Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 мая 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10652531

Керівник відділу закупівель

Город проживания:
Полтава
Готов работать:
Киев, Полтава

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 3 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дудка Сергій Олександрович
Бажана вакансія: Керівник операційного підрозділу, Керівник відділу постачання.
Бажана оплата: за попередньою домовленістю
Тип роботи: повний робочий день

Особисті дані:
Місто: Полтава, Київ
Освіта: вища
Дата народження: 17 жовтня 1980 року (43 рік)
Пол: Чоловічий
Сімейний стан: одружений, маю дітей 2007 и 2016 р.н.

Досвід роботи
Період: з жовтня 2022 року по січень 2024року
Посада: Заступник директора з МТЗ філії УБМР «Укргазспецбудмонтаж»
Компанія : АТ «Укргазвидобування».
Загальна к-ть персоналу – більше 1 тис.чол.
• В структуру напрямку входять підрозділи закупівель, організації тендерів, супроводу договорів поставки, експедиції, склади зберігання.
Посадові обов'язки:
• Загальне управління напрямком МТЗ філії (планування, організація, контроль, мотивація).
• Щомісячне планування процедур закупівлі на підставі річного плану робіт та з урахуванням залишків на складах, термінів проведення процедури закупівлі на майданчику (https://my.zakupivli.pro/), прогнозованих термінів поставки.
• Організація зберігання ТМЦ Центрального складу, контроль дотримання норм та вимог зберігання, контроль кількості застарілих залишків, організація реалізації неліквідів та втор сировини.
• Контроль залишків на МВО, дотримання умов зберігання ТМЦ, контроль списання МТР.
• Контроль роботи експедиторів по переміщенню МТР між філіями та при отриманні від постачальників з передачею на об’єкти. Своєчасність та повнота здачі первинних документів
• Контроль своєчасності, повноти та якості оформлення заявок на проведення процедури закупівлі від відповідальних підрозділів.
• Розподіл заявок на відповідальних закупників/контроль підготовки закупівлі, відповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
• Укладення договорів поставки товару, контроль приймання, своєчасності оплати.
• Контроль адміністрування отримання палива.
• Візування та підписання документів в системі документообігу, договорів поставки, розгляд листів та СЗ від інших філій та постачальників.
• Організація ознайомлення персоналу зі змінами у внутрішніх розпорядчих актах
• Виконую функції голови комісії по списанню ТМЦ, МШП
• Виконую функції голови інвентаризаційної комісії
• Організовую підготовку інвестиційних паспортів для закупівлі основних засобів для потреб філії.
Період: з листопада 2020 року по жовтень 2022 року.
Посада: Проектний менеджер Комерційного департаменту
Компанія : ТОВ «Вигідна покупка» (мережа магазинів «Аврора»).
Посадові обов'язки:
∙ Підготовка змін в Асортиментних матрицях окремих категорій з паралельним аналізом ефективності продаж за окремими постачальниками за маржинальністю, оборотністю товарів, калькуляцією собівартості ВТМ.
∙ .Підготовка та проведення тендерів по сезонних товарах та при комплексній зміні Асортиментних матриць.
∙ Проведення роботи з постачальниками по зниженню ціни закупівлі через усунення зайвих втрат на виробництві.
∙ Розвиток вітчизняних постачальників, Інспектування виробництв постачальників на предмет дотримання санітарних норм та вимог законодавства, .
∙ Укладення бюджету оплат Комерції за товари для мережі з контролем календаря оплат по постачальниках.
ДОСЯГНЕННЯ.
1. Переведення закупівлі відділу постачання товарів для внутрішніх потреб на тендерну основу. Підбір пула резервних постачальників. Підготовка повного пакету технічної документації на серійні вироби. Сумарна економія за період впровадження – близько 8,61% від прогнозованої суми закупки.
2. Підготовка та проведення тендеру на експедицію контейнерів. Підбір 2 резервних підрядників. Розмір економії – близько 25,1% в місяць при об’ємі експедиції від 70 контейнерів.
3.Впорядкування реєстру оплат по постачальниках за 60 кл.днів після початку ВС – виведення на оплати без про термінування з проведенням перемовин про зміну відтермінування за збільшенням кредитного ліміту до цільового показника.
3.Термінова заміна імпорту товарами вітчизняних виробників по групі «Новорічні товари» (не входять в критичний імпорт). За 3 тижні знайдено 9 постачальників, законтрактовано весь обсяг за аналогічною імпорту ціною.
4.Зміна Асортиментних матриць категорій «Приправи» та «Шкарпетки» з приростом обороту в 27 та 44% відповідно через проведення тендеру з укрупненням поставок на більш ефективних постачальників зі зміною кратності на оптимальну. Перезапуск лінійки ВТМ.
5.Розробка та запуск процедури аудитів виробництв постачальників на предмет дотримання основних санітарних норм та вимог законодавства. За період вересень 2021-січень 2022 проведено аудити 29 виробництв, надано 3 приписи на усунення, заблокована співпраця з 3 постачальниками.
6.Заміна імпорту по кат. Електротовари товарами вітчизняного постачальника з запуском виробництва на замовлення з «0» рівня через інвестиційну програму спільного розвитку.
Досвід роботи
Період: з серпня 2019 року по листопад 2020 року.
Посада: Спеціаліст з закупівель
Компанія : ТОВ «Полтавська Газо нафтова компанія»
Посадові обов'язки:
∙ Закупівля зап.частин, комплектуючих та витратних матеріалів для газо генераторів та спец.техніки.
∙ Бюджетування витрат Відділу на період.
∙ Підготовка тендерної документації з маркетингу, ОЗ та МШП. відбір постачальників, проведення тендерів, проведення переговорів, розміщення замовлень та контроль оплат.
∙ Погодження та підписання договорів поставки.
∙ Звіряння за отриманими від постачальників ТМЦ на відповідність специфікаціям, вжиття заходів для заміни матеріальних цінностей у разі виявлення дефектів.
∙ Проведення контролю за взаєморозрахунками, контроль заборгованості перед постачальниками.
∙ Розробка та застосування заходів щодо підвищення ефективності використання матеріалів, ресурсів та скорочення витрат, пов'язаних з їх придбанням, доставкою та зберіганням.

Досвід роботи
Період: з 26 травня 2017 року по 28 вересня 2018 року.
Посада: Заступник Операційного директора. (за сумісництвом Керівник відділу розвитку).
Компанія : ТОВ «Інтайм», Київ.
Посадові обов'язки:
∙ Загальне управління виробничою та фінансовою діяльністю мережі відділень та терміналів в Україні (652 відділення та 25 терміналів – 1908 співробітників).
∙ Оптимізація виробничих процесів шляхом належного розподілу обов'язків між керівниками та відповідальними особами підрозділів.
∙ Безпосередня участь у складанні операційного та інвестиційного річних бюджетів департаменту. Аналіз та контроль виконання.
∙ Впровадження систем мотивації працівників, запровадження нормування праці та формування Штатного розкладу.
∙ Контроль за виконанням якісних та кількісних показників у регіонах шляхом аналізу звітів, пошук «слабких» зон, розробка заходів щодо усунення.
∙ Проведення планових та позапланових перевірок в окремих підрозділах та регіонах. Контроль за дотриманням стандартів та ІВР.
∙ Складання та узгодження плану розвитку мережі на рік. Координація дій співробітників ОД та ОР під час відкриття нових представництв.
∙ Опрацювання нових пропозицій та фінансових моделей для франчайзингової мережі.
ДОСЯГНЕННЯ.
1. Розширення мережі філій у всій Україні на 12,4%. Відкрито 89 складів у період з липня 2017 року по 22 березня 2018 року (всі за договором франшизи). Збільшення вантажообігу на 14,57%. Виконання бюджету прибутків на 98,5%.
2. Запуск збільшення покриття термінальною мережею. Відкрито перший проміжний термінал у смт. Любашівка Одеської області. На черзі міжрегіональний термінал у Хмельницькому. Скорочення термінів доставки.
3. Збільшення обсягу продажу пакувальних матеріалів та послуг майже на 20%.
4.Брав участь у розробці ІВР по терміналах, відділеннях та службі доставки, а також Франчайзингового пакету, системи мотивації для працівників ОД.
Досвід роботи
Період: з 16 травня 2016 року по 25 травня 2017 року.
Посада: Директор філії
Компанія : ТОВ «Інтайм», Полтава
Посадові обов'язки:
∙ Загальне управління виробничо-економічною та фінансовою діяльністю філії.
∙ Забезпечення виконання всіх прийнятих зобов'язань.
Проведення заходів щодо забезпечення здорових та безпечних умов праці на філії.
∙ Контроль за дотриманням законності в економічній діяльності.
Захист майнових інтересів в органах державної влади та управління.
∙ Розробка та здійснення заходів, спрямованих на скорочення виробничих витрат шляхом впровадження нових та перерозподілу навантаження на існуючих логістичних маршрутах.
∙ Оптимізація виробничих процесів шляхом належного розподілу обов'язків між підрозділами.
ДОСЯГНЕННЯ.
1. Розширення мережі філій у Полтаві, Кременчуці та регіонах на 28%. Відкрито 2 відділення у місті Полтава та Кременчук. Відкриття 7 відділень у районних центрах. Ця цифра більша, ніж середня компанія.
2. Збільшення загального валового тоннажу на 31% та валового доходу на 21%.
3. Відкриття першого транзиту на Полтавщині з правильної організації роботи згідно з системою 3 S.
4. Використання системи комунікацій між окремими підрозділами.
5. Збільшення обсягу продажу пакувальних матеріалів та послуг майже вдвічі.
У період з 12 жовтня паралельно виконував обов'язки Регіонального директора Східного регіону (Полтавської, Дніпропетровської, Харківської, Донецької та Луганської обл.).
Період роботи: З березня 2008 до 30. 12. 2015 рік
Посада: Спеціаліст з закупівель, Старший менеджер відділу постачання ОС та нестандартних закупівель.
Компанія : ТОВ «Нова пошта», Полтава
Посадові обов'язки:
∙ Контроль та координація забезпечення понад 2 тисячі. підрозділів компанії як централізовано, і безпосередньо від постачальників за номенклатурою з понад 1 тис. найменувань.
∙ Планування витрат Департамент забезпечення, формування реєстру проплат.
∙ Розробка технічної документації на певні види ТМЦ для подальшого застосування в департаментах.
∙ Підготовка тендерної документації з маркетингу, ОЗ та МШП. відбір постачальників, проведення тендерів, проведення переговорів, розміщення замовлень та контроль оплат.
∙ Підготовка укладення договорів поставки.
∙ Організація та контроль за роботою інших менеджерів відділу.
∙ Звіряння за отриманими від постачальників ТМЦ на відповідність специфікаціям, вжиття заходів для заміни матеріальних цінностей у разі виявлення дефектів.
∙ Проведення контролю за взаєморозрахунками, контроль заборгованості перед постачальниками.
∙ Організація складського господарства, контроль товарних запасів (в один з періодів роботи).
∙ Розробка та застосування заходів щодо підвищення ефективності використання матеріалів, ресурсів та скорочення витрат, пов'язаних з їх придбанням, доставкою та зберіганням.
ДОСЯГНЕННЯ.
1. Був одним із трьох співробітників, які розробили та впровадили систему централізованого забезпечення окремих підрозділів компанії. З 59 у березні 2008 року компанія виросла до більш ніж 1500 відділень. в 2012 році.
2. У 2012 році брав активну участь у розробці системи прямого забезпечення від постачальника за більш як 500 позиціями номенклатури, на загальну суму понад 20 млн. грн. в місяць.
Освіта
Навчальний заклад: Комсомольський політехнічний технікум. м. Комсомольськ Полтавської обл.
Дата закінчення: травень 1998 року
Факультет: економічний
Спеціальність: технолог-економіст

Навчальний заклад: Київський національний університет Міністерства внутрішніх справ України.
Дата закінчення: травень 2009 року
Факультет: юридичний
Спеціальність: юрист-правозахисник

Курси та тренінги
Назва курсу: Навчальні курс «Результативний категорійний менеджмент»
Установа: «ProResult» (Київ)
Дата проходження: листопад 2021 року.

Назва курсу: Навчальні курс «Бережливе виробництво LEAN»
Установа: «Avrora LEAN» (Полтава)
Дата проходження: листопад 2020 року.

Назва курсу: Навчальні курс «Ефективні переговори у сфері закупівель»
Установа: «Консалтинг Групи» (Київ)
Дата проходження: жовтень 2015 року.

НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП'ЮТЕРОМ
Вільно можу працювати з програмами Microsoft Office, 1С8 УТП та ERP, CRM Бітрікс, Bi-систем (Nielsen).

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Посвідчення водія: Категорія B, С (водійський стаж 21 рік). Власне авто Skoda Octavia.
Заняття у вільний час: вільний час витрачаю на сім'ю.

Своїми сильними сторонами вважаю комунікабельність, системне мислення, орієнтованість на результат, позитивне ставлення до життя, хороші управлінські навички та здатність працювати в команді.
контактні данні
Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») ∙ ∙ [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: