Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 мая 2024 Файл

Марина

Юрист, керівник напрямку

Возраст:
49 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Днепр, Киев, Кременчуг, Одесса, Харьков, Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Особисті дані


ПІБ
Волько Марина Михайлівна

Вік / дата народження
49 років / 15.11.1974

Телефон
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Громадянство / місто проживання:
Україна / м. Краматорськ/Харків

Сімейний стан:
Одружена, діти.


Ключова інформація
Загальний трудовий стаж 33 роки, з яких понад 25 років юридичного досвіду в різних напрямках (юр. послуги, виробництво, рекламна діяльність, оптова/роздрібна торгівля, податкова служба, банківська діяльність, комунальні послуги). Глибокі знання цивільного, господарського, трудового та адміністративного законодавства, корпоративне та податкове право на достатньому рівні. Досвід оптимізації та опису бізнес-процесів, розробки проектів нормативних актів. Успішне керівництво юридичними службами: наразі понад 30 працівників в підпорядкуванні. Організаційна побудова структури юридичної служби підприємства та успішний досвід управління.
Досягнення
• Виграні складні судові спори: з ДПС (з ціною позовів на десятки та сотні млн.грн.); в судовому порядку зняті арешти з рахунків підприємства; численні трудові спори за різними підставами (відновлення, розрахунки при звільненні, регрес і т.п.); спори зі страховими компаніями; спори з мінімальною ймовірністю виграшу (АО «Укртрансгаз» (ціна позовів майже 10млрд.грн.), ПАТ по газопостачанню та газифікації «Донецькоблгаз», НАК «Нафтогаз України» (зменшення суми боргу, визнання договорів укладеними, врегулювання небалансу (обидві сторони – треті особи)));
• Результативне супроводження перевірок контролюючими органами; супроводження процесу тимчасового доступу до документів та матеріалів, обшуку; успішне оскарження неправомірних рішень в адміністративному та судовому порядку;
• Скорочено терміни стягнення заборгованості, збільшено відсоток покриття дебіторської заборгованості судовим стягненням на 83% в порівнянні з періодом роботи до мого керівництва. Налагоджена робота з органами виконавчої служби, збільшено кількість закінчених виконавчих проваджень виконанням на 67% в порівнянні з періодом роботи до мого керівництва;
• В декілька разів скорочені терміни узгодження договірної документації, покращено якість договірної роботи - оптимізовані маршрути узгодження, розмежовані області відповідальності, розроблені типові договори;
• Організація процесу тендерних закупівель, розробка локальних нормативних актів, що регламентують процес закупівлі, виконання функцій заступника голови тендерного комітету, а після відповідних змін закупівельного комітету, участь у навчальних семінарах, організація роботи уповноваженої особи.
Практичний досвід роботи
09.01.2019 - теперішній час - директор з правового забезпечення - заступник генерального директора обласного комунального підприємства «Донецктеплокоммуненерго» (найбільше теплопостачальне підприємство області, забезпечує теплом 33 населених пункти області, понад 3тис.працівників)
Основні функції/завдання:
• загальне керівництво роботою юридичної служби (юридичний відділ, відділ претензійно-позовної роботи, тендерно-договірний відділ) + організаційно-функціональне керівництво роботою юридичних служб у відокремлених підрозділах підприємства;
• підтримання ефективної та прозорої системи корпоративного управління, встановлення та налагодження горизонтальної та вертикальної систем управління;
• розробка та узгодження локальних нормативних актів за всіма напрямками роботи підприємства;
• консалтинг (в т.ч. в сфері податкового планування);
• вдосконалення тендерного/закупівельного процесу, організація тендерних процедур;
• побудова взаємин з органами державної влади, розробка змін до чинного законодавства; захист інтересів підприємства через звернення до ради бізнес-омбудсмену;
• вибір стратегії супроводу судових спорів, підготовка і аналіз процесуальних документів, безпосередній супровід судових спорів (господарські, трудові, кримінальні, цивільні, адміністративні справи) в судах всіх інстанцій;
• взаємодія з ОМСУ з питань, що належать до компетенції підприємства;
• участь в комісіях з розслідування нещасних випадків, пов'язаних з виробництвом;
• аналіз результатів роботи юридичної служби з метою прийняття управлінських рішень, спрямованих на поліпшення показників, інше.
26.10.2016 - 04.01.2019 - заступник начальника юридичного відділу філії - Донецьке обласне управління АТ «Ощадбанк»:
• успішний судовий супровід спорів у справах, не пов'язаних зі стягненням кредитної заборгованості;
• підготовка висновків з питань, що виникають в галузі цивільного, господарського, трудового, адміністративного та кримінального (виїмка, супровід орд) права;
• правовий супровід банківських операцій;
• розробка локальних нормативних актів;
• консультаційно-роз'яснювальна робота з юристами відділень;
01.09.2008 - 17.10.2016 - співробітник управління юридичного супроводу Обласного відділення ПАТ Промінвестбанк в м Донецьк (з 01.12.2014г. - в м Краматорськ); з 01.09.2008 - 09.11.2010 - на посаді головного юрисконсульта; з 09.11.2010 - начальник відділу супроводу спорів (не пов'язаних зі стягненням проблемної заборгованості і банкрутством); з 01.12.2014 - начальник юридичного відділу:
• організація і контроль претензійно-позовної роботи;
• правовий супровід банківських операцій;
• консультаційно-роз'яснювальна робота з юристами відділень;
• правовий супровід перевірок контролюючими органами, оскарження неправомірних рішень в адміністративному та судовому порядку;
Березень 1998 - вересень 2008
• Робота юристом на різних виробничих, торгових (торгівельна мережа «Биттехніка», після злиття – «COMFY»), рекламних підприємствах, ДПА в Донецькій області: корпоративне право, договірна та претензійно-позовна робота, супровід перевірок, оскарження податкових повідомлень-рішень, консалтинг, інше (повний правовий супровід діяльності підприємства).
Освіта:
Вища: 1992-1998 - Таганрозький державний педагогічний інститут ( «Учитель російської мови і літератури»)
1998 - 2002 - ДонНУ, Економіко-правовий факультет ( «Правознавство»). Диплом з відзнакою. Рекомендована до аспірантури. Здано кандидатський мінімум. Тема роботи: «Правове регулювання оціночної діяльності в Україні».
Додаткове: Учасниця багатьох семінарів та тренінгів з питань цивільного, господарського, податкового, земельного права та командній взаємодії, а також в тренінгах з особистісного росту. Самонавчання - вдосконалюю знання англійської.
Додаткова інформація:
Володіння мовами: Російська, українська – вільно, включно – спеціалізовані тексти. Англійська – intermediate, інтенсивно продовжую навчання.
Володіння програмними продуктами:
Базові програми: MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook, Internet Explorer.
Спеціалізовані програми: Ліга Закон, 1C-документообіг.
Особисті якості, компетенції:
Аналітичне мислення, креативність, адаптація до змін, орієнтація на результат, вміння працювати в команді, організованість, комунікабельність, гнучкість, лояльність, цілеспрямованість, відповідальність, здатність і бажання якісно і ефективно працювати, постійна потреба отримання нових знань і вдосконалення навичок; вміння зберігати конфіденційну інформацію. Швидко вникаю в нові напрямки діяльності, стаю експертом у відповідному регулюванні. Люблю і можу працювати в команді. Володію лідерськими і організаторськими здібностями, порядна, чуйна.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: