Мария
Менеджер по работе с клиентами
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7807002
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Контактна інформація:
Дата народження 01.09.1987 (34)
Україна, Київ
Моб. тел: [
E-Mail: [
Ключові навички:
Досвід управління персоналом (мерчендайзери, ТП)
Постійна робота з великим об’ємом інформації, аналітика
Досвід ведення переговорів та рішення спірних ситуацій
Високий рівень самоорганізації, уважність до деталей
Досвід роботи з національними торговими мережами та вміння будувати партнерські відносини
Управління магазином, реалізація та ведення бізнесу
Досвід роботи:
02.2021-ФОП, власний магазин, формат у дому
02.2015 – 11.2019 ДП «Савсервіс Столиця»
04.2018 – 11.2019 National Key Account Manager Modern Trade (продукти харчування)
Обов’язки:
- Виконання цілей по об’єму продаж, націнці та іншим показникам ефективності по 10-ти ТМ в брендовому портфоліо;
- Робота з існуючими торговими мережами (ЕКО маркет, ВелМарт, Мегамаркет, Пчелка маркет, Wine Time) та залучення нових (ЛотОК, Коло, Велика Кишеня, АЗС Glusco);
- Проведення переговорів, підтримання довготривалих відносин з мережевими замовниками, контроль за виконанням домовленостей, рішення спірних ситуацій;
- Підготовка і проведення річних переговорів з Національними клієнтами (ефективний асортимент, категорійний менеджмент, план по товарообігу, аналіз маржинального доходу, промо активність, знижки та бонуси) відповідно до маркетингових цілей компанії;
- Планування і контроль надходження грошових коштів (перевірка первинних документів для оплати, робота з дебіторською заборгованістю);
- Організація, планування та координація роботи торгових представників структурних підрозділів філій;
- Системна робота за маркетинговим бюджетом, участь у його складанні;
- Щомісячний моніторинг виконання плану продажів та ведення звітності.
Досягнення:
Побудова якісної та кількісної дистрибуції на ввіреній території
Перевиконання плану продажів на 200%
03.2017 – 03.2018 Менеджер по роботі з локальними клієнтами (продукти харчування)
Обов’язки:
- Розробка стратегії роботи відділу продажів, формування планів продажів і контроль їх виконання;
- Обробка замовлень та інформаційна підтримка клієнтів;
- Організація належного обліку, ведення і зберігання документації та звітності;
- Забезпечення контролю та дотримання загальних умов поставок;
- Комерційні переговори з клієнтами та рішення спірних ситуацій;
- Здійснення постійного аналізу інформації, отриманої від відділу маркетингу;
- Проведення заходів з професійного розвитку співробітників, підвищенню їх мотивації;
- Підписання нових контрактів (мережа кіосків А8, Т9, Фарм канал, мережа магазинів Біле Сухе, Літра і т.д.).
09.2016 – 02.2017 Торгівельний представник (роздрібна торгівля (продукти харчування))
Обов’язки:
- Виконання плану і збільшення обсягів продажів;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Розширення клієнтської бази.
02.2015 – 08.2016 Спеціаліст з економічних питань
Обов’язки:
- Ведення актів взаєморозрахунків, факторинг;
- Аналіз собівартості продукції, що імпортується;
- Формування резервів витрат по маркетинговим фондам;
- Оцінка фінансових результатів роботи з ключовими покупцями;
- Порівняльний аналіз фактичних фінансових результатів з фінансовою моделлю в розрізі брендів і розробка практичних рекомендацій;
- Вивчення і аналіз фінансових моделей співпраці з основними постачальниками.
10.2011 – 02.2015 Декретна відпустка
11.2009 – 10.2011 ПАТ «Універсал Банк»
Спеціаліст адміністрування та підтримки Управління адміністрування кредитів роздрібного бізнесу Департаменту розвитку роздрібного бізнесу
Обов'язки:
- Розрахунок заборгованості по кредитних справах для передачі в суд;
- Підготовка довідок і виписок за рахунками заборгованості;
- Обробка та виконання запитів Юридичного Департаменту;
- Підготовка кредитних справ для передачі в Юридичний департамент;
- Дострокового погашення, призупинення відсотків по кредитах в системі банку.
Освіта:
2020 – Бізнес-школа МІМ
2020- LABA, курс Категорійний менеджмент
Вища.
2009 - Національний Авіаційний Університет, Економіка підприємництва, магістр.
Тренінги:
Ведення переговорів; Боротьба з запереченнями; Успішний KAM
Професійні навички:
Навички роботи з комп'ютером: впевнений користувач Microsoft Office, а також iApply, FC-HOST-PROD-NLB, FC-Branch, Scrooge, Intermediate File, Phopebanking, Qualco, Coda, Zoom.
Знання мов: Українська, Російська – вільно, Англійска – pre-intermediate.
Особисті якості:
Високий рівень відповідальності та організованості, стресостійкість. Ініціативна і пунктуальна. Працюю на результат. Прагну до вдосконалення і готова навчатися. Розвинені соціальні навички, вміння працювати в команді.
Другие резюме этого кандидата
Киев
Заскока Марія Контактна інформація: Дата народження 01.09.1987 (36) Україна, Київ Моб. тел: E-Mail: Ключові навички: • Ведення власного бізнесу, роздрібний магазин • Досвід роботи з національними та локальними...
Похожие кандидаты
Account manager, менеджер по работі з клієнтами
25000 грн, Киев
Менеджер по роботі з клієнтами, account manager
60000 грн, Киев, Удаленно
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід діючих клієнтів)
28000 грн, Киев
Junior Affiliate manager, менеджер по роботі з клієнтами
30000 грн, Киев
Менеджер по роботі з клієнтами, KAM
Киев
Менеджер по работе с ключевыми клиентами, торговыми сетями (FMCG, Key Account)
45000 грн, Киев