Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 мая 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10684214

Директор з кадрових питань

Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Наталя Володимирівна
Вік: 51 рік
Місце проживання: місто Одеса, селище Котовського
Контактний телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел.адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвiд роботи в HR та відділу кадрів – більше 20 рокiв.
Зовнішній рекрутинг:
- підбір персоналу для різних компаній на території України
- пошук та підбір персоналу (масовий підбір, лінійний персонал);
- прямий пошук (від робочих спеціальностей – до ТОП-менеджерів);
- Executive search;
- Head Hunting.
Проектний супровід компаній з HR-процесів Внутрішній HRМ повного циклу:
- торгових компаніях (В2В, В2С);
- IT-компанії;
- Будівельна компанія, нафтопереробні компанії, деревопереробні компанії

Навички та компетенції:
- швидкий та якісний підбір необхідного персоналу (посада вакансій не має значення);
- моніторинг ринку праці в розрізі конкретних спеціальностей (попит та пропозиція);
- складання посадових інструкцій;
- внутрішній аудит персоналу (Аналіз причин «плинності» персоналу. Її усунення);
- оптимізація штатного розкладу та роботи персонал;
- оцінка персоналу за методом "360°";
- складання/корекція програм адаптації та мотивації співробітників;
- складання програм навчання персоналу;
- проведення тренінгів для рекрутерів та HR-ів компанії;
- пошук та підбір персоналу в інших країнах;
- формування з "нуля" відділу активних продажів. від підбору та навчання персоналу – до створення системи роботи з подальшим контролем;
- навчання "працюючої" техніки продажу: від холодних дзвінків - до укладання договорів;
- ведення звітності (первинна бухгалтерія, медіаплан, звітність з персоналу т.п.);
- робота зі ЗМІ, розміщення оголошень в Інтернеті, взаємодія із центрами зайнятост:
- робота з програмою 1С, весь кадровий цикл, військовий облік.

Досвід роботи:

Директор відділу персоналу
Торгова компанія, продукти харчування 01.12.2021 по теперішній час.

Начальник відділу кадрів
Завод з виготовлення будівельних сумішей 02.08.2019 по 01.10.2021

Директор агентства
http://stylework.com.ua
12.2015 – 06.2019

ПАТ «ЕКСІМНАФТОПРОДУКТ»
01.04.1994 по 11.02.2015
Займані посади:
Служба безпеки, зав.бюро перепусток.
06.2001 - 02.2015
Бухгалтер
04.1994 – 03.2001

Освіта:
Вища:
Одеська державна академія харчових технологій.

Навички роботи з комп'ютером на високому рівні: - знання операційних систем: Windows XP, Windows 7, Windows 10, Ubuntu, т.п.
- всі офісні програми: Word, Excel, Power Point, Access, Lotus Notes, Outlook, Publisher, Project, Visio.
- бухгалтерські програми: «Приват-24»: Зарплата, 1С. 8 Підприємство, Склад, Клієнт-Банк.
- програми: різні антивіруси та фаєрволи.
- графічні системи: Photoshop.
- «Ліга Закон», всі соц.мережі і т.п.)

Додатково:
Одружена, маю двох дітей.
Швидко адаптуюсь до нових умов.
Доступна у зв'язку з використанням он-лайн месенджерів, програм, додатків тощо.
Готова до відряджень.
Ні я, ні члени моєї родини до кримінальної відповідальності не притягувалися і не були засуджені.
Шкідливих звичок не маю.
Посвідчення водія категорії В, особистий автомобіль, стаж водіння 26 років.
Закорд.паспорт, трудова книжка.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: