адміністративний суд - оскарження тендеру, трудові спори, складення відповідей на претензії, складення претензій, судове провадження: по банкротству, по стягненню заборгованості: по кредитним, господарським договорам, векселям; звернення стягнення на заставне майно, стягнення заборгованості: в справах по банкротству, в порядку передбаченому ліквідаційною процедурою; оскарження незаконних рішень податкової інспекції; участь в якості відповідача: по платіжній дисципліні, виконання грошових зобов‘язань, виконання договірних зобов‘язань, штрафам НБУ (резервування, економічні нормативи), трудові спори та багато іншого.
Робота з державними органами: отримання дозволів: Державної служби Геології та Надр України, Антимонопольного комітету, Комісії по цінним паперам; отримання погоджень: Міністерство Екології, Сан. Епідемічної Станції, Відділ Архітектури, Управління водного господарства, Управління Лесового господарства, Управління Земельних ресурсів; недопущення контролюючих органів, переписка по запитам контролюючих органів, відміна рішень податкової інспекції в порядку апеляції, повернення з бюджетних рахунків переплат по податкам і митним платежам, реєстрація права власності на нерухомість та землю, оформлення землекористування.
Робота в області корпоративних стосунків (інвестицій): відпрацювання схем корпоративних стосунків підприємств (враховуючи вимоги податкового та банківського законодавства), реєстрація підприємств «під ключ», організація викупу і продажу акцій/корпоративних прав підприємств (придбання і продаж підприємств), а також заміна виконавчих органів на підприємстві («захват» підприємств), реорганізація підприємств (організація ефективної роботи активів і позбавлення від «баласту») договірна і позовна робота, і т. д..
Робота в області будівництва: відпрацювання схем стосунків підприємств (замовник – генпідрядник – інвестор, с врахуванням вимог земельного, податкового, інвестиційного і банківського законодавства), оренда и подальша приватизація майна (майнових комплексів), участь в оформленні землі в користування, договірна (від перед проектних робіт до субпідрядників) робота, позовна робота, і т. д..
Організація роботи юридичного управління: вибір пріоритетних напрямків діяльності, налагодження і організація стосунків з іншими службами, розподіл обов‘язків, документообіг та інше…
Договірна практика: від складення до аналізу і належного виконання договорів (купівлі-продажу, в т. ч. нерухомості, поставки, ЗЕД, інвестиційних, кредитних, застави (кредитний портфель «концерну») та інше…).
Економіст: організація і проведення перевірок в сфері оподаткування, починаючи від перевірок приватних підприємців до перевірок підприємств, банків, протягом понад п‘яти років. За цей час набуті практичні навики в бухгалтерському обліку, на практиці вивчено законодавство про підприємницьку діяльність, оподаткування в Україні, банківській діяльності.
Можливі напрямки в роботі: Керівна, управлінська або адміністративна посада в організації, яка дозволила б реалізувати мої навички організатора і застосувати професійні знання в області юриспруденції і економіки. (Побажання до майбутнього місця роботи: позитивна моральна атмосфера в колективі, адекватність керівництва, команда: націлена на досягнення результатів; достойна і стабільна оплата праці… Особисті побажання – працювати в області юриспруденції та/або реалізовувати проект).
Особисті якості: комунікабельність, дисциплінованість, відповідальність, цілеспрямованість, гарні організаторські здібності, дійшлість та педантичність, толерантність, вміння працювати в команді, працьовитість, аналітичний склад розуму…
Семінари: «Створення ефективних механізмів соціальної и професійної адаптації особистості в умовах сучасного суспільства, створення навичок ефективної взаємодії з командою, персоналом» червень 2008 р., «Особливості реалізації права на землю для фізичних і юридичних осіб» квітень 2004р., «Практичні аспекти міського будування в місті Києві» червень 2004 р………
Інше: Робота з комп’ютером на рівні впевненого користувача — знання ОС Windows 10, робота з пакетом MS Office (Excel, Word..), робота з Інтернетом (Chrome, Firefox, Opera…) і електронною поштою (Outlook Express, Gmail), володіння Adobe Acrobat DC, робота з системами управління проєктами (Trello), робота з довідково-пошуковими інформаційними системами («Ліга: Закон»….), перевірки контрагентів за: usr.minjust.gov.ua/content/free-search, reyestr.court.gov.ua, asvpweb.minjust.gov.ua, tax.gov.ua/businesspartner, cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv, cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod, youcontrol.com.ua, opendatabot.ua…
Права водія – категорії: «В» и «С» але відсутній досвід водіння.
Захоплення: ремонт і будівництво, домашні квіти, сад.
Сімейний стан: Розлучений.
Ігор ЛЕВЧЕНКО
Рекомендації: Олег Сергійович Дроздович – «Дроздович і партнери Attorneys at Law Kyiv Ukraine»
моб.тел.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);
Віталій Петрович Смілянець – Директор в ПрАТ «ШЕПЕТІВСЬКИЙ ЦУКРОВИЙ КОМБІНАТ»
моб.тел.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: