Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 мая 2024 Файл

Мария

Керівник відділу продажу

Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Заскока Марія

Контактна інформація:
Дата народження 01.09.1987 (36)
Україна, Київ
Моб. тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-Mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ключові навички:
• Ведення власного бізнесу, роздрібний магазин
• Досвід роботи з національними та локальними торговими мережами та вміння будувати партнерські відносини
• Досвід управління персоналом (мерчендайзери, Торгівельні представники)
• Постійна робота з великим об’ємом інформації, аналітика
• Досвід ведення переговорів та рішення спірних ситуацій
• Високий рівень самоорганізації, уважність до деталей
• Маю добру комунікацію з менеджерами торгівельних мереж в Україні

Досвід роботи:
01.02.2021-Підприємець,відкриття власного першого магазину, мережа формат магазин біля дому
02.2015 – 11.2019 ДП «Савсервіс Столиця»
04.2018 – 11.2019 National Key Account Manager Modern Trade (продукти харчування)
Обов’язки:
- Виконання цілей по об’єму продаж, націнці та іншим показникам ефективності по 10-ти ТМ в брендовому портфоліо;
- Робота з існуючими торговими мережами (ЕКО маркет, ВелМарт, Мегамаркет, Пчелка маркет, Wine Time) та залучення нових (ЛотОК, Коло, Велика Кишеня, АЗС Glusco, Wine Time, біле Сухе, Litra);
- Проведення переговорів, підтримання довготривалих відносин з мережевими замовниками, контроль за виконанням домовленостей, рішення спірних ситуацій;
- Підготовка і проведення річних переговорів з Національними клієнтами (ефективний асортимент, категорійний менеджмент, план по товарообігу, аналіз маржинального доходу, промо активність, знижки та бонуси) відповідно до маркетингових цілей компанії;
- Планування і контроль надходження грошових коштів (перевірка первинних документів для оплати, робота з дебіторською заборгованістю);
- Організація, планування та координація роботи торгових представників структурних підрозділів філій;
- Системна робота за маркетинговим бюджетом, участь у його складанні;
- Щомісячний моніторинг виконання плану продажів та ведення звітності
- Робота з дебеторською заборгованістю
Досягнення:
• Побудова якісної та кількісної дистрибуції на ввіреній території
• Перевиконання плану продажів на 200%

03.2017 – 03.2018 Менеджер по роботі з локальними клієнтами (продукти харчування)
Обов’язки:
- Розробка стратегії роботи відділу продажів, формування планів продажів і контроль їх виконання;
- Обробка замовлень та інформаційна підтримка клієнтів;
- Організація належного обліку, ведення і зберігання документації та звітності;
- Забезпечення контролю та дотримання загальних умов поставок;
- Комерційні переговори з клієнтами та рішення спірних ситуацій;
- Здійснення постійного аналізу інформації, отриманої від відділу маркетингу;
- Проведення заходів з професійного розвитку співробітників, підвищенню їх мотивації;
- Підписання нових контрактів (мережа кіосків А8, Т9, Фарм канал, мережа магазинів Біле Сухе, Літра і т.д.).

09.2016 – 02.2017 Торгівельний представник (роздрібна торгівля (продукти харчування))
Обов’язки:
- Виконання плану і збільшення обсягів продажів;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Розширення клієнтської бази.

02.2015 – 08.2016 Спеціаліст з економічних питань
Обов’язки:
- Ведення актів взаєморозрахунків, факторинг;
- Аналіз собівартості продукції, що імпортується;
- Формування резервів витрат по маркетинговим фондам;
- Оцінка фінансових результатів роботи з ключовими покупцями;
- Порівняльний аналіз фактичних фінансових результатів з фінансовою моделлю в розрізі брендів і розробка практичних рекомендацій;
- Вивчення і аналіз фінансових моделей співпраці з основними постачальниками.

10.2011 – 02.2015 Декретна відпустка

11.2009 – 10.2011 ПАТ «Універсал Банк»
Спеціаліст адміністрування та підтримки Управління адміністрування кредитів роздрібного бізнесу Департаменту розвитку роздрібного бізнесу
Обов'язки:
- Розрахунок заборгованості по кредитних справах для передачі в суд;
- Підготовка довідок і виписок за рахунками заборгованості;
- Обробка та виконання запитів Юридичного Департаменту;
- Підготовка кредитних справ для передачі в Юридичний департамент;
- Дострокового погашення, призупинення відсотків по кредитах в системі банку.

Освіта:
Вища.
2009 - Національний Авіаційний Університет, Економіка підприємництва, магістр.
2020-Бізнес Школа МІМ MIM – первая бизнес-школа
2021- Laba (Лаба) — международная онлайн-школа | Умных любят (l-a-b-a.com) ,курс Категорійний менеждмент
Тренінги:
Ведення переговорів; Боротьба з запереченнями; Успішний KAM
Професійні навички:
Навички роботи з комп'ютером: впевнений користувач Microsoft Office, а також iApply, FC-HOST-PROD-NLB, FC-Branch, Scrooge, Intermediate File, Phopebanking, Qualco, Coda, Zoom.
Знання мов: Українська, Російська – вільно, Англійска – pre-intermediate.
Особисті якості:
Високий рівень відповідальності та організованості, стресостійкість. Ініціативна і пунктуальна. Працюю на результат. Прагну до вдосконалення і готова навчатися. Розвинені соціальні навички, вміння працювати в команді.
Водійське посвідчення кат " В"

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: