Marina
Менеджер з адміністративної діяльності
- Возраст:
- 21 год
- Город проживания:
- Хмельницкий
- Готов работать:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10649059
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Прізвище ім'я по батькові:
Хоменко Марина Вадимівна
Дата народження:
Дом. Телефон:
29.12.2002
-
Моб. телефон:
E-mail:
[
[
Мета
Пошук роботи, пов'язаної з оброблення вхідної і вихідної кореспонденції. - Ведення роботи з офісною електронною поштовою скринькою. - Підготовка і оформлення документації,
необхідної для організації роботи компанії.
Унікальний практичний досвід
Від робітничих професій: менеджер з адмістративноії діяльності Проходила курси за своєю професією для підвищення кваліфікації
Освіта
-Закінчила Навчально-виховний комплекс номер 4
-Закінчила музичну школу на фортепіано та вокал
- Хмельницький національний університет закінчено 3 курси ,цього року закінчую останній курс
Кваліфікація
Менеджер з адміністративної діяльності
Ключові компетенції
Системний підхід у вирішенні завдань, аналітичне мислення, орієнтованість на результат та якість, здатність приймати рішення, відповідальність, активність, цілеспрямованість, вимогливість, уміння працювати в команді та самостійно, особиста дисциплінованість. Високий творчий потенціал.
Вміння знаходити рішення у складних ситуаціях.
21.12.2022
31.07.2023.
ТОВ «ТЕДІС УКРАЇНА»
Основні Обов'язки
-Забезпечення організаційно-технічної підготовки нарад і засідань, інших заходів, що проводяться компанією
-Приймання телефонних дзвінки і відвідувачів, з'ясовування їхні потреби
-Переадресування вхідних і управління вихідними телефонними дзвінками, приймання і відправляння електронних листів, запис повідомлення для співробітників
-Оброблення вхідної і вихідної кореспонденції
-Ведення роботи з офісною електронною поштовою скринькою
-Підготовка і оформлення документації, необхідної для організації роботи компанією
• здійснення підготовки даних і документів для формування бюджету витрат на адміністративно-господарські потреби.
-Здійснення забезпечення компанії необхідними канцелярським приладдям, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи (замовлення, контроль доставки і складання фінансової звітності)
-Забезпечення належного утримання та експлуатацію приміщень компаніі відповідно до правил і норм виробничої санітарії і протипожежного захисту.
• Контроль за станом офісного обладнання, комунікацій
-Оновлення списків телефонів і адрес контрагентів та партнерів .
Дополнительна я
информация
ПК- просунутий користувач
Похожие кандидаты
Менеджер з продажу, керівник середньої ланки
25000 грн, Киев, Львов, Николаев
Керівник середньої ланки, менеджер, помічник керівника
19000 грн, Киев, Ирпень
Офис-администратор, менеджер по административной деятельности
Киев
Керівник середньої ланки, інженер, менеджер
Киев, Конотоп
Керівник середньої ланки, менеджер з продажу
Киев
Керівник середньої ланки, адміністратор
25000 грн, Киев