Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 мая 2024 Файл

Олександр

Регіональний менеджер

Возраст:
39 лет
Город проживания:
Каменка
Готов работать:
Кропивницкий, Смела, Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кіян Олександр Григорович
Менеджер з продажу

Дата народження: 17.05.1985
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Summary: Багаторічний досвід в продажах побутової техніки та ПВХ-профілю.
Відкриваю нові магазини, будую команди з нуля. Займаюсь стратегічним
плануванням, контролем якості обслуговування, управлінням персоналом. Вмію
працювати на результат, знаю як заохотити команду та запровадити сервіс
найвищої якості.

Hard skills: управління персоналом, аналітика, адаптація, інвентаризація, звітність,
1С. Підприємство.

Досвід роботи:

2023-2024р. – компанія «Континент Груп», Менеджер з продажу (ПВХ відділ):
• Пошук потенційних клієнтів: Активний пошук нових можливостей для
розширення клієнтської бази, включаючи ринкові дослідження та аналіз
потенційних сегментів ринку.
• Здійснення продажів: Проведення переговорів з потенційними клієнтами,
презентація продуктів або послуг, вирішення їхніх запитів та виготовлення
пропозицій.
• Створення та управління клієнтськими відносинами: Збереження вже
існуючих клієнтів, розвиток відносин з ними, вирішення проблем та
встановлення довгострокових партнерських відносин.
• Планування та аналіз продажів: Встановлення цілей продажів, розробка
стратегій для досягнення цих цілей, моніторинг та аналіз результатів
продажів.
• Участь у розробці маркетингових стратегій: Передача відгуків від клієнтів
щодо продуктів або послуг, пропозиції щодо поліпшення маркетингових
стратегій та акцій.
• Забезпечення виконання угод та умов продажу: Укладання контрактів з
клієнтами, контроль за виконанням умов угоди, вирішення спірних питань.
• Контроль за конкурентною ситуацією: Аналіз діяльності конкурентів на
ринку, вивчення їхніх стратегій та акцій, реагування на зміни в
конкурентному середовищі.
• Звітність: Складання звітів про власну діяльність та результати продажів,
представлення звітності керівництву компанії.

2019-2022 р. – компанія «Ассоль» (мережа магазинів техніки), Регіональний
директор:
• відкриття нових магазинів, формування команди, пошук приміщень;
• робота з податковою, пожежною охороною;
• вирішення оперативних питань;
• аналіз структури продажу та якості обслуговування покупців;
• організація та управління роботою персоналу (понад 60 осіб);
• стратегічне планування розвитку магазину;
• робота з персоналом: проведення співбесід, складання графіку роботи та
графіку відпусток;
• контроль за виконанням функціональних обов'язків та інструкцій
персоналом, проведення атестацій;
• контроль за дотриманням стандартів обслуговування клієнтів;
• перевірка касової дисципліни;
• проведення інвентаризації, ведення документації, складання та надсилання
звітів

2018-2019 р. – компанія «Ассоль» (мережа магазинів техніки),
Директор магазину:
• керування персоналом магазину;
• розробка стратегії розвитку магазину;
• планування стратегії залучення клієнтів; реалізація маркетингових заходів;
• аналітика продажу;
• розробка та впровадження системи адаптації, мотивації та атестації
персоналу;
• підтримання стандартів обслуговування та мерчендайзингу;
• управління адміністративно-господарською та економічною діяльністю
магазину;
• робота з контролюючими органами.

2015 – 2017 р. Адміністратор ресторану, м. Ковель.
• управління персоналом (навчання новачків, складання графіків роботи,
мотивація співробітників, контроль робочого процесу);
• робота з документацією, звіти, інвентаризації;
• вирішення конфліктних ситуацій.
• ведення та облік каси;
• виконання службових доручень керівника.

2008 - 2014 р. – приватний підприємець, роздрібна торгівля.
Особисті якості:
Високий рівень працездатності, відповідальність, комунікабельність,
пунктуальність, цілеспрямованість, уважність до деталей, ініціативність,
орієнтованість на результат та якість, стійкість у стресових ситуаціях,
винахідливість, здатність швидко орієнтуватися у складних ситуаціях, легко
навчаюсь, порядність.

Освіта:
Вересень 2002 р. – червень 2007 р., Черкаський Державний Технологічний
Університет, спеціальність «Інженер комп’ютерних систем», диплом спеціаліста
(денна форма навчання).

Курси:
Червень – серпень 2021р. – курс «People management», «Laba».
Хоббі:
Баскетбол, їзда на ендуро та спортивних мотоциклах.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: