Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 Файл

Діана

Head of T&D, керівник відділу навчання та розвитку персоналу

Возраст:
31 год
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Киев, Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Бошкова – Кузьменко Діана Валеріївна
Десятирічний досвід розвитку та навчання персоналу,
успішний практичний досвід у психологічному
консультуванні та управлінні персоналом.
• 900+ проведених тренінгів, вебінарів та інших форм
навчань;
• 12 000 + учасників навчань;
• 11 авторських тренінгових продуктів для керівного
Особисті дані складу мережі та центрального офісу групи компанії
«Епіцентр»;
Одеса • Співавтор та headliner академії кадрового резерву
компанії Епіцентр, проєкт «Summer Business School»,
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
«Освітній марафон», «Business Podcast» та інших освітніх
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
проєктів, з кількістю учасників 1000+;
• Успішний досвід залучення зовнішніх провайдерів та
25 липня 1992 організація навчання керівного складу ОТП Банк;
• Практичний досвід розробки стратегії навчання та
розвитку персоналу.
Освіта Консалтинг та навчання фахівців та керівників Кібер
Поліції України, Міністерства науки та освіти України,
співпраця з благодійними фондами України.
2009-2014 р. ОНУ ім. І.І. Мечникова
Політологія, магістр.
Досвід роботи

Додаткова освіта: Травень – листопад 2023 Head of T&D OTP Bank UA

• «Управління процесами в умовах · Розробила та впровадила стратегію навчання та
невизначеності» KSE Business;
розвитку персоналу на пів року;
• «Маркетингові архетипи» Наталія
Адамчук; · Менеджмент річного бюджету та контроль процесів
• Women’s Compass Psychology; оплат співпраці з провайдерами;
• Практична психологія; · Організація корпоративних тренінгів та семінарів;
• Когнітивно-поведінкова терапія; · Розвиток системи дистанційного навчання та проєктів
Курс
внутрішньої комунікації;
• «Самооцінка» Наталія Капцова
• «Тайм менеджмент» Наталія · Розробка та впровадження освітніх програм;
Капцова · Проведення корпоративних навчань для керівників та
• «Онлайн-навчання» Mike Pritula працівників Банку;
• «HR директор» LABA · Розробка оновленого корпоративного порталу;
• «Магія PowerPoint» LABA
· Формування та підтримка корпоративної культури Банку.
• «Google таблиці для бізнесу»
LABA Організація корпоративних спортивних та благодійних
заходів.

2019 – квітень 2023 р Головний фахівець
департаменту навчання і розвитку персоналу ТОВ
Навички
Епіцентр К

Презентація Добре Наставництво та підбір персоналу
Організація Добре Спілкування з кандидатами на посаду, перегляд демо-
Співпраця Добре тренінгів кандидатів, надання зворотного зв’язку;
Комунікація Дуже добре Адаптація, повний цикл наставництва з новими
Публічні виступи Дуже добре працівниками, передача тренінгів та надання
розгорнутого зворотного зв’язку;
Академія кадрового резерву:
У 2021 році створила та розгорнула першу національну програму по роботі з кадровим
резервом. Цільова аудиторія - претенденти на керівні посади в ТЦ та центральний офіс
компанії;
Тривалість 12 місяців. В ній у 2021 році навчались 1200+ керівників та претендентів на
керівні посади всіх ланок.

LMS:
Розробила ряд гібридних програм навчання в LMS для напрямку В2В, управлінців
середньої та вищої ланки;
Створила цикл відео та інший контент для ЛМС по стандартам роботи та поведінки для
працівників різних ланок.

ЗВО:
Запустили проєкт взаємодії групи компаній з ВНЗ, у якому взяло участь 1200 студентів із
64 ВНЗ країни;
В 2019-2022 проводила відкриті проєкти Business Podcast 2021, 2022, Освітній марафон,
що дозволило сформувати кадровий резерв у студентській спільноті.

Тренерський досвід
Проведення аудиторних тренінгів для керівників та топ-менеджменту групи компаній.

2018-2019 р. Провідний фахівець департаменту навчання і розвитку персоналу
ТОВ Епіцентр К
• Проведення аудиторних тренінгів для персоналу та лінійних керівників компанії;
• Розробка та омологація тренінгових матеріалів;
• Проведення освітніх проєктів для НR компанії;
• Проведення Центрів Оцінки персоналу;
• Розробка систему обліку навчань від постачальників.

2017-2018 р. Керівник мережі магазинів «Крендель» (м. Одеса).

• Контроль і забезпечення роботи магазинів;
• Відкриття нової торгової точки: пошук локації, робота с підрядниками. укладання
договорів;
• Підбір і навчання персоналу;
• Надання звітів для власників.

2016-2017 р. Організатор міжнародних конференцій в агентстві інтеренет-
маркетингу Netpeak (м. Одеса)
• Планування, організація і проведення заходів (конференції та корпоративи);
• Найбільша конференція з інтернет-маркетингу в Україні «8Р», Одеса, 1500
учасників, Конференція «Online Advertising» Болгарія, 500 учасників, конференція
«SaaS Nation» Київ, 200 учасників;
• Проведення корпоративів для робітників компанії на 300 осіб;
• Робота зі спонсорами (складання спонсорських пакетів та їх продаж);
• Робота з підрядниками (тех. підрядники, кейтеринг та ін.).
2015-2016 р. Керівник в Event cafe (м. Одеса).

• Проведення та організація банкетів в ресторані та за його межами, координація
супутніх партнерів і учасників;
• Розробка та запровадження нових позицій і меню сезонних страв, з урахуванням
собівартості продукції, актуальності, попиту та конкуренції;
• Прийом, навчання, стажування та звільнення персоналу;
• Розробка системи мотивацій для робітників, графіків робочого часу;
• Вирішення конфліктних ситуацій з гостями.

2014-2015 р. Асистент директора мережі концептуальних закладів
"ЗдесьВесело" (м. Дніпро).

• Контроль роботи і якості обслуговування в закладах мережі, виконання планів,
дотримання корпоративних стандартів робітниками;
• Фінансовий моніторинг доходів та витрат. Оптимізація поставок за ціною та
кількістю. Аналіз витрат закладу, оптимізація витрат;
• Ведення переговорів з постачальниками;
• Розробка системи мотивацій персоналу, навчання, проведення тренінгів,
атестацій та перевірок;
• Проведення моніторингів та обробка зворотного зв’язку від гостей закладів;
• Моніторинг роботи програмних комплексів, внесення змін в налаштування.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: